فیلم اجرای علی غریب در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه (19 اسفند 140)

دانلود فیلم کامل اجرای علی غریب در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه

انتشار امروز 20 اسفند 1400 * فیلم اجرای علی غریب در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه (19 اسفند 1400) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم اجرای علی غریب در فینال خنداننده شو ۳

علی غریب یکی از کمدین های موفق خنداننده شو ۳ در فصل هشتم برنامه خندوانه بوده که توانست به فینال راه پیدا کند و اجرایی بسیار جذابی را در همه قسمتها داشته باشد.

دانلود

او متولد ۱۳۷۴ در استان گلستان بوده و با چهره خاص و موهای جالب خود اجرای بسیار زیبایی را در فصل هشتم خندوانه و در دور سوم مسابقات خنداننده شو داشته باشد و در فینال خنداننده شو موفق شد بازهم اجرای بی نظیر داشته باشد و مورد استقبال مردم قرار بگیرد دربین شرکت کننده های خنداننده شو با رای مردمی موفق شد به فینال خنداننده شو 3 راه پیدا کند که نشان دهنده استعداد بی نظیر در اجرای طنز استنداپ کمدی ان است.

علی غریب در تئاتر نیز فعالیت داشته است و بیشتر در قالب کمدی می‌تواند به ایفای نقش بپردازد همه مخاطبان خندوانه متوقف شدند که او میتواند برنده فینال شود چرا که دارای فن بیان خاصی بوده که مورد توجه قرار می‌گیرد. رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله داوری این دوره از «خنداننده‌شو۳» را برعهده داشتند.

فیلم اجرای علی غریب در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه (19 اسفند 140)

پایگاه خبری گُلوَنی می‌گوید: «استندآپ اگر نقد نشود تبدیل به محتوایی خواهد شد که سراسر جنسی و بی‌ادبی است» و «معین بادپا» از نویسندگان این وب‌سایت نوشته‌است: «آفت خنداننده شو زمان اجراست. در استندآپ کمدی هرچه زمان اجرا افزایش یابد، نگه داشتن طنز و همراه داشتن مخاطب سخت‌تر می‌شود. انرژی نباید بیفتد، مخاطب انتظار تقویت شوخی‌ها را نسبت به دقایق قبل دارد و هرگونه افت طنز می‌تواند به کل اجرا لطمه وارد کند.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *