فیلم کامل آواز خوانی و خوانندگی پلیس یگان ویژه در صادقیه تهران با شعر لری بارو بارو

فیلم کامل آواز خوانی و خوانندگی پلیس یگان ویژه در صادقیه تهران با شعر لری بارو بارو

فیلم کامل آواز خوانی و خوانندگی لری پلیس یگان ویژه در صادقیه تهران با شعر بارو بارو بارونه هی! کنسرت یگان ویژه در فلکه صادقیه که در نوع خود جالب است.

روز گذشته بعد از بازی ایران و ولز که تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه دو بر صفر پیروز شود در خیابان‌ها اتفاقات عجیب و غریب افتاد ماموران یگان ویژه به جشن و شادی پرداخته و سعی کردند فضای شادی را برای مردم حاضر در خیابان ایجاد کنند.

آواز خوانی و خوانندگی لری پلیس یگان ویژه در صادقیه

اما در فلکه صادقیه تهران اتفاق جالبی رخ داد و ماموران یگان ویژه کنسرت خیابانی برگزار کرده و با خواندن شعر لری بارو بارون مردم را در این جشن همراهی می‌کردند.

این اولین بار است که ماموران یگان ویژه در خیابان چنین اقداماتی را انجام می دهند ماموران یگان ویژه در خیابان ها از نکات جالب بوده که توجه رسانه های ضد انقلابی را به خود جلب کرده است.

تیم ملی ایران موفق شد روز گذشته در یک بازی تمرین شده با دو گل تیم ولز را شکست بدهد و امیدهای زیادی را برای صعود از گروه خود زنده کند.

بعد از این برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران برخی از علاقه مندان به فوتبال به خیابان آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند که ماموران یگان ویژه نیز آنها را حمایت و همراهی کردند.

ویدیو های مختلف از جشن شادی ماموران یگان ویژه در کنار مردم در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای داشته است.

تیم ملی ایران در روز سه شنبه باید به مصاف تیم ملی آمریکا برود و در صورت برد قادر خواهد بود که به مرحله بعد صعود کند

تیم ملی آمریکا و انگلیسی شب گذشته با نتیجه صفر بر صفر به کار خود پایان دادند تا ایران امید های زیادی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد.

گفتنی است بعد از برد تیم ملی ایران حواشی زیادی به وجود آمد برخی از کاربران مدعی بودند به دلیل داغدار بودن برخی از مردم نباید شادی کرد اما برخی دیگر معتقد هستند که فوتبال یک ورزش مردمی بوده و ربطی به سیاست ندارد و نباید بازیکنان فوتبال را تحت فشار قرار داد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا