دانلود آهنگ عاشقانه روزبه حصاری برای عشق جدیدش (با کلیپ موزیک ویدیو)

دانلود آهنگ عاشقانه روزبه حصاری (کامل موزیک ویدیو) برای عشق جدیدش

آهنگ عاشقانه روزبه حصاری برای عشق جدیدش را با کلیپ ببینید جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود آهنگ عاشقانه روزبه حصاری برای عشق جدیدش (با کلیپ موزیک ویدیو)

آهنگ عاشقانه روزبه حصاری برای عشق جدیدش

روزبه حصاری بازیگر توانمند کشورمان که با سریالهای بچه مهندس و افرا توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند این روزها در زمینه موسیقی نیز قدم نهاده است.

جالب است بدانید که رشته او موسیقی بوده است و در ابتدا به صورت خیابانی و زیرزمینی به کار موسیقی میپرداخته اما با حضورش در کلاس های بازیگری استعداد او را در بازیگری نیز پی بردند و برای همین منظور در چند فیلم کوتاه و بلند بازی کرد بازی او مورد توجه قرار گرفت.

دانلود آهنگ کامل با کیفیت اصلی

روزبه حصاری در نوازندگی سازهای کوبه ای تخصص دارد و در این حرفه فعالیت داشته است و سالهاست که در زمینه موسیقی تصمیم داشته یک آلبوم بیرون بدهد.

او تا به حال دو آهنگ به نام های بی مقصد و خاطره ها را منتشر کرده است که با استقبال مواجه شده است .

حصاری که در بچه مهندس به محبوبیت رسید و فن پیج های زیادی در اینستاگرام برایش ایجاد شد نشان داد که چقدر در بازیگری موثر واقع شده که این گونه مورد حمایت مردم به خصوص نوجوانان و جوانان قرار بگیرد.

روزبه حصاری در یک خانواده 4 نفره به بدنیا آمده است و تنها یک برادر بزرگ تر از خود به نام میلاد دارد ، علاقه اش به هنر از دوران کودکی با حضور در کلاس سازهای کوبه ای در او شکل گرفت.

در نوجوانی و سن 13 سالگی رتبه 15 آزمون آینده سازان را به دست آورد و در سن 14 سالگی وارد مدرسه تیزهوشان شد. سپس در دانشگاه رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. ماهتون افتخار می‌کنیم آقای حصاری

  2. دیگه رسانه و وجدان و عابرو و شرافت رو زیر سوال بردین

  3. وای جذاب لعنتی 😍
    عشقی عشق 😘❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *