واکنش روزنامه کیهان به مصاحبه کتایون ریاحی با شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال

تایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون در اقدامی عجیب با شبکه ایران اینترنشنال تماس تصویری برقرار کرد که واکنش های زیادی را به همراه داشته است اینکه آیا کتایون ریاحی در ایران زندگی می کند یا خیر هنوز مشخص نیست اما صحبت های او درباره وضعیت حجاب اولین بار است که این بازیگر مطرح می کند.

بیوگرافی کتایون ریاحی و همسرش

واکنش روزنامه کیهان به مصاحبه کتایون ریاحی

روزنامه کیهان نوشت: چهره‌های سیاسی لجباز یا معاند و رسانه‌های داخلی همفکر رسانه‌های ضدانقلاب و آن دسته از سلبریتی‌های کم فهمی که به دروغی اثبات نشده دامن زدند تا بر آتش فتنه بنزین بریزند باید خود را برای جواب در پیشگاه الهی آماده کنند.

آن خانم بازیگری که با وجود اثبات بی‌ارتباط بودن مرگ افرادی مانند نیکا و سارینا و… به جریان اغتشاشات و با دامن زدن به دروغ‌پردازی بی. بی. سی فارسی و اینترنشنال خود را مادر این افراد می‌خواند اکنون کجاست؟ آیا می‌تواند در چشمان یتیمان شهدای مدافع امنیت و بازماندگان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نگاه کند؟ اصلاً اجازه و اختیار این را دارد که با آن‌ها همدردی کند؟

کتایون ریاحی سالها در سینما و تلویزیون کشورمان فعالیت داشت نقش های مهمی را برعهده داشت که مهمترین آن ها نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر بود.

روزنامه کیهان درباره کشف حجاب کتایون ریاحی نوشته که بازیگران از رده خارج حالا تصمیم به عقده گشایی کرده اند آنها تا وقتی که نان و آب نیاز داشتند تابع همه قوانین بودند اما وقتی که کارشان تمام شده است آن روی سکه و اصلی خود را نشان میدهند.

همچنین ببینید

ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان در مورد پرونده تعرض
فیلم / کتایون ریاحی در خانه سالمندان چکار میکند؟
ماجرای کامل کتایون ریاحی و سعید پورصمیمی

کتایون ریاحی که در حمایت از مهسا امینی اقدام کشف حجاب کرده بود میگوید که حجاب انتخاب او نبوده است و کشف حجاب صورت نگرفته چراکه بر اساس قانون حجاب را رعایت می کرده است .

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۴۰ در تهران بود و در سال ۱۳۶۶ با فیلم پاییزان اولین گام خود را برداشت بعد از حضور در سریال یوسف پیامبر در خرداد ۱۳۸۸ و اعلام کرد که بازیگری را کنار گذاشته است.

بیوگرافی کتایون ریاز 16 سالگی هم درس می خوانده و هم به عنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس میکرد و همچنین در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کرده است.ی

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین بار در فیلم «خبرچین» جلوی دوربین سینما رفت اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در نیمه‌راه متوقف شد. او برای دومین حضور خود در سینما برای فیلم «پاییزان» انتخاب شد اما این فیلم هم موفق نبود و نتوانست استعداد خود را شکوفا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. ریدید تو نت

  2. علیه دیکتاتور

    درود بر بانو کتایون ریاحی

  3. درود به غیرتش

  4. این بازیگرا باعث بی بند با ری این مملکت هستند

  5. الان غیرتش کجاش بود

  6. تو اگه اون قیافه ی قبل جراحیتو داشتی نه تنها روسری تو برنمیداشتی بلکه نقابم میزدی 😖
    مگه نمیگی بهت تجاوزشده !!!
    پس چرا دنبال برهنگی هستی ،
    برهنگی به اسم آزادی !!
    پس خیلی هاتون هنوز اونقد سواد ندارین که فرق برهنگی و آزادی رو از هم تشخیص بدید
    آخه بدبخت ! اگه آزادی نداشتی جرات این حرفا و کارها رو نداشتی پس آزادید که به خوتون اجازه ی توهین کردن میدید .

    در ضمن 🤞🏻🤞🏻 اگه حجاب داشتی هرگز کسی به خودش اجازه نمیداد نگاه چپ بهت بندازه چه برسه به تجاوز که خودتونم بدتون نمیاد .

    • احسنت، براوو ب مریم خانم چقدر قشنگ پاسخ دادید واقعا فرق آزادی و بی بندو باری رو نمیدونن چون هردوشون دار. از اونا بدتر اون طوطی هایی هستن ک از اینا تقلید میکنن ،چهارتا دیالوگ حفظ میکنن فک میکنن شق القمر کردن ،اینا چی آن ک الگوی خودتون قرار میدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *