کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه سه سیما (صدا و سیما) + عکس

کشف حجاب ناهید لیان مجری شبکه سه سیما +بیوگرافی ناهید لیان و عکس

کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه سه سیما (صدا و سیما) + عکس و جزیات ا درا دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کشف حجاب ناهید لیان مجری

مجری سابق صدا و سیما که سوابق متعددی در رادیو و تلویزیون داشت مدتیست که به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در اینستاگرامش عکس های بدون حجاب به اشتراک گذاشته است.

این مجری در شبکه سوم سیما و همچنین رادیو تجربه اجرا داشته است

کشف حجاب ناهید لیان مجری شبکه سه سیما +بیوگرافی ناهید لیان و

ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است. لیان بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مردی انگلیسی ازدواج کرد. از همان ابتدا وی پس از علنی کردن سکونت خود در لندن، تصاویری از خود و همسرش به نام رابرت را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد.

بیوگرافی ناهید لیان و کشف حجاب ناهید لیان مجری شبکه سه سیما

ناهید لیان در سال 1394 با شخصی به نام روبرت ازدواج کرده و متاهل است.

او درباره زندگی مشترک خود می گوید : تک تک روزهای قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه ، ما باهم (ما)شدیم ، ما باهم بزرگ شدیم ، ما باهم ساختیم ، ما باهم کاشتیم و برداشتیم ، ما زندگی برامون یعنی فقط ما ، یعنی خونواده ی خوشگلمون ، خونواده ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه ، ما زندگی رو باهم فقط زندگی نمیکنیم ، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه

کشف حجاب ناهید لیان مجری شبکه سه سیما +بیوگرافی ناهید لیان و

در بحبوحه مهاجرت و کشف حجاب سلبریتی های ایرانی اکنون خبر می رسد ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است. لیان بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مردی انگلیسی ازدواج کرد. از همان ابتدا وی پس از علنی کردن سکونت خود در لندن، تصاویری از خود و همسرش به نام رابرت را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرد.

نکته جالب اینجاست که هیچکسی تجای این خانم را در تلویزیون به یاد ندارد اما نامش در گوگل ترند شده است که نشان دهنده سرچ های زیادی بوده که کاربران شبکه های اجتماعی کرده بودند.

علت اصلی اینکه این مجری مورد توجه قرار گرفت انتشار عکس های او در پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرامی بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. جواد انصاری شیری

    حیفش واقعا تمیز بوده شاهکث که میگن همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *