بیوگرافی آرمان عبدالعالی و پدر و مادرش کیست و عکس اعدام
آرمان عبدالعالی متولد 19 اسفند 1374 در تهران میباشد او به جرم قتل نامزد خود غزاله شکور در سال 1392 دستگیر و به زندان افتاد و در 3 آذر 1400 اعدام شد

بیوگرافی آرمان عبدالعالی و پدر و مادرش کیست و عکس اعدام

آرمان عبدالعالی کیست و اهل کجاست

آرمان عبدالعالی متولد 19 اسفند 1374 در تهران میباشد پدر و مادرش پزشک بود او به جرم قتل نامزد خود غزاله شکور در سال 1392 دستگیر و به زندان افتاد و در 3 آذر 1400 در زندان رجایی شهر اعدام شد قتل غزاله درحالی رخ داد که هیچ اثری از جسد او پیدا نشد و آرمان مدعی بود جسد غزاله را به سطل زباله انداخته است پدر و مادر غزاله شرط رضایت را پیدا شدن جسد دخترشان اعلام کرده بودند که جسد پیدا نشد و آرمان اعدام شد.

فیلم بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده و با بازی الناز شاکردوست و سروش صحت درباره این داستان ساخته شد که با شکایت پدر و مادر غزاله شکور مواجه گردید.

مرکز رسانه قوه قضائیه، این مرکز اعلام کرد: حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضائی، شورای حل اختلاف و فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور طی سال‌های اخیر به منظور جلب رضایت اولیای دم که تا آخرین لحظات هم ادامه داشت، سحرگاه امروز در زندان رجایی شهر اجرا شد.

بیوگرافی آرمان عبدالعالی

آرمان عبدالعالی متولد 1375 در تهران است که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما در سن 17 سالگی نامزد خود را به قتل میرساند و راهی زندان میشود ولی در زندان به تحصیلات خود از راه دور ادامه میدهد و موفق میشود در رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی قبول شود.

بیوگرافی آرمان عبدالعالی و پدر و مادرش کیست عکس آرمان قاتل غزاله شکور

لازم به ذکر است آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم شد.

این روزها نام آرمان عبدالعالی تیتر اول رسانه ها شده است و همه از اعدام او سخن میگویند

آرمان 6 سال پیش نامزد خود را به قتل رسانده است و معلوم نیس جسد نامزدش را چکار کرده! پدر ومادر غزاله به او رضایت ندادند و حالا در آستانه اعدام است

پرونده آرمان عبدالعالی پسر جوانی که در سال 1392نامزدش غزاله شکور را به قتل رساند به تیتر اول رسانه های کشورمان تبدیل شده است قتلی بسیار عجیب که بعد از گذشت 5 سال هنوز جسدی پیدا نشده است

ماجرای قتل نامزدش غزاله شکور

تحقیقات پلیس اینگونه اعلام شده که این دختر و پسر در ترکیه با هم آشنا میشوند و بعد از بازگشت به ایران ارتباطشان با یکدیگر ادامه میابد.

آنها خانوده هایشان را در جریان رابطه شان قرار داده و زیر نظر خانواده با یکدیگر بیشتر آشنا میشوند اما تصمیم غزاله شکور مبنی بر ادامه تحصیل دادن باعث میشود که رابطه آنها به هم بریزد

این دختر در حالی تصمیم میگیرد ایران را ترک کند که آرمان از این تصمیم ناراضی بوده و یک روز به او زنگ میزند و میگوید که به خانه آنها برود و درباره این موضوع صحبت کنند.

بعد از حضور این دختر در خانه نامزدش بحث آنها به درگیری لفظی منجر شده و آرمان او را هل داده و بر زمین می اندازد و سپس با میله بارفیکس او را به قتل میرساند و او را به ستل زباله محله می اندازد

این تحقیقات را آرمان عبدالعالی قبول ندارد و میگوید که من نامزدم را تا دم درب بدرقه کردم و درب را بستم و به یکباره صدای افتادنش از پله را شنیدم و وقتی بیرون آمدم با پیکر بی جان او روبه رو شدم و چون ترسیده بودم او را داخل مشما گذاشتم و به سطل زباله انداختم!

آرمان عبدالعالی کیست بیوگرافی آرمان قاتل غزاله شکور

حکم اعدام آرمان عبدالعالی در روز چهاشنبه 11 دی 98

این پسر جوان قرار بود که در روز چهارشنبه اعدام بشود ولی به دلیل رسانه ای شدن این ماجرا اجرای حکم به مدت 30 روز به تعویق افتاد.

تلاش هنرمندان برای رضایت خانواده غزاله هرچند بی نتیجه مانده اما فعلا اجرای حکم به تعویق افتاده است.

درخواست عفو بین الملل از ایران برای اعدام نکردن آرمان عبدالعالی

سازمان عفو بین الملل نیز از قوه قضایی ایران درخواست کرده این پسر جوان را اعدام نکنند چرا که در زمان قتل، سن او کمتر از 18 سال بوده است و همچنین چون جنازه هنوز پیدا نشده و ابهاماتی در پرونده وجود دارد نباید فعلا حکم اعدام را اجرا کرد.

تکذیب اعتراف به قتل غزاله

بعد از این‌که آرمان از پای چوبه دار با مهلت یک ماهه برگشت، مدارک جدیدی به پرونده اضافه شد. از جمله بسته شدن فیسبوک غزاله و گرفتن مرخصی از دانشگاه چند ماه بعد از حادثه، تمدید دفترچه بیمه غزاله بعد از تاریخ حادثه یکی دیگر از ابهامات جدید پرونده بود که متهم با توجه به این مدارک تقاضای اعاده دادرسی مجدد مطرح کرد

آرمان عبدالعالی کیست بیوگرافی آرمان قاتل غزاله شکور

دوستی ما ادامه پیدا کرد تا اینکه غزاله تصمیم ‌گرفت از ایران برود. من خیلی ناراحت شدم و گفتم نباید این کار را بکند اما او قبول نکرد. ما با هم بحث کردیم و من هم او را هل دادم. به زمین افتاد و بیهوش شد. با میله بارفیکس چند ضربه به سرش زدم، جسدش را داخل چمدان گذاشتم، به بیرون بردم و جسد را داخل سطل زباله انداختم.

این در حالی است که با گذشت ۶ سال از این ماجرا هنوز جسد غزاله پیدا نشده است. هر چند آرمان از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد و سرانجام سه ماه قبل نیز برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت اما پدر و مادر غزاله به او فرصت دیگری دادند تا شاید بگوید جسد دخترشان را کجا مخفی کرده است.

آرمان به اتهام قتل عمدی غزاله پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

آرمان که هفته گذشته و بعد از پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی اش در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمدی غزاله پای میز محاکمه ایستاد با حکم قضایی به قصاص محکوم شد. قضات دادگاه در رایی 11صفحه ای وی را مستحق مرگ دانستند.

وی پیش تر نیز به قصاص محکوم شده بود که به این حکم اعتراض کرد و درخواست اعاده دادرسی وی پذیرفته شد تا بار دیگر از خود دفاع کند.

آرمان در جلسه دادگاه منکر قتل غزاله شد و گفت: من آن زمان بچه بودم. اشتباهات زیادی مرتکب شدم اما قاتل نیستم.

پدر آرمان قاتل غزاله: لحظه اعدام پسرم زمین را چنگ می زدیم

پدر آرمان در گفتگو با رکنا گفت:”ما هم مثل خیلی از مردم زندگی آرامی داشتیم که یکدفعه با این حادثه دستخوش صاعقه شد.آرمان خطای خیلی بزرگی کرد اما خانواده شکور افراد بسیار محترمی هستند و در این سال‌ها هرگز به ما بی حرمتی نکرده اند.آنها فقط حق خود را می خواهند و همین به آنها قدرت حرکت می دهد.»

پدر آرمان در توضیح یک بار که پسرش پای چوبه دار رفت گفت:”یک بار که حکم به مرحله اجرا در آمده بود،همه تشریفات قانونی انجام شد و ما دیداری به عنوان دیدار آخر با آرمان داشتیم.اینکه به پدری بگویند فرزندت قاتل است کمرشکن است و لحظه دیدار آخر اصلا قابل وصف نیست.

بیوگرافی آرمان عبدالعالی و پدر و مادرش کیست عکس آرمان قاتل غزاله شکور

آن شب آرمان از من و مادرش عذرخواهی می کرد و می گفت ببخشید که کار به اینجا رسید.بعد شب اجرای حکم رسید و من و همسرم پشت در زندان هفت سال سیمان های دیوار زندان را چنگ می زدیم و منتظر بودیم جسد فرزندمان را تحویلمان دهند.

اما اولیای دم با بزرگواری یک ماه به آرمان مهلت دادند تا اگر چیزی می داند بگوید.حتی عده ای می گفتند شاید ما هم چیزی بدانیم. اما بعد از تجربه وحشتناک چوبه دار و شب اجرا،مگر ما از سنگ و فولاد هستیم که چیزی بدانیم و نگوییم؟»

مادر آرمان عبدالعالی

مادر آرمان به مادر غزاله گفت:”التماس میکنم آرمان را ببخشید.در این هفت سال روح پسرم مرده است.جسم بی جان او را به ما ببخشید.می دانم جگر شما سوخته و چشمتان از اشک خشک نشده است.اما روزگار ما هم سیاه است و دلمان خون است.به حال ما رحم کنید.چطور التماستان کنم که آرمان را ببخشید؟»

صحبت های پدر آرمان عبدالعالی بعد از اعدام و قصاص

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

134 نظر

  1. مهدی صادقی

    غزاله تو سطل نیوفتاده….با ماشین شخصی جابجا شده‌‌…با روش های غیر شکنجه و کمک از تجارب بازپرس های کشورهای جهان اولی بفهمید کجاست

    • آری فیلم های هالیوودی را ببینید و بیاموزید.آری آری

    • ای دروغ و که گفتی راسته….
      عدالت اجرا خواهد شد….
      درود بر ایران عزیز..

    • چنین انسانی که در 17 سالگی مرتکب قتل میشه، بعد ابتدا منکر آشنایی با دختر مقتول میشه، بعد میگه مقتول رو به خونه نبرده، بعدش میگه کشته و صحنه قتل رو کامل بازسازی می کنه و در ادامه منکر کامل قتل میشه و میگه از مقتول پله افتاده و تا 8 سال دادگاه و خانواده مقتول رو بازی میده و محل جنازه رو در نهایت اعلام نمی کنه که مبادا از قتل فجیعی که انجام داده مطلع بشوند. واقعا عاقل و بالغ هست و با آگاهی کامل مرتکب قتل شده و می بایست اعدام بشه. این سیاه بازی ها و هجمه رسانه ای هم که خانواده قاتل تو فضای مجازی به راه انداختن واقعا مسخره و مشمئز کننده است.

  2. سلام
    ببینید دوستان من کاری به قاتل یا نبودن آرمان ندارم
    فقط چون برادر خود من هم توسط یکی مثل آرمان به قتل رسیده
    و شرایط خانواده مقتول رو درک میکنم فقط میتونم بگم واقعا رضایت دادن یا حتی حرف از رضایت زدن فقط موقعی که از بیرون داری به ماجرا نگاه میکنی آسونه…
    خود من هم تا دوسال پیش و قبل از قتل داداشم وقتی با اینجور پرونده ها توی جامعه یا روزنامه ها یا همین سایت ها روبرو میشدم می گفتم بابا یه کاری از روی نفهمی انجام داده رضایت بدید و هزار تا حرف دیگه
    اما الان متوجه میشم تا توی موقعیت خانواده مقتول قرار نگیری حتی نباید نظر بدی چه برسه به حرف از رضایت
    فقط خانواده مقتول میتونن نظر بدن و خدا رو خوش نمیاد انقدر تحت فشار باشن جوری که اگه رضایت بدن باز بهشون فشار بیاد و اگه اعدام کنن فشار افکار عمومی بیرون از گود نشسته….
    راحت بزاردیشون تا تصمیم درست رو بگیرن حالا یا رضایت یا اعدام

    • من هم دقیقا همین را میگویم مادر و پدر غزاله بیشتر از یک قتل معمولی کشیدند یک دختر داشتند و مرده ولی بدون جسد این خیلی دردناک است وقتی خواستند در تلویزیون اعلام کنند که آثاری از بچه هایشان نیست احساس ولخانی پخش نمیکند. خانواده آرمان صد در صد میدانند جسد چی شده . مادر غزاله راست میگویند تا جای جنازه را بگویند ! آرمان دورغ میگوید در اولین اعتراف گفته که غزاله را کشته بعدا گویا یادش دادند گفته از پله ها افتاده. چطور هیچکس نه صدایی شنیده نه کسی خونی دیده نه شاهدی بوده نه همسایه آیی بیرون آمده این خیلی پستی است که کسی همچین جنایتی بکند و توقع بخشش هم داشته او بچه هم نبوده کاملا بزرگسال بوده چون 7‌روز از 18 سال کم داشته و توسط پزشکی قانونی معاینه شده که او را بزرگسال خوانند

      • باید اعدام بشه

        • تورو خدا فقط لطفا بیاییم قصاوت رو کنار بزاریم کلا ، از جهان سوی دست بکشیم خواهشن تصمیم رو بسپاریم به دست دو خانواده ،

      • فقط اعدام.مگه میشه کشت ودررفت

        • نغمه باقری

          سلام دوستان . من تمام مستندهایی که در مورد آرمان و غزاله گفته شده رو خواندم . قضاوت کردن سخت هست و تنها خدا می‌داند چه به سر این دختر معصوم و بیگناه آمده . آنچه که من از دیدگاه خودم میتونم بگم این هست با توجه به اینکه آرمان تنها ۱۷ سال داشته و سن بسیار حساسی داشته . من و شما اگر الان فکر کنیم در سن آرمان اگر عاشق شده باشیم میدانیم در این سن و اولین تجربه عشق یعنی چه . به احتمال زیاد آرمان نمی‌خواسته غزاله رو از دست بده ولو اینکه به دست خودش کشته بشه ولی غزاله مال کس دیگه ای نشه . احتمال اینکه این پسر از قبل تصمیم گرفته باشه که غزاله رو بکشه زیاد هست . اینکه غزاله رو چجوری کشته و بعد کشتن در مشما ببپیچه و در چمدان بذاره و به سطل بندازد همه از قبل فکر شده . من حسم میگه آرمان خیلی حرف ها رو نزده و حتی اینکه جسد رو کجا مخفی کرده هم نگفته . شاید راست گفته آرمان یه اتفاق ناگهانی و جنون آنی باعث این همه اتفاق شده باشه . ولی بازم تاکید می‌کنم آرمان نحوه مخفی کردن غزاله را دروغ گفته . مگه پدر بابک خرمدین پسرش را ارابه ارابه نکرده بود و در سطل انداخت جسد پیدا شد همان شب . آرمان حقیقت کشته شدن غزاله و مخفی کردن جسد غزاله را به هیچ وجه راست نگفت تنها خدا می‌داند چه بر سر این دختر مظلوم و بی دفاع چه آمده است. خداوند هر دوی این عزیز رو رحمت کنه و صبر فراوان به پدر و مادر محترم هر دو عزیز بدهد.

    • مرتضی حسنی

      مرسی واقعا درست گفتی، وقتی داستان رو کامل می خونی می بینی طرف در 17 سالگی مرتکب قتل شده، اولش منکر آشنایی با دختر مقتول میشه، بعد میگه مقتول رو به خونه نبرده، بعدش میگه کشته و صحنه قتل رو کامل بازسازی می کنه و در ادامه منکر کامل قتل میشه و میگه از مقتول پله افتاده و تا 8 سال دادگاه و خانواده مقتول رو بازی میده و محل جنازه رو در نهایت اعلام نمی کنه که مبادا از قتل فجیعی که انجام داده مطلع بشوند. واقعا عاقل و بالغ هست و با آگاهی کامل مرتکب قتل شده و می بایست اعدام بشه. این سیاه بازی ها و هجمه رسانه ای هم که خانواده قاتل تو فضای مجازی به راه انداختن واقعا مسخره و مشمئز کننده است.

  3. من نمیتونم خودم وجای خانواده غزاله بگذارم تصورشم وحشتناکه اینکه جسد پیدانشده به نظرم وحشتناکتره اینکه قاتل نمیگه باجسد چه کرده ….وای خدا چه به سر خانواده غزاله اومده تواین مدت به نظرم بااین شرایط قصاص درستترین کارهست کسی که بتونه جنایت کنه همیشه خواهدکرد فقط اعدام کمترین تقاصی هست که برای اون قاتل میتونه اجرابشه

    • نظر من هم همینه ،درسته چندسال پیش بوده و سنش هم کم بوده اما ذات خراب آرمان چی؟ چجوری تونسته یه دختر رو که با گفته های خودش آزارش داده و … آرمان خودش زندگیش قراره واسش چجوری ادامه پیدا کنه اگه بخشیده بشه، بازم میتونه زندگی کنه و خودشو ببخشه!!؟ از این آدما تو جامعه زیاد داریم، خدا خودت یه کاری کن

      • به ذات خراب ربط ندارند که همیشه.گاهی‌وقتها کارهایی رو از کسانی میبینیم که باور کردنش سخته.اگر نتونستم جلوی قوه شهوانی عصبانیتمون بایستیم،خدای نکرده برای همون امکان داره پیش بیاد

    • چطور جنازه پیدانشده کسی هست که توضیح بده چی بسره جنازه اومده ممنون

  4. کسی که تو ۱۷ سالگی عشق بازی رو بلده و می خواد ازدواج کنه بچه نیست و باید تاوانه خطاشو بده.از بیرون راحته بخشش و خودتونو جای مادر و پدر غزاله هم بزارید .در ضمن بخشش ماله کسیه که ابراذه ندامت کنه نه بعد از ۷ سال میگه من نکشتم

    • لایک داری داداش .
      دمت گرم .
      واقعا خر فرض کردن مردم رو. آیا طرف تو 17 سالگی بچه است و اگه زد کسی رو کشت نباید قصاصش کرد؟؟!!!!! چطور این خرس گنده نزده خواهر یا مادر خودشو بکشه فقط موقعی که حرف دختر مردم میشه، بچه میشه و خنگه و عاقل نیست و جنازه رو یه جوری گم و گور میکنه که 8 ساله هیچ کس پیداش نکرده؟؟؟!!!

  5. امیدوارم همین امروز یا هفته بعد اعدام بشه آرمان رو

  6. چرا میگین نامزد دوستش بوده

  7. خیلی سخته به نظر میرسه پلیس تو تحقیقاتش ضعف داشته بایستی در ماه های اول به نتیجه کاملی می‌رسید نه اینکه ۷ سال دو خانواده بلا تکلیف باشند استناد به صحبت متهم ملاک نیست

  8. سیدمهدی میرمحمدی

    شما اگر دقت کنید این قضات مدرک اصلی را دارند انکار می کنند پس پارتی آرمان باعث میشه انقدر مهلت بگیره تا پدر و مادر غزاله مجبور به رضایت شوند

  9. از نظر من پسر قاتل بوده و با کمک گرفتن از افراد با تجربه جسد را مخفی کرده که قتل به کردن او نیفتد ، و به نظر می‌رسد که پدر و مادر این پسر از افراد با نفوذ هستن

    • شایدم دلیل سکوت آرمان بعد ازاینهمه سال بخاطر اینه که دوست یا دوستانی داشته که تو قتل کمکش کردن و نمیخواد پای اوناهم گیرباشه

      • این چه جور سبک زندگیه که برمیدارن بچه های خودشون رو که توسن حساس و ودرمرحله ی نوجوانی هم هستن میبرن به خارج ازکشور برای سفر؟آیا با پول و سفر به خارج بچه های ما تربیت صحیح رو یادمیگیرن؟خب معلومه وقتی بچه های کم سن و سالشون رو میبرن ترکیه یاهرکشور دیگه ای فساد رو یادمیگیرن و اِلا ۱۷یا۱۸سال آیا سن رابطه است؟بجای اینکه به فکر درس و مشق باشن وارد رابطه ی ناسالم شدن و این شد تهش….همه چی از خانواده و پدر و مادر نشأت میگیره که بجای تربیت صحیح باپول خواستن بچه هاشون پیشرفت کنن.الان هم این پدر و مادر هستن که توعذابن

        • سفر رفتن چه ایرادی داره ؟ حالا بندرعباس برن یا ترکیه ، اگه تربیت درست باشه هر جایی برن باید درست رفتار کنن

          • به سفر رفتنش کاری نداریم ،خانواده نباید رو بچه هاشون نظارت داشته باشن؟مادر نباید بگه دختر نوجوون من میره خونه یه پسر نوجوون دیگه از کجا معلوم با چند تا پسر دیگه بریزن سرش بهش تجاوز کنن،به اسم عشق ونامزدی و…مسولیت رو ازخودشون سلب میکنن،واقعا معلوم نیست چی به سر این دختر اومده شاید قبلش شکنجه شده یا حتی سر جسدش بلایی آورده که حالا نمیگه چیکارش کرده،پدر ومادرا باید روی جووناشون کنترل داشته باشن.این فسادی که توجامعه رواج پیدا کرده رو آراسته کردن پدر ومدارکه سنی ازشون گذشته وتجربه دارن ومیفهمن باید بچه هاشون روکنترل کنن

        • عزیز من منوشما فکر می کنیم که فساد مال کشورای خارج هست و کشور خودمون خیلی خوبه یه نگاه به کشور خودمون بکن فساد توش موج میزنه والا این تفکر اشتباهه

        • پس نه ۲۰۰ سالگی سن رابطه اس!!اگر همونا که شما فکر میکنی سنشون کمه و درک درستی ندارن بخوان کاری رو انجام بدن فرقی نمیکنه سفر خارج رفته باشن یا نه کار خودشون رو میکنن.اگر کمی چشماتون رو باز کنید میبینید نسل عوض شده،با پنجاه سال پیش کلی تفاوت دارن.چرا زود میخواین همه چی رو گردن آگاهی بندازین؟یعنی اگر این بچه ها مذهبی بودن و باهم دوست نبودن اینطوری نمیشد؟اینهمه اتفاق های ناجور تو خانواده های متعصب میفته چون صداش درنمیاد دلیل نمیشه که نباشه.انقدر همه چی رو به یه چیز ربط ندین.اینهمه سال آزمون و خطا نشون داده این طرز فکر غلطه،مثل بی بند و باری که غلطه.ولی شمام اینو بدون دوستی دختر پسر بی بند و باری نیست،یه رابطه طبیعیه

    • به نظرم خیلی طولش دادن وچقدر پلیس ضعیف عمل کرده ونتونسته اعتراف بگیره که جسد کجایت علتش هم اینه که بچه پولدار بود وتو زندان بهش رسیدن والا یک گروهبان اگهی دوتا چک میزد تو گوشش همه چیو میگفت

  10. حسن کلید باز

    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان

  11. رضایت بدین بره تموم بشه یا اعدام کنید انقدر کش ندید بابا حالا بچه مردم یک اشتباهی کرد
    هفت هشت سال برو بیا ببر بگرد که چی
    تازشم قاتل عذابش را کشیده هشت سال تو زندان به زبان آسونه رحم کنید ول کنید خدارا خوش نمیاد
    ماهم برا برادر بیست پنج سالم قاتل را بخشیدیم تموم شد رفت حالا هم خیالمون آسودس نه عذاب وجدانی داریم نه چیزی بهترین حاکم خداست خودش حکم میکنه

  12. مادر غژاله یک بار مردن فرزندشو تجربه کرد مادر آرمان ۷ ساله داره مردن بچه‌ش رو تجربه میکنه
    خدا به هر دوشون صبر بده

  13. هیچ چیز جای خالی دخترشونو پر نمی کنه شاید اعدام آرمان مرحمی باشه بر زخم بسیار عمیق دلشون واگه خانواده غزاله گذشت کنن ورضایت بدن کاری بسیار بسیاربزرگ انجام دادن که فقط از انسانهای بسیار بزرگ وسخاوتمند برمیاد .

    • بهرام زند

      رضایت فقط در صورتی توجیه داره که طرف درست و صادقانه اعتراف به جرم کنه، حالا عمد یا غیرعمد، و از کرده‌ش پشیمان باشه و هر چی ازش بربیاد در جهت جبران انجام بده.
      این قاتل هنوزم اعتراف درست و حسابی نکرده، حتا نمیگه جنازه رو چیکار کرده! بعد خانواده غزاله وقتی طرف هنوز حتا اعتراف نکرده باید چی رو ببخشن؟

  14. آدمی که دختر مردم رو به خاطر درس خواندنش و اینکه برای آیندش میخواد بره خارج میگیره با میله بارفیکس می‌کشه و بعد مشما پیچش می‌کنه و میندازتش مثل اشغال دور تابلو سالم نیست و روانی و حیوونه این بیاد بیرون بازم می‌کشه حقشه که اعدام بشه اونم نه با طناب با اسید اون دختر حق زندگی نداشت پدر و مادرش چی این پسر تابلو وصله که اینقدر حمایت میشه ازش

    • اگه اینجوری باشه که هیچ گوشت خواری نباید زنده باشه این طبیعت انسان و حیوانات حالا چون کشته باید کشته بشه پس انسانیت کجا رفته؟ اصلا طبق هیچ قانونی توی هیچ کجای دنیا برای پسر یا دختر هفده ساله نباید دادگاه گرفته باشه حتی اگه جرم مربوطه قتل عمد باشه که این قتل عمد هم نبود آرمان عاشق بود و این طبیعی که جر و بحث کنن بابت نرفتن غزاله من با این کار مخالفم چون آرمان شش سال زندگی کرده و درس خونده و موفق هم شده حسم بهم میگه غزاله زنده است شده توی یه شهر دیگه یا کشور دیگه با اسم یا چهره ای دیگه اما زنده است پلیسی که میتونه یه باند که از صد تا آدم بزرگ و نخبه تشکیل شدن رو منهدم کنه نتونستم مغز یه پسر هفده ساله رو شست و شو بده تا واقعیت رو بگه؟

  15. فکر کن پسرت مرتکب چنین قتلی شده بازهم حرفت همینه که چون پسرم مرتکب قتل شده باید اعدام بشه وممکنه اگه از زندان خارج بشه دوباره این کار را تکرار کنه

    • اگر دخترت را بکشند و جنازش هم بهت ندن رضایت می دی؟

    • پسر من اگر چنین قتلی مرتکب بشه مستحق مرگ هست و خودم او رو به پای چوبه دار خواهم برد… امیدوارم کسانی که مخالفند یکی از عزیزانشون مورد قتل واقع بشه

    • اگر همه خانواده های مقتول رضایت بدن این جامعه پر میشه از افراد جنایتکار و قاتل .
      چون رضایت مساوی با ازادی . ولی تو بسیاری از کشورها حبس ابد دارند

  16. قضاوت مخصوص خداست

  17. حامد یاراحمدی

    به نظر من آرمان قاتله.جنازه رو مخفی کردن که اعدامش نکنن.چطور اشتباه کرده.اونم یه دهه هفتادی که از لحاظ بلوغ خیلی زودتر از ۱۸ سال بالغ میشن،مگه ما هم این سن رو نگذروندبم،این پسر از قشر مرفحه چهرشم مشخصه انسان با تکبریه،اگه خانواده دختر فقیر بودن الان خیلی سال پیش با پول خانوادشو خریده بودن،،،یا بر عکس آرمان از خانواده فقیری بود دادگاه خیلی وقت پیش اعدامش کرده بود،مشخصه که پدر و مادر غزاله دنبال قصاص هستن،امیدوارم قصاصش کنن،با پول میخوان قاتل رو آزاد کنن،که برگرده تو جامعه دوباره دست به این جنایات بزنه

    • جالبه واقعا..پدر و مادر آرمان اینقد آرزوها دارن واسه آینده ی پسرشون که تو زندان هم ساپورتش کردن فقط درس بخونه به فکر آیندش باشه و چه پسر بی احساس و بی عاطفه ایه که باوجود اینهمه دادگاه رفتن واومدن و بازپررسی ورفتن تا پای چوله ی دار ککش نمیگزه و نشسته فوق لیسانس گرفته…عجب!چه فکر آزادی داشته چه آسوده خاطر واقعا…این پدر و مادر و آقاپسرشون بااین خودخواهی کجاشون نیاز به ترحم داره؟به محض رضایت خانواده مقتول قطع به یقین روز بعدش ازایران میرن….اینا اصلا به فکر خانواده ی مقتول نیستن فقط فکرخودشونن

      • سلام منم با مهاجر موافقم .خدا شاهده من برای کنکور درس می خواندم هیچ طوری نمی تونستم هواسم و جمع کنم .اونوقت این پسر چطوری تونسته درس بخونه و کارش جلو چشش نیاد .

    • آرمان تو زندان درس خونده و دانشگاه قبول شده؟؟؟ ولی مخالف درس خوندن دختر مردم بود؟؟؟ سوای قتل برا همین تناقضاتش باید محاکمه شه.

  18. نتیجه تربیت غلط میشه همین دیگه ، چه آرمان چه غزاله هردوشون مرفه بی درد و لوس بار اومدن ، چرا دختر و پسر توی اون سن کم در سفر آنتالیا باید باهم دوست بشن ؟ چرا دختر باید تنها بره خونه دوست پسرش ؟ چرا پسره توان نه شنیدن نداشته ؟ فقط پدر و مادر جفتشون مقصرن و الانم هردو طرف دارن تاوان میدن

  19. 👌🙏آفرین

  20. با مهاجر موافقم 100٪

  21. سعید تقی زاده

    یه جوری تو اخبار منعکس میکنن انگار یه قضیه عادی بوده بعد حکومت میخواد ظلم بکنه و یه نفر را اعدام کنه میگن حقوق بشر تو ایران نیست اخه حقوق برای کدوم بشر است عزیز من قتل انجام شده اگر فرزند شما را کسی به قتل برسونه باز به همین سادگی میگذرید به نظرم قضیه را دارن سیاسی میکنن مخصوصا انهایی که با حکومت مشکل دارن وگرنه طرف قاتله تازه هم مقتول را تو سطل زباله انداخته. ادم خودش باید عاقل باشه

    • حامد یاراحمدی

      واقعا که همینطوره،چون پولدار و صاحب نفوذه میخوان آزادش کنن بفرستنش خارج از کشور،،پس چرا این همه انسان بی پول اعدام میشه کسی اسمشونم نمیدونه

  22. بیاورید آرمان را تا هیپتونیزمش کنم و تمام واقعیت را از دوران ارتباطاتشون در بیاورم.گمان میکنم نفر سوم و ناشناخته ای در این پرونده وجود داشته باشد.نفر سومی که در ترکیه باهاشون بوده و غزاله زنده هست اما احتمالا معلول هست ؤ توانایی رآه رفتن و تکلم را ندارد.

    • غزاله فرزند تک خانوادس
      اولا اگه واقعا بامیله بارفیکس مورد ضربات آرمان قرار قرارگرفته که یه دختر نحیفه و با کوچکترین ضربه کشته میشه چه برسه باچند ضربه اونم به سرش!

      دوما اگه به هردلیلی زنده است آیا این دختر که تنها فرزند خانوادس و کسی جز مامان و باباش نداره یعنی دوباره برنمی گرده پیش اونها؟؟؟
      آیا غزاله تو این ۸سال از رسانه ها نمیبینه نمیشنوه که پدر و مادرش چطور دارن بخاطرش ذره ذره آب میشن،روز و شب ندارن؟

      پس وکلای آرمان عبدالعالی و خودش بیخودی برای عقب انداختن تاربخ اعدام به دروغ نگن که غزاله زندس

    • مهرناز میلانی

      شما چجوری به این نتایج رسیدید؟
      واقعا هیپنوتیزم میکنید؟
      مطب یا جای رسمی دارید که ما هم برسیم خدمتتون؟؟

  23. حمید از قم

    به نظرم اگر جسد پیدا بشود جنایت صورت گرفته نمایان خواهد شد. بنابراین لاپوشانی برای عدم ارائه جسد خودش نشانه ایست بر قاتل بودن آرمان

  24. چقدر بیکار داریم ماشالله همه هم قاضین و قضاوت میکنن

    خدا قوت هموطنان عزیز

  25. اونایی که میگن اعدام نشه.اگرخواهرخودشون کشته شده بود.بازم میگفتن اعدام نشه؟؟

    • و اگه برادر یا پدر خودت این قتل رو مرتکب میشد،بازم میگفتی باید اعدام بشه؟؟؟؟؟؟؟

      • مغلطه نکن. همینطوریشم توی این جامعه داره به زنها ظلم میشه. اگه پدر مادر غزاله از اعدام بگذرن یه عده به خودشون جرات میدن به امید بخشش همچین جنایتی کنن.

      • شما احتمالا از اقوام این پسر نیستی؟

  26. بگیرید اعدام کنید بچه پرو رو

  27. اصلا حرفهاش عجیبه اون همه دعوا میکردم با غزاله در یکی از اعترافاتش گفته برادرم تو اتاقش داشته بازی کامپیوتری میکرده بعد اون برادرش نشنیده جالبه بعد طرف رو کشته برادرش بویی نبرده .
    والا آرمان گرگ شده الان تو زندان.
    چند تا اولیای دم بخشیدن حالا همه از خانواده مقتولان توقع بخشش دارن اونم اجباری.
    قاتل باید اعدام بشه متجاوز باید اعدام بشه اسید پاش باید قصاص بشه
    خیانتکار باید محاکمه بشه که ديگه تو جامعه تکرار نشه. قرار نیست همه جوره کار خلاف انجام بشه بعد همه ببخشن بگن اشتباه شده .
    اصلا اشتباه نباید رخ بده مثل همین جنایاتی که رخ میده .
    هر اشتباهی رو نباید اشتباه کرد.

    • گرگ شده تو زندان؟شما قاضی کدوم شعبه هستی که اینطوری قضاوت میکنی؟آرمان گفته ختم قرآن میخوندیم با زندانی ها،کارشو تایید نمیکنم و قضاوتو‌میذارم با خدا ولی منو شما نمیتونم هیچ طرفی رو قضاوت کنیم چه بسا اصلا غزاله نمرده باشه و تو سطل زباله زنده بوده

    • خب الان اين همه اعدام و قصاص ميشه تو ايران جرم و جنايت كمتر شده؟ نخير! انتقام و خشونت، خشونت بيشتر مياره. اين همه كشور تو دنيا قانون اعدام ندارن و بيا ببين چقد جرم كمتر از كشور ماست. اين همه اعدام شدن بعد از سالها معلوم شده كه قاتل يكي ديگه بوده. من نميگم ارمان قاتل نيست فقط ميگم اين همه خشونت خوب نيست

  28. آدم تا تو شرایطش قرار نگیره نمیتونه قضاوت کنه
    همه کسانی که میگن اعدام بشه یه لحظه فکر کنند خودشون تو عصبانیت یکی رو هل دادند و طرف مُرد،یا فکر کنند یکی از عزیزانشون این کار رو کرده،آیا باز هم نظرشون بر اعدامه؟ و کسانی که میگن اعدام نشه یه لحظه فکر کنند که یکی از عزیزانشون تو درگیری کشته شده و آیا باز هم نظرشون همینه؟
    قاضی خداست و و اونه ک از اسرار آگاهه و میدونه الان غزاله مرده یا زنده اس؟یا اگه مرده به چه صورت بوده؟اصلا پدر مادر غزاله چه نونی از کسی قطع کردن ک این اتفاق افتاده؟یا پدر مادر آرمان کجا آبی به دست کسی ندادند که میتونستند بدهند؟این دنیا بر اساس قانون کارما میچرخه و فقط اراده خداست که میتونه بگه آرمان زنده بمونه یا بمیره.
    لطفا هیچ طرفی رو قضاوت نکنید و حق رو بذارید خدا تعیین کنه و قاضی دادگاه

    • بهرام زند

      شرع کم بود حالا کارما هم اضافه شد!

    • آفرین دقیقاشما کسی رو دوست داشته باشی بر فرض اینکه‌عصبانی بودی زدی نفهمیدی خونی مالی شد و بی جون….. اکی! برمیداری میبری بیمارستان یا کمک میخوای از دیگران برای نجات جون عشقت یا مثل گوشت قربانی شکلات پیچ میکنیش میزاریش تو سطل اشغال!؟ تورو خدا اسم عشق رو به لجن نکشید !! بشر آنقدر خونسرد بوده و خیال آسوده که نشسته تو قفس درس خونده کنکور داده! یعنی اصلا از کارش ذره ای عذاب وجدان و احساس ندامت نداشته! و پشتش به پارتی و مقام و منصب و ثروت پدرش گرم بوده! شما این جانور رو که به این راحتی یه ایران رو سرکار گذاشته و حداقل حقیقت رو عنوان نکرده و مردونه طلب بخشش نکرده چجوری میتونی قبول کنی اعدام نشه و برگرده تو‌جامعه بین ناموس ملت بچرخه!؟ هشت سال هم برای خودش بین هزار مجرم چرخیده! کسی که آنقدر قصی القلب هست که چند بار پای دار رفته و نگفته ، پس حقش چیه!؟ بخشش !؟ چرا!؟ چون وضع پدرش خوبه!؟ مادر اون دختر چه گناهی داره یه عمر هرثانیه هزار شک و تردید و اما و اگر رو باخودش حلاجی کنه و روزی صدبار زنده زنده بسوزه !! مادر آرمان حداقل یک سنگ قبر داره! میخواست بچه اش رو وادار به اعتراف کنه! من فقط یک چیز میدونم و اون این هست که این پسر اگر قاتل بوده هم دستش هم خانواده بوده و خودش جرم رو به تنهایی گردن گرفته تا مثلا نگه مادرم در مخفی کردن و سر به نیست کردن جسد مشارکت داشته! و واسه همینم وجدان درد کمتری داشته ! چون پیش خودش میگفته من خودم رو فدای مادرم کردم! یک احمق بوده احمق جانی کثیف خودخواه … حمایت کردن نداره!! توذهن یک ملت یک دنیا علامت سوال گذاشته ! بس نیست!؟

  29. کدوم عذاب رو کشیده؟ در کمال خونسردی و با اعصاب آروم درس خونده و فوق لیسانس گرفته

    • آرمان اعدام شد!

      شاید همه ی این تب و تاب ها و چندین بار رفتن تا پای چوبه ی دار بخاطر این بود که غزاله اون دنیا منتظر آرمان بود ….

      روحشان شاد

    • چرا اینطوری میگید اینکه انگیزه داشته بد بوده ؟؟ اتفاقا این آدم نمونه افتخار بود در انگیزه و پشتکار باید ازش آموخت که چگونه از فرصتهایش استفاده کرده

  30. به نظر من اگر حاضر بشود نشانی که بشود اطلاعاتی در مورد باقیمانده جسد بدهد او را به حبس ابد محکوم کنند دادگاه می تواند با وکیل متهم معامله کند این کار در امریکا و اروپا متداول است

  31. یک بار کارگری در باغ داشتم که میگفت که سر هواداری از برادر کوچیک ترش در یک نزاع دست جمعی کسی رو کشته بود و برادرش به خاطر زن و بچه این بنده خدا قتل رو گردن گرفته بود و بعد کلی تلاش برای اخذ رضایت، برادر کوچیکه به جای ایشون اعدام شده بود. آدم بعضی وقتا دلش میسوزه برای برخی ادامی ها. جالب اینکه زن و بچه هم بعد ماجرا برادر قاتل رو ترک کرده بودند.

    • بهرام زند

      تو کشورای متمدن، مبنای حکم منطق و محاسبه هست و برای مجرمای این قتل‌های دعوا و مشاجرات اعدام نمیبرن، چون ممکنه دعوا رو حتا طرف مقابل شروع کرده باشه و ۱۰۰ درصد تقصیر گردن قاتل نیست. کسایی اعدام میشن که اثبات بشه ۱۰۰ درصد مقصر کامل شروع دعوا و‌ قتل بودن. بخاطر همینه اونجا اعدام خیلی کمتره و کسی هم اعدام میشه حکمش منطقیه.

  32. درود بر خوبان….
    بنظرم ما ضعف در قانون داریم..
    چرا باید در اینجور موارد تصمیم گیری با افراد عادی باشه…؟!
    چرا باید طرفین را بیشتر با یکدیگر درگیر کرد…؟
    یک حکم درست را باید خود قانون اجرا کنه نه افرادیکه درگیر احساساتشون هستن…
    درضمن در هر عمل بزهکارانه جامعه هم بی تقصیر نیست..

  33. قضاوت فقط کار خداس ما که اونجا نبودیم

  34. من مخالفم اعدامم..آرمان تو این هشت سال هزاران بار مرد وزنده شد به گفتن ساده س …هر چند وقت یکبار بری انفرادی برای اعدام وبری تا پای چوبه دیوار از اون طرف خانواده غزاله هم بسیار دلشکسته وحق دارن…آرمان اعدام شد اما نه غزاله برمیگرده نه این آخرین اعدامه….خیلی باید بزرگ وسخاوتمند باشی تا ببخشی..ما همون ممکنه عصبانی بشیم وچیزی مخالف بشنویم وی خرابکاری کنیم حالا این از بدشانسیش این اتفاق افتاد که هردوتا خانواده تاوان دادن آرمان قاتل صادق برمکی نبود که صادق تهدیدش کرد بدنشو با چاقو تیکه تیکه کردن بعدم که فهمیدن هنوز نمرده اومدن بدنش سوزوندن…ما قاضی نیستیم اما بنظر من میشد گذشت کرد ی آدم سی یا چهل یا پنج ساله هم ممکنه اشتباه کنه چه برسه به آرمان بلاخره این تراژدی بپایان رسید اما ی نکته چرا انقد این دوتا باهم راحت بودن که خونه همدیگه میرفتن غزاله نترسید که آرمان بهش تجاوز کنه….

    • بهرام زند

      در صورتی که قاتل پشیمون بود و به خطاش اعتراف میکرد، میشد تقاضای بخشش کرد.
      قاتل و خانواده‌ش اینقد جسورن که در برابر خانواده مقتول و قانون و دادگاه دارن مقاومت میکنن، نمیگن که چه اتفاقی افتاده و هنوزم محل حنازه دختر رو مخفی نگه داشتن!
      این رفتارا همش ادامه همون جرمه که اینا هنوز دارن مرتکب میشن!

  35. قصاص‌‌حق‌خانواده‌مقتول‌هست‌شما‌تصور‌کنید‌در‌جامعه‌چنین‌
    اتفاقاتی‌باشه‌وانسانهایی‌که‌حق‌زندگی‌دارند‌وبه‌تور‌عمد‌توسط
    ‌دیگران‌‌کشته‌شوند‌‌اگر‌بنا‌باشد‌که‌قصاص‌نشوند‌ودیه‌پرداخت‌شود
    سنگ‌روی‌سنگ‌بند‌نمی‌شود‌وخیلی‌ها‌پول‌زیاد‌دارند‌وبرای‌حذف‌دیگران‌اقدام‌به‌قتل‌می‌کنند‌پس‌‌دلسوزی‌هی‌دلیلی‌مرتبطی‌با‌این‌موضوع‌ندارد‌فقط‌یک‌قضیه.‌اینجا‌اهمیت‌دارد‌که‌آن‌هم‌توسط‌قاضی‌خبره‌قابل‌تشخیص‌هست‌که‌آیا‌قتل‌عمدی‌بوده‌یا‌سهوی!!!!!

  36. قضاوت کارمن نیست…ولی یه حسی بهم میگه بعد از این اتفاق پدر ومادر پسر هم همکاری داشتن …خدانکنه ولی احتمالا جسد رو داخل اسید حل کردن و اگر اعتراف کنن نه تنها جسد پیدا نمیشه بلکه داغ خانوادش بیشتر میشه وپدر مادر پسر هم به عنوان مشارکت و معاونت در قتل محکوم خواهند شد …پس بهترین راه سکوته…..فقط خداکنه اینکارو نکرده باشند….ولی شواهد اینو میگه

  37. چه با نمکین همگی .خسته نباشید قضات محترم و محترمه
    چیزی که خدا خواسته اتفاق افتاده تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته . توکل به خداوند متعال . انشالله خدا از گناه همه ما بگذره و لطف و رحمتش را نصیب همه بندگانش بکنه که همه محتاج لطف و رحمت بیکرانش هستیم . 🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  38. چرا تصمیم گرفتید آرمان را اعدام کنید من با این کار مخالفم .خیلی دلم برا خانواده آرمان میسوزه از اون موقع که شنیدن آرمان اعدام شد فقط دارم گریه میکنم .خدایا خودت رحم کن ببخشش بهترین راه انتخاب

  39. من از قاتل متنفرم
    حالا پدر و مادر غزال هم شدن قاتل بیرحم

  40. به جهنم که ارمان مرده به درک خیلی هاواز این درس میگیرن که به ام نامردی نکنن دختر مردم رو بد بخت کرد خودشم به درک واصل شد افراد مثل این سگ هار باید جلوتر میمردن این طوله سگ از یه پدر مادر کثیف جانی و بی خانواده بزرگ شده ارمان پول نجست پدر و مادرش بهش دادن حثش بود

    • این لحن صحبت واین نوع قضاوت در مورد پدر ومادر آرمان نشان از کمبودی در وجود شماست که انشالله خدا آنرا شفا دهد .

  41. اونی که خودش جون رو داده میگه میتونی ببخشی میتونی قصاص کنی ولی ببخشی بهتره

  42. … و این داستان با اعدام آرمان تمام شد .

  43. سلام
    پیشگو
    من احتمال صددرصد میدهم دختره نمرده
    یا دختره خودش ویا توسط پسره ویا پدر ومادر دختره .اورا به ترکیه یا اروپا فرستاده اند
    حالا میپرسید چرا
    پسره راحت درش راخوانده مثل اینکه قاتل نیست چون می دانددختره زنده است
    از این طرف دختره ویا پدر ومادرش خواستن از دست پسره خلاص بشند و این داستان (قتل ) مطرح کرده اند.چرا ؟یک معما

    • باهات کاملا موافقم توی یه مصاحبه هم پدر آرمان گفت که یک شاهد از دبی داریم که غزاله رو روی ویلچر دیدند اما اصلا دادگاه اجازه حضور شاهد رو نداد . واقعا متاسفم حاکم قاضی و دادگاه ناعادلانه به کجا داریم میریم؟ خدا از باعث و بانیش نگذره پدر جوونا و رعنا رو زیر خاک کردن به ناحق

  44. غزاله زنده ست ،من خودم بازنشسته کاراگاه رکن یکم اداره اگاهی بودم، خانواده غزاله از وجود زنده دخترشون با خبر بودند و حدس و گمانه زنی هایی داشتند ولی نمیدونند دخترشون کجاست ،چون به گفته مادرشون پول دانشگاه و بیمه رو بعد از چند سال هنوز پرداخت میکردند ،پس این گمانه زنی هست که غزاله ممکنه ربوده شده باشه و تقصیرها افتاده بر روی آرمان و ی صحنه سازی بوده از طرف خود غزاله و در انتها خود ارمان (بخاطر عشق و دوستی )ارمان ۸ سال رو در زندان گذراند و اعدام شد ولی از مخفیحگاه غزاله حرفی به زبان نیاورد.

  45. خداوند به هر دو خانواده صبر بدهد واقعا برای هر دو خانواده خیلی سخت گذشته ولی آرمان حقش اعدام بود. گذشت هم خوبه ولی نه همیشه. من خودم را جای خانواده غزاله میگذارم گذشت نمی کردم.

  46. به نظر من این پرونده نکات مبهم بسیاری دارد.همه حقیقت اونی نیست که آرمان گفته و فقط خدا میدونه که چه اتفاقاتی افتاده و اینکه وکیل آرمان هم با ادعای اینکه جسد پیدا نشده میخواسته منکر قتل بشه
    واقعا قضاوت سخته چون مسیر کشته شدن غزاله رو نمیدونیم.که آیا آرمان مستحق اعدام هست یا نه
    ولی این رو میدونم آرمان تو زندان و هر بار پای چوبه دار استرس زیادی رو تحمل کرده و قربانی یک اشتباه شده اشتباهی که خانواده هردوشون رو داغون کرده
    امیدوارم آسیب شناسی بشه و تربیت جوری باشه که آرمان و بچه های دیگه ب یکباره قاتل نشن
    خدایش بیامرزد

  47. بدون شک این پسرک ، غزاله را نه برای عشق که بسا برای حسادت کشته، چون عاشق نمیتواند قاتل معشوقش باشد جز اینکه عشق را بیماری روانی جنسی بدانیم و تا این اندازه تنزیل و تحقیرش بکنیم. در هیچ کتاب درست و حسابی عاشقانه از ویس و رامین تا یوسف و زلیخا ، لیلی و مجنون ، وامق و عذرا و غیره که شاهکارهای عشقی بزرگان ادبیات جهانست عاشق در بدترین شرایط، خواهان بدی برای معشوقش نبوده و تنها در این کتابهای معاصر جنسی و عشقی غربی و شرقی است که عاشق گاهی دست به قتل معشوق میزند که آنها، از خودخواهی جنسی است نه بیشتر. اما اینکه این پسرک قاتل است شکی نیست. پرونده اش در دادگاه ایران هم نشان از قاتل بودنش دارد، بویژه در مسائل قتل غیر سیاسی، کارشناسان جنایی ایران دقیق شده اند و در این 43 سال تجربۀ یسیار آموخته اند. و اینکه این آقا به تنهایی جسد را جابجا کرده باشد و خانواده و یا یکی از نزدیکانش ندانند، سادگیست که بتوان باور کرد. این را هم بنویسم که با این همه بیوفایی که به غزاله داشته، به نزدیکانش که در پنهان کردن پیکر غزاله کمک کردند، با وفا بوده و برای همین وفاداری بر چوبۀ دار هم رفت که این شاید پیش بزهکاران ، آفرین هم داشته باشد ! بی شک، وی دارای پدر و مادری فعال در همین روند کاریش بوده که این همه مدارک ساختگی از دُبی و بلوچستان و جاهای دیگر برایش فراهم کردند که شاید بتوانند وی را از این مرگ نجات بدهند که نتوانستند. شاید همین امکانات خارجی و داخلی والدینش بود که او دست کم در نظر من ، قاتلی خونسرد بود و برای دیگر مردم هم که اگر آزاد میشد،خطرناک بوده. هرچند من در اصل با اعدام مخالف و به حبسِ دراز مدت بابت قتل عمد موافقم. ( س. ا) روانشناس)

  48. خالا که اعدام شد ولی برای قتل کردن کودکی نداریم. کودک اون بجه 5 ساله هست که بااسلحه والدینش را کشته.شما17 سالته خوب می فهمی فقط عصبانی هستی ودیگه از چشم مرد خانم بودن افتادی و می خوای انتقام بگیری.زندگی هردوخانواده نابود شد.خدا هردوی اوناراببحشه.

  49. یه دختر معصوم بی دفاع با اعتماد کامل به این پسر وارد خونه این هیولا شده ، حالا این افراد این دخترو کشتن ، وجسد شو سر به نیست کردن ، مگهمیشه در یک قدمی تو یه نفر بکشن جسدشو سر به نیست کنن و تو نفهمی چی شده و جسد کجا ست ؟ کل خانواده شریک جرمند ! من فکر نمی کنم این کسا یی که دم از حقوق بشر می زن درک درستی از حقوق و بشر داشته باشن

  50. رسانه های بیشرف خارجی مثل منوتو ، بی بی سی و دیگران چه گوه های زیادی میخورن عوض طرفداری از آرمان قاتل برن به وضعیت مهاجرین بی پناه که تو کوهها و مرزهای کشورهای طرفدار حقوق بشر اروپایی دارن هر روز جرن میدن فضولی کنن همین دیشب ۱۸ پناهجو در کانال جونشون رو از دست دادن و بقیه در برف و سرمای مرزهای اروپایی فریادرسی ندارن

    • بعد جالب اینجاست که پدر آرمان در مراسم خاکسپاری پسرش میگه بچه های ما نباید اینجا بمونن و اینجا خطرناکه بعد به مزار پسرش اشاره میکنه!یعنی اینجا موندن میشه تهش مردن….اگه ایشون بیسواد یا کم سواد بودن یه چیزی ولی شما که تحصیلات عالیه داری وپزشک هستی دیگه چرا آقای عبدالعالی بزرگ؟! دِ باهمین طرز فکر غرب زده ی شماس که بچه اتو تو هفده سالگی از آنتالیا به گور بردی…اینم از خارج
      قوه قضاییه و دادسرا که تا دم آخر التماس و خواهش کردن از اولیای دم که پسرت رو ببخشن خدام امام رضا رو برای ببخش پسرت آوردن،حالا دیگه اینجا خطرناکه؟؟؟خطر اون کار پسر شماس..تصمیم نهایی رو اولیای دم گرفتن و دنبال اجرای حکم بودن چرا بزور میخواین چهره ی کشور رو خراب کنی؟؟؟
      شما عوض این حرفا برا بچت طلب بخشش کن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *