عکس ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان در مورد پرونده تعرض در سینما همچنان باز است

ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان در مورد پرونده تعرض در سینما

عکس ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان در مورد پرونده تعرض در سینما همچنان باز است تهمت و افترا زدن به فرهاد اصلانی -کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان استوری در اینستا گرامش را در این صفحه مشاهده فرمایید.

عکس ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان در مورد پرونده تعرض در سینما همچنان باز است

ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان

کتایون ریاحی با منتشر کردن استوری در اینستاگرام به طور واضح جواب حرف های رضا کیانیان درباره جنبش اعتراض زنان سینما را میدهد رضا کیانیان در مورد جنبش می تو و زنان اعتراض کننده سینماگر و حواشی مربوط به فرهاد اصلانی می گوید که آن خانم رفته خارج از کشور آبروی بازیگر مهم و موثری را در کشور برده باید تحت تعقیب قرار بگیرد چون آبروی کسی را ریخته در حالی که هنوز هم نتوانست ثابت بکند.وی همچنین می گوید که جنبش می تو باید مقابل خانم ریاحی می‌ایستاد چون با آقای سعید پورصمیمی تهمت زد و اما خانم کتایون ریاحی در استوری خود برای آقای کیانیان نوشت به موقع جواب رضا کیانیان را می دهم!

همچنین ببینید : ماجرای اتهام تجاوز فرهاد اصلانی و واکنش ایشان

خانم کتایون ریاحی بازیگر آقای سعید پورصمیمی را به تجاوز به بازیگران خانم متهم کرد.

عکس ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان در مورد پرونده تعرض در سینما همچنان باز است

 

 

کتایون ریاحی در۱۰ دی ماه در سال ۱۳۴۰  در تهران به دنیا آمد. که ثمره ازدواج اولش یک پسر به نام پوریا میباشد که از همسر اولش جدا شد. سریال یوسف زلیخا شهرتش  به اوج رسید و در این سریال در کشورهای مسلمان پخش می شد .ایشان بعد از سریال یوسف زلیخا از بازیگری کناره گیری کرد. خانم کتایون ریاحی خیریه کیش مهر کتایون که برای افراد ناشنوا و کاشت حلزونی تاسیس کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *