آموزش نحوه خرید بلیط از سامانه فروش بلیط استادیوم آزادی تهران

آموزش نحوه خرید بلیط از سامانه فروش بلیط استادیوم آزادی تهران

آموزش نحوه خرید سامانه فروش بلیط استادیوم آزادی تهران (سامانه بلیط فروشی ورزشگاه آزادی) را برای مشاهده مسابقات تیم ملی و باشگاهی را در این صفحه ببینید.

آموزش نحوه خرید بلیط از سامانه فروش بلیط استادیوم آزادی تهران

آموزش نحوه خرید سامانه فروش بلیط استادیوم آزادی

چند سالی است که برای تماشای مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی باید به صورت اینترنتی بلیط خریداری کرده و برای همین منظور باید به سامانه بلیت فروشی استادیوم آزادی مراجعه کرده و بعد از خرید بلیط کد رهگیری و همچنین شماره صندلی را دریافت نموده و با کارت ملی به استادیوم مراجعه کنید .

در این صفحه به نحوه خرید بلیط از سامانه بلیت فروشی استادیوم آزادی می پردازیم.

به سامانه www.footballeticke مراجعه نمایید

ابتدا باید روی گزینه ثبت نام یا ورود به سامانه در بالای صفحه کلیک کنید سپس وارد صفحه ای میشوید که باید نام و نام خانوادگی و کد ملی و جنسیت و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید .

سپس بر روی گزینه خرید بلیط کلیک میکنید و اقدام به خرید بلیط می نمایید در صورتی که بلیط ها به اتمام رسیده باشند فروش بلیت تا دقیقه ۳۰ مسابقه ادامه خواهد داشت.

در مسابقات داخلی حضور بانوان به ورزشگاه ممنوع بوده و خانم ها باید با کسب اطلاعات از عدم ممنوعیت بانوان در استادیوم اقدام به خرید بلیط کنند.

سازمان لیگ فوتبال ایران به جهت بالا بردن انگیزه تماشاگران در استفاده از بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی، از دو روش تهیه بلیت از طریق کارت عضویت و کارت ملی در سامانه www.footballeticket مبادرت ورزیده است.

قیمت بلیط ها

موقعیت                       قیمت با کارت عضویت      قیمت با کارت ملی

جایگاه غرب                             150000                  180000

جایگاه شرق (روبروی جایگاه)       85،000                  110000

طبقه اول پشت دروازه                70،000                 90،000

طبقه دوم                              50،000                  70،000

شایان ذکر است برای اعضای سامانه که کارت عضویت دارند و با شماره 16 رقمی کارت، بلیت مسابقات را خریداری می‏کنند، تخفیف 20 تا 40 درصدی متناسب با موقعیت‏‌های مختلف استادیوم در نظر گرفته شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *