بیوگرافی کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و شغل و ماجرای خیانت

بیوگرافی کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و شغل و ماجرای خیانت

کلارا چیا مارتی یک بلاگر و و مدل اینستاگرامی است که از طرفدران پر و پا قرص بارسلونا و پیکه بود و با پیام های پیاپی به پیکه باعث شد که با هم دوست شوند و پیکه از شکیرا جدا شوند کلارا باعث خیانت پیکه به شکیرا شد و وقتی شکیرا از دوستی انها با خبر شد با وجود چند فرزند از پیکه جدا شد.

روزنامه های اسپانیایی نوشته اند که کلارا چیا نامزد جدید پیکه به او خیانت کرده است و با پپ گواردیولا رابطه دارد این درحالیست که هنوز یک سال از رابطه پیکه کلارا چیا نمیگذرد و خیلی زود رابطه آنها پایان یافته است برخی از کاربران به پیج اینستاگرام پیکه رفته و برای او کامنت گذاشتند که این پاسخ خیانت است و کسی که وارد زندگی کسی میشود همانطور هم بی وفا خواهد بود.

کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و بیوگرافی و شغل و ماجرای آشنایی و رابطه با جرارد پیکه و جدایی شکیرا را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و شغل و ماجرای خیانت

کلارا چیا مارتی کیست

کلارا چیا مارتی یک بلاگر و و مدل اینستاگرامی است که از طرفدران پر و پا قرص بارسلونا و پیکه بود و با پیام های پیاپی به پیکه باعث شد که با هم دوست شوند.

جرارد پیکه از چند هفته پیش دیگر رابطه جدید خود را آشکار کرد او با کلارا چیا مارتی رابطه اش را رسانه ای کرد و مشخص شد عامل جدایی پیکه و شکیرا این دختر بوده است.

آفت زندگی پیکه و شکیرا

پس از دیدن آنها در یک مهمانی چند روز پیش شایعات جدیدی  منتشر شد که بازیکن فوتبال بارسلونا دوباره پدر خواهد شد.

چون دوست دخترش باردار است.

بیوگرافی کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و شغل و ماجرای خیانت

 

با وجود اینکه هیچ چیزی تایید نشده است، اما چندین رسانه بین المللی در مورد بارداری احتمالی کلارا چیا مارتی، که این بازیکن فوتبال چند ماه است با او رابطه دارد، صحبت می کنند، اگرچه آنها چند هفته پیش در ملاعام دیده شده اند.

پیکه پس از جدایی از خواننده کلمبیایی شکیرا، دیگر کلارا را پنهان نمی کند. آنها در مراسم های مختلف از جمله کنسرتی که خانواده بازیکن بارسلونا نیز در آن حضور داشتند حضور داشته اند و همچنین در حال بوسیدن در ملاء عام تصاویرشان شکار شدند.

همچنین ببینید:

هواداران بارسلونا جرارد پیکه را هو کردند
ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا
شوخی کاربران با لایی وحید امیری

یکی از آخرین رویدادهایی که آنها در آن شرکت کردند، عروسی یکی از بهترین دوستان پیکه در کاستا براوا، اسپانیا بود. این بازیکن با همراهی کلارا آمد و به دلیل تصاویر منتشر شده توسط مجله هولا، شایعه بارداری احتمالی او که یک لباس راه راه نارنجی آغاز شد.

در برنامه “El gordo y la flaca” صحبت های رائول دی مولینا در مورد لباس این زن جوان قابل تامل بود او گفت که این زن ممکن است منتظر فرزند پیکه باشد.

 

آنها همچنین در برنامه «Chisme no like» درباره این موضوع صحبت کردند تا به گمانه زنی ها درباره دوست دختر جدید پیکه ادامه دهند و گفتند: کلاریتا به نظر می رسد شکم دارد، ممکن است بچه ای در راه باشد.

 

شکیرا در حین کار در جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی با پیکه آشنا شد رابطه شان دو پسر به نامها ساشا و میلان شد این در حالیست که انها ازدواج نکردند.

پیج اینستاگرام clarachiamartioficial

ماجرای جدایی پیکه و شکیرا

این زوج در ماه نوامبر در بازی بیسبال پسرشان میلان در بارسلون اسپانیا شرکت کردند. با این حال، در تمام طول رویداد این دو هرگز با هم تعامل نداشتند. رابطه آنها به دلیل خیانت از طرف پیکه به پایان رسید. این بازیکن سابق فوتبال بلافاصله پس از جدایی با دوست دختر جدیدش کلارا چیا مارتی در معرض دید عموم قرار گرفت.

اما اکنون شایعه شده است که موضوع پیکه در مورد فرزندانش بین رابطه او و مارتی مطرح شده است. علاوه بر این، اخیراً پیکه و مارتی در اواسط پرواز با هم دعوا کردند. ظاهراً این بازیکن سابق فوتبال در حال بررسی اینستاگرام سابق خود بوده است. واضح است که مارتی که در نهایت پیکه را عصبانی کرد، به درد نمی خورد.

بیوگرافی کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و شغل و ماجرای خیانت

رابطه پیکه و  کلارا چیا مارتی علنی شد

تا همین چند هفته پیش کمتر کسی می‌توانست جرارد پیکه را در کنار کلارا چیا مارتی ببیند اما اوضاع تغییر کرده و این زوج این روزها در مکان‌های عمومی باهم دیده می‌شوند.

روز دوشنبه پیکه و کلارا کنار هم در خیابان‌های بارسلون قدم می‌زدند. آن‌ها در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص اضطراب کلارا پس از حواشی اخیر فقط لبخند زدند.

 

از سوی دیگر، کلارا چیا در ابتدا سعی کرد چهره خود را از دوربین‌ها پنهان کند اما با یک اتفاق عحیب مواجه شد. او در هنگام قدم زدن به یک بیلبورد تبلیغاتی برخورد کرد که البته آسیبی ندید و به راه رفتن عادی ادامه داد. این در حالی بود که جرارد پیکه نتوانست جلوی خنده‌اش به این حرکت ناشیانه کلارا را بگیرد.

بیوگرافی کلارا چیا مارتی کیست پیج اینستاگرام و شغل و ماجرای خیانت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *