گوران قادری کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و ماجرای تجاوز

گوران قادری کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و ماجرای تجاوز

گوران قادری کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و ماجرای تجاوز

گوران قادری کیست بیوگرافی و عکس و ماجرای تجاوز او به شلیر رسولی را در این صفحه ببینید.

گوران قادری کیست

نام مردی است که قصد تجاوز به شلیر رسولی در مریوان را داشته است و باعث مرگ این زن جوان شده است.

خانم رسولی ۳۶ سال سن داشته و صاحب یک فرزند پسر ۱۶ ساله و یک دختر ۱۳ ساله بود همسرش در اقلیم کردستان عراق کارگری مشغول است بنا به گفته رسانه ها گوران قادری به بهونه کمک کردن به همسر خود این زن را به خانه می کشد خانم رسولی وقتی که به خانه این مرد میرود متوجه میشود که همسر او در خانه وجود ندارد و این یک نقشه بوده که به او تعرض کند.

این زن برای فرار از دست این مرد متجاوز شیشه پنجره را شکسته و خود را از آنجا به پایین می‌اندازد اما بر اثر جراحات بسیار زیاد جانش را از دست می دهد بعد از انتشار این خبر در روستا در شهر مریوان نیز این خبر دست به دست شد و در سراسر کشور پیچید پلیس به سرعت گوران قادری را دستگیر کرده است.

اعتراض مردم مریوان جلوی خانه مرد متجاوز

بعد از مرگ خانم شلیر رسولی تعداد زیادی از شهروندان مریوانی به جلوی خانه قادری رفته و دست به اعتراض زدند .

این اتفاق در روستای چشمیدر باغ در سروآباد مریوان رخ داده است خبر مرگ خانم رسولی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده داشته و بسیاری از رسانه های کشورمان به آن پرداختند.

رئیس دادگستری مریوان اعلام کرد پرونده این اتفاق خارج از نوبت و به سرعت بررسی و رسیدگی خواهد شد آتی ویژه برای تحقیقات و بررسی دقیق ترین اتفاق تشکیل شده است و در حال حاضر متهم دستگیر و روانه زندان شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *