کشف حجاب محبوبه بیات بازیگر قدیمی (عکس)

(عکس) کشف حجاب محبوبه بیات بازیگر قدیمی

(عکس) کشف حجاب محبوبه بیات بازیگر قدیمی را به همراه سوابق هنری در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(عکس) کشف حجاب محبوبه بیات

خانم بیات یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون که تجربه بازی در سریالهای زیادی در تلویزیون دارد بعد از مهاجرت به خارج از کشور اقدام به کشف حجاب کرده است.

او علاوه بر کشف حجاب در یک شبکه معاند ماهواره ای حضور یافت و انتقادات تندی را علیه مسئولان کشورمان به خاطر گرانی کرد.

کشف حجاب محبوبه بیات بازیگر قدیمی (عکس)  پناهندگی محبوبه بیات

وی در حال حاضر فعالیت های ضد انقلابی دارد و در شبکه های ضد انقلاب پارس به شدت از رضا پهلوی حمایت میکند.

محبوبه بیات سابقه بازی در سریالهای پر بیننده ای همچون نوشدارو، راه بی‌پایان و فیلم های سینمایی همچون رسوایی، چند می‌گیری گریه کنی، آتش‌بس و گوزن‌ها را در کارنامه خود دارد.

اگر چه محبوبه بیات در سال ۹۳ به فرانسه مهاجرت کرده و در آنجا پناهنده شده بود، با انتشار یک ویدیو انتقادی در روزهای اخیر بار دیگر خبرساز شده است هر چند قبل از این نیز با حضور ویدیویی در یک شبکه ماهواره ای خارج از کشور از خروج خود از ایران خبر داده بود. در ویدیو تازه منتشر شده، محبوبه بیات بدون حجاب ظاهر شده و از عملکرد دولت انتقاد می کند.

بیات در مورد حضورش در فیلم «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی نیز چنین گفت: « حضور در این فیلم باعث شرمندگی من است اما تنها به خاطر ممنوع از فعالیت بودنم، در این فیلم بازی کردم. دوستانم تا حدودی من را ترغیب کردند که به نوعی در کاری حضور داشته باشم تا ممنوعیت فعالیتم لغو شود…من آن زمان دنبال خانه‌ای می‌گشتم و مشغول اسباب‌کشی بودم. دستیار آقای ده‌نمکی، یعنی آقای گودرزی به من گفت که حاجی دستش باز است؛ تو بیا کار را قبول بکن؛ ما آن کارها را برایت انجام می‌دهیم». متن مصاحبه کامل محبوبه بیات پس از خروج از ایران را می توانید در این لینک مطالعه کنید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *