کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد همسرش +تصاویر

کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد همسرش +تصاویر

کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد همسرش +تصاویر  جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد

جانی دپ یکی از بازیگران مطرح و معروف هالیوودی بعد از سالها زندگی زناشویی با امبر هرد یکی دیگر از بازیگران هالیوود در نهایت تصمیم گرفت که علت جداییشان را بیان کند.

کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد همسرش +تصاویر

او گفت که همسر سابقش امبر هرد او را کتک میزده است و درباره آزار و اذیت هایی که او را میداده از خاموش کردن سیگار با صورت جانی دپ و همچنین مدفوع کردن بر روی تخت خوابش اشاره کرده است!

او همچنین با نمایش عکس هایی از انگشتش نشان داد که امبر هرد انگشت او را گاز گرفته و بند انگشت اش را قطع کرده است!

این در حالیست که دو سال پیش امبر هرد اعلام کرد که جانی دپ او را کتک میزند و صورتش را با سیلی کبود کرده است اینن حرفای امبر هرد باعث شد که همه رسانه ها از جانی دپ یک چهره منفور یاد کردند و حتی دیگر پیشنهادات بازیگری به او داده نمیشد و یکسال کامل بیکار شد.کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد همسرش +تصاویر

اما با گذشت چند ماه در نهایت این جانی دپ بود که از آزار و اذیت هایی که دیده بود پرده برداشت و گفت که همسر سابقش بند انگشت اش را با دندان قطع کرده و روی تخت خواب او مدفوع میکرده است!

دپ مدعی است که درگیری مارس ۲۰۱۵ خود با هرد، ۳۲ ساله، در استرالیا بعد از آن رخ داد که همسر سابقش صحبت های او با وکلایش در مورد تمایل دپ به یک توافق پس از ازدواج بر سر مسائل مالی شنیده است. بازیگر مجموعه فیلم های “دزدان دریایی کارائیب” ادعا می کند که این موضوع باعث خشمگین شدن هرد شده است.

کتک خوردن جانی دپ از امبر هرد همسرش +تصاویر

بر اساس اسناد ارائه شده، دپ با رفتن به طبقه پایین خانه سعی کرده از این درگیری فرار کند اما هرد او را دنبال کرده و با خشونت تمام بر سر او داد زده است. دپ می گوید که در ادامه برای خود مشروب ریخته و آن را نوشیده است و در همین هنگام بوده که هرد یک بطری را به سمت او پرتاب کرده که البته به او نخورده است. او می گوید که در حال نوشیدن دومین لیوان مشروب خود بوده که هرد یک بطری دیگر را به سمت او پرتاب کرده که با دست دپ برخورد نموده و باعث زخمی شدن انگشت او شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *