کلارا چیا و شکیرا خواننده کلمبیایی آبروی پیکه را برد فیلم خیانت به شکیرا

کلارا چیا و خواننده کلمبیایی آبروی پیکه را برد فیلم خیانت به شکیرا

کلارا آبروی پیکه را برد فیلم جنجالی لو رفت و مشخص شد که به شکیرا خیانت کرده است.

چند ماه پیش جرارد پیکه و شکیرا رسما طلاق خود را امضا کردند و دیگر هیچ رابطه ای بین این بازیکن اسپانیایی و خواننده کلمبیایی وجود ندارد.

فیلم لو رفته کلارا چیا و یکه

حالا ویدیدیویی از پیکه منتشر شده که او در کنار کلارا چیا خواننده دیده میشود و این ویدیو ممربوط به زمانیست که پیکه هنوز از شکیرا جدا نشده بود.

کلارا چیا و خواننده کلمبیایی آبروی پیکه را برد فیلم خیانت به شکیرا

علیرغم اینکه بازیکن سابق بارسلونا در حال حاضر یک شریک جدید دارد، به نظر می رسد که او همچنان دلتنگ شریک سابق خود شده است، زیرا او در یک پرواز به پراگ جمهوری چک در یک لحظه به یک حالت ناخوشایند گرفتار شد.

در حالی که شکیرا با یک پرواز خصوصی برای تعطیلات به رم رفته بود، پیکه در فرودگاه در حال سوار شدن به یک پرواز ارزان قیمت همراه با کلارا چیا، دوست دختر فعلی‌اش، دستگیر شد و آنها در صندلی‌های جداگانه بودند، بنابراین اسپانیایی از این فرصت استفاده کرد و آخرین اخبار را بررسی کرد.

پیکه و کلارا چیا در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی آن‌ها منتشر شده است چیزی که با تعطیلات هر دو به پراگ تکذیب شد، اما همه چیز خوب پیش نرفته و این زوج در حال مشاجره دیده شدند و دلیل آن شاید این باشد که او در حال بررسی پیج شکیرا بوده است.

رسانه‌های بین‌المللی خاطرنشان کردند که دلیل مشاجره جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی در اواسط پرواز این بود که این جوان 23 ساله به دلیل اینکه به پروفایل اینستاگرام شکیرا نگاه می‌کرد، عصبانی شد.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *