ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com + آدرس و لینک

آموزش ثبت نام و ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com

آدرس سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com + لینک و نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو فروش را در این صفحه ببینید (انتشار 29 اردیبهشت 1401)

ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com + آدرس و لینک

سامانه یکپارچگی تخصصی خودرو از ساعت ۹ صبح امروز در تاریخ سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه شروع شده است.
تقاضا کننده به مدت یک هفته برای نام نویسی وقت دارند، ولی تقدم و تاخیر در زمان نام نویسی تاثیری در شانس برنده شدن کاربرها در قرعه کشی نخواهد داشت.

طی گزارشی، سامانه یکپارچه تخصیص ماشین به دستور وزارت صمت و زیر نظر تحت نظر سازمان حمایت مصرف کننده ها و تولید کننده ها بر طبق اجرای بند ۵ از دستورهای ابلاغیه ریاست جمهوری درباره چگونگی ارائه ماشین برای به وجود آوردن شفافیت و بالا رفتن رضایتمند بودن مردم، سامانه یکپارچگی تخصیص ماشین از امروز فعالیت خود را شروع نمود.

آدرس سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

sale.iranecar.com

در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک اطلاعیه بیان نموده بود که فروش ماشین ها به سامانه فروش یکپارچگی انتقال داده می‌شود و حذف قرعه کشی ماشین با قوت در دستور کار وزارت صمت می باشد.

از آن جا که حذف قرعه کشی فروش ماشین تا نهایی شدن کامل اصلاح ساختار، چند ماه طول خواهد کشید و با توجه ویژه وزیر صمت به حفظ حقوق مصرف کننده ها در زمانه گذار، مقرر شد در همین مدت کم هم روند قرعه کشی ماشین اصلاح شده و شفاف تر وعادلانه تربشود، تا از دلالی و سوداگری برخی پیشگیری بشود و ماشین های تولیدی به دست خریدار های واقعی برسد.

بر این طبق به دستور وزیر مقرر شده که فروش ماشین از این به بعد از طریقه قرعه کشی در شرکت های خودروسازی که در سامانه فروش یکپارچه خود را به طور شفاف صورت می‌گیرد.

به وجود آوردن این سامانه، شفاف سازی و پیگیری از تضییع و حق و حقوق مردم در همین مدت کم ادامه روند قرعه کشی فروش ماشین و حفظ حقوق خریدار های واقعی می باشد و به طبع فرآیند قرعه کشی کمکم حذف می‌شود.

در حال حاضر همه‌ی خودروسازها وظیفه دارند تا تمامی محصول های ماشین های سواری خود را در این سامانه یکپارچه ارائه بنمایند.
هیچ استثنایی برای تخصیص ماشین به مشتری های خارج از این سامانه نخواهد داشت.
این سامانه ماشین های گوناگون را چندین برابر ظرفیت دوره‌های قبل ارائه خواهد بود.

ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com + آدرس و لینک

با شروع به فعالیت این سامانه، روند فروش ماشین شفاف از تلاطم بازار بازار، بازار سازی و سوءاستفاده سوداگران و تضییع حقوق مردم پیگیری خواهد شد، مراسم تخصیص ماشین زیر نظر سازمان حمایت از مصرف کننده ها و تولید کننده ها صورت می گیرد.

چه افرادی می‌توانند در این سامانه نام نویسی کنند

بر طبق شرایط مجاز، افرادی می‌توانند نام نویسی بنمایند همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام فرد تقاضا کننده برای نام نویسی داشته باشد.

کد ملی، سن بالای ١٨سال، دارنده گواهی نامه رانندگی ماشین، صحت سنجی درج شده شناسنامه پستی بر طبق سامانه امتا و نداشتن امکان صلح در قراردادهای فروش از دیگر شرایط این سامانه برای نام نویسی به شمار می‌آید.

برای همه‌ی طرحهای تا اطلاع ثانوی، به کم بودن فاصله زمانی آخرین خرید، از دیگر ماشین ها می باشد.

داشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش‌فروش ملاک عمل جای خواهد گرفت.

✅ همچنین ببینید زمان و تاریخ دقیق ثبت نام ایران خودرو در تابستان

در صورتی که هر گونه مغایرت در شرایط احراز تقاضا کننده در هر مرحله تا پیش از تحویل ماشین به نام نویسی تقاضا کنندگان تلقی خواهد شد و حداقل ظرف ۲۰ روز به شماره شبای معرفی می شود و هیچ مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نمی‌شود.

غیرفعال نمودن گارانتی ماشین بعد از ۵ ماه و هزار کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت نرفتن برای سرویس اولیه هم دراین سامانه بیان شده است.

توجه به آدرس درگاه واریز اینترنتی و اطمینان کامل از این که آدرس آن، صرفاً بدون هیچ صحبتی یا علامتی افزوده یا کم، با کلمهhttps آغاز و با کلا باجمله shaparak ir. به اتمام خواهد رسید.
این طوری می باشد که نام نویسی و برنده شدن در قرعه کشی و نداشتن پرداخت وجه تا دو دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی مشارکت نمود.

از آنجا که به منظور شفاف‌سازی زنجیره نقل و انتقال های ماشین و جزئیات معاملات آن، همه‌ی اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص ماشین طبق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، جای می گیرد.

تقاضاکننده با علم به همه‌ی مسئولیت های مترتب بر انجام این معامله بر شخص نام نویس کننده طبق مشخصات درج شده در سامانه فروش اقدام به نام نویسی می نمایند.

مرحله نام نویسی در سامانه تخصیص خودرو

تقاضا کننده با رفتن به سامانه بعد از دیدن لیست ماشین های قابل ارائه، می توانند با منصوب نمودن گزینه «ورود/نامنویسی» از منوی اصلی سامانه وارد صفحه ورود و نامنویسی بشوند.

در این مرحله با منصوب نمودن گزینه ای نام نویسی کاربر به صفحه اطلاعات اولیه مشتری می رود و با تکمیل نمودن این فرم، حساب کاربری خود را در سامانه یکپارچگی تخصیص ماشین به وجود می‌آورد.

اطاعات این فرم از قبیل : اسم، اسم خانوادگی، تلفن همراه و کلمه عبور و تکرار آن میباشد.

تقاضا کنندگان نام نویس ماشین، بعد از متشکل شدن حساب کاربری، به صفحه فرم کامل نام‌نویسی هدایت شده و اسم و اسم خانوادگی کاربر در قسمت در رابطه با کاربر ها نمایش داده می‌شود.

با کامل کردن این فرم،کاربر اطلاعات تفصیلی خود را در سامانه یکپارچه تخصیص ماشین ثبت می نماید.

کامل کردن فیلد های ستاره دار اجباری می باشد.
در آخر کاربرد از منصوب نمودن گزینه ثبت و ادامه صفحه اصلی سامانه برای منصوب نمودن ماشین خواهد شد.

در مراحل پس از آن کاربر در این صفحه با دیدن لیست ماشین ها میتواند اقدام به منصوب نمودن ماشینی که در نظر دارد کند.

بعد از منصوب نمودن ماشینی که در نظر دارد، فهرست بخشنامه های فروش را می بیند و با منصوب یکی از بخش نامه ها، پا به مرحله بعدی می گذارد.

می توان گفت، آن گروه از کاربردهای که قبل از منصوب نمودن ماشین، مرحله نام نویسی و ورود را سپری کرده اند، پیش از هدایت به مرحله بعدی، صفحه «ورود/ نام نویسی» را میبیند.

کاربرد در این مرحله، همه‌ی اطلاعات در آن ثبت شده در مرحله پیش را میبیند و تایید می نماید.
این اطلاعات از قبیل اطلاع های شخصی تقاضاکننده، اطلاعات بخشنامه و ماشین منصوب شده نیز می باشد.

کاربرد در این مرحله کد رهگیری در رابطه با ثبت درخواست خود را می‌گیرد.

با گرفتن کد رهگیری، مرحله مشارکت در قرعه کشی به پایان رسیده و اسم کاربرد در فهرست افرادی که در قرعه کشی مشارکت داده می‌شوند، جای می‌گیرند.

یک هفته برای نام نویسی تقاضا کنندگان خودرو فرصت می باشد

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *