دانلود کامل آهنگ آرامام ابرهیم تاتلیس ریمیکس جدید با ترجمه

دانلود کامل آهنگ آرامام ابراهیم تاتلیس ریمیکس جدید با ترجمه

دانلود کامل آهنگ آرامام ابراهیم تاتلیس جدید ریمیکس با ترجمه و کیفیت اصلی را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل آهنگ آرامام ابرهیم تاتلیس ریمیکس جدید با ترجمه

دانلود کامل آهنگ آرامام ابراهیم تاتلیس

آرامام یکی از آهنگ های معروف ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه بوده که ریمیکس این آهنگ توسط وی منتشر شده که پیشنهاد میکنیم دانلود نمایید

دانلود

ابراهیم تاتل در بین مردم به ابراهیم تاتلیس معروف است خواننده، آهنگساز، تهیه کننده و بازیگر سرشناس ترکیه ای میباشد که به عنوان تهیه کننده تلویزیونی و صاحب کسب و کار نیز فعالیت داشته است. ابراهیم تاتلیسس چندین سرمایه گذاری خارج از صنعت موسیقی از جمله صنایع غذایی، ساخت و ساز و جستجو و نجات انجام داده است.

تاتلیسس با آهنگ کندورا به شهرت رسید. از آن زمان، او بیش از سی آلبوم منتشر کرد، به عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم های متعدد ظاهر شد و به مدت 19 سال به عنوان مجری برنامه IBO Show خدمت کرد.

ابراهیم تاتلیسس در 1 ژانویه 1952 در شهر اورفا ترکیه که در جنوبی ترین منطقه این کشور متولد شد و به دلیل موسیقی محلی خود شهرت زیادی دارد. آیاگیندا کوندورا و سلم اولسون تنها تعدادی از آلبوم‌هایی هستند که تاتلیسس در طول فعالیت حرفه‌ای خود منتشر کرده است. او همچنین برنامه تلویزیونی بسیار موفق Ibo Show است که از NBC پخش شد. از دیگر علایق او بازیگری، حضور در چند ده فیلم و کار در صنعت هتلداری و گردشگری بود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *