گریه آزاده صمدی خاکسپاری رضا حداد را غوغا کرد +عکس

گریه آزاده صمدی خاکسپاری رضا حداد را غوغا کرد +عکس

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم خاکسپاری رضا حدادی جنجال به پا کرد اشک ها و گریه ازاده صمدی برای رضا حداد شکار عکاسان قرار گرفت.

آزاده صمدی این روزها مشغول بازی در سریال رهایم کن میباشد و با رضا حداد در تئاتر بارها همکاری داشته است او امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری رضا حداد حضور پیدا کرد و اشک های این بازیگر شکار عکاسان قرار گرفت.

گریه آزاده صمدی خاکسپاری رضا حداد

گریه آزاده صمدی خاکسپاری رضا حداد را غوغا کرد +عکس

رضا حداد کارگردان تئاتر بوده که در سن 54 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت امروز اول خرداد ماه مراسم تشییع او در بهشت زهرا برگزار شد که بسیاری از بازیگران و اهالی تئاتر و سینما در این مراسم حضور پیدا کردند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه رضا حداد کاگردان تئاتر +حواشی و تصاویر

اجرای این مراسم را محمد سلوکی برعهده داشت. شهرام گیل‌آبادی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارگردان‌های تئاتر ایران اولین سخنران مراسم بود. وی طی سخنانی درباره ویژگی‌ها و خصوصیات زنده‌یاد رضا حداد، گفت: همانطور که رضا حداد از جان و دل برای هرکسی که از او کمکی می‌خواست، مایه می‌گذاشت، الان هم جایش نزد خداوند خوب است. رضا حداد سنگ زیر آسیاب بسیاری از نگفته‌های ما بود. رضا حداد دوامش بر جریده عالم حک است. هر کس اینجا است خاطره ای خوب از رضا حداد دارد. رضا حداد فراموش شدنی نیست.

فارغ از فعالیت‌ها و نقش رضا حداد در فضای تئاتر که اهالی تئاتر بهتر می‌توانند در مورد آن بگویند، فکر می‌کنم مهم‌ترین و پررنگ‌ترین جنبه شخصیتی و وجودی‌اش، نقشِ حمایتگری و همراهی رضا حداد است که برای افرادی که با او ارتباط داشتند، بسیار ملموس بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. الهی هرچی کارگردان و تهیه کننده و بازیگره بمیره خصوصاًبازیگران 🤲🤲🤲🤲🤲🤲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *