عکس ابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابی چیست؟

ابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابی

عکس ابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابی چیست؟ ابی ریش تراشید عکس ابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابی به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ابی ریش هایش را تراشید

ابی خواننده فارسی زبان مقیم لس انجلس در جدید تصویری که از خود به اشتراک گذاشته است بی ریش است!

عکس ابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابی

او بیش از 50 سال است که ریش های خود را نتراشیده به هوادارانش گفته بود اگر بتواند ۱۰هزار دلار از طرف مردم برای بنیاد خیریه “باتو” جهت اهدا به سازمان ملل جمع کند بعد از ۵۰ سال ریش هایش را از ته میتراشد.

حالا این مبلغ جمع آوری شده و او ریش های خود را تراشید .

چهره جدید او کاملا متفاوت بوده و برای هوادارانش خاص میباشد.

ابی در اینستاگرام نوشت: «بنیاد خیریه «با تو» به منظور حمایت از فعالیت‌های مهمی که یونیسف در سطح جهان انجام می‌دهد و در جهت کمک به کمپین جهانی آن‌ها در پاسخ به کووید-۱۹ که در حال حاضر تامین کننده کمک‌های حیاتی برای ایران است، کمک مالی اهدا خواهد کرد.»

اما این کارزار چهار روز پیش شکل و شمایل دیگری گرفت. وی در مطلب اینستاگرامی دیگری اعلام کرد: «اگرچه خیلی از ظاهر جدیدم با ریش‌های اینچنین بلند قرنطینه‌ای راضی نیستم اما همانطور که می‌دانید همواره در طی سال‌های گذشته، ریش‌های مرتب شده بخشی از شخصیت من بوده و من را همیشه با ریش مشاهده کردید.»

بنیاد باتو چیست؟

طبق نوشته سایت بنیاد خیریه «باتو» این بنیاد بر روی ارتقاء زندگی کودکان فارسی زبان در سراسر دنیا تمرکز دارد.

شرط آبی برای تراشیدن ریش هایش

ابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابیابی خواننده بدون ریش و فیلم ماجرای تراشیدن ریش ابی

وی سپس از تصمیم خود گفت: «امروز تصمیم گرفتم در راستای این حرکت بزرگ و خیرخواهانه، بعد از تقریبا ۵۰ سال از آخرین باری که ریش‌های خودم را اصلاح کردم و برای ایجاد انگیزه به افزایش کمک‌های مالی و مشارکت شما عزیزان در این کمپین، برای دومین بار بعد از سال ۱۹۷۱ و به محض رسیدن میزان مشارکت به ۱۰ هزار دلار، ریش‌های خودم را اصلاح کنم. کامل و از ته.»

همچنین ببینید: دعوای محسن چاوشی و مهشید همسر ابی

ابراهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران)، با نام هنری ابی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. [۱] او از دستهٔ خوانندگان تنور ایران است. ابی در سبک‌های مختلف موسیقی صاحب اثر است: راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس.

برخی او را با تام جونز، خوانندهٔ سرشناس بریتانیایی، مقایسه کرده‌اند؛ با این تفاوت که ابی را بر خلاف تام جونز دارای تمایلات سیاسی می‌دانند.[۳] بسیاری از طرفدارانش او را «آقای صدا» در حوزهٔ موسیقی پاپ فارسی می‌دانند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *