ماجرای کامل اتهام فرهاد اصلانی و واکنش فرهاد اصلانی به اتهام تجاوز

ماجرای کامل اتهام فرهاد اصلانی و واکنش فرهاد اصلانی به اتهام تجاوز

ماجرای کامل اتهام فرهاد اصلانی و واکنش فرهاد اصلانی به اتهام تجاوز را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کامل اتهام فرهاد اصلانی و واکنش فرهاد اصلانی به اتهام تجاوز

ماجرای کامل اتهام فرهاد اصلانی

افشاگری از سینما درباره تعرض و تجاوز یکی از بحث های بوده که همیشه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است

سمیه میرشمسی دستیار کارگردان افشاگری کرده که فرهاد اصلانی با بازیگر سرشناس سینما در یکی از صحنه های فیلم های سینمایی در اتاق تعرض کرده است.

بعد از افشاگری میرشمسی درباره فرهاد اصلانی جمعی از بازیگران زن سینما به صورت گروهی بیانیه ای را در این باره صادر کردند نگارجواهریان ، ویشکا آسایش، میترا حجار ،تهمینه میلانی، شقایق دهقان، باران جعفری، فرشته حسینی ،کتایون‌ریاحی ،ترانه علیدوستی و ملیکا شریفی نیا این بیانیه را امضا کرده و از دولت خواستند که با خشونت های جنسی علیه بازیگران زن در سینما جدی‌تر و خورد کنند .

در واقعیت هایی که از تجربه های دردناک زنان در سینما منتشر شده از جمله استفاده از الفاظ جنسی و سوء استفاده از سکوت و تحمل افراد با گروگان گرفتن حق کار و دستمزد و در نهایت خشونت جسمی و تجاوز خواستار برخورد جدی با تهیه کننده ها و کارگردان های خاطی شدند

تا به حال فرهاد اصلانی واکنشی به این اتهام نشان نداده است.

آزاده صمدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و یکی از امضاکنندگان «بیانیه زنان دست‌اندرکار سینما در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه» از کاندیدا شدن خود به همراه ۱۲ هنرمند دیگر برای تشکیل هیئتی ۵ نفره جهت رسیدگی به این موضوع خبر داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *