احمد ایراندوست رائفی پور را شست و پهن کرد و حالا عذرخواهی کرد +فیلم

احمد ایراندوست رائفی پور را شست و پهن کرد و حالا عذرخواهی کرد +فیلم

احمد ایراندوست که بارها در اینستاگرامش متن ها و عکس های تمسخر آمیز زیادی را علیه علی اکبر رائفی پور به اشتراک گذاشته بود حالا با هم رفیق شده اند و در اینستاگرامش ویدیویی به اشتراک گذاشت که رائفی پور در کنار وی بوده و میگوید که درباره استاد اشتباه کرده است و از او عذرخواهی کرد.

احمد ایراندوست رائفی پور را شست و پهن کرد و حالا عذرخواهی کرد +فیلم

قبلا رائفی پور درباره سلبریتی ها و بازیگران سینما انتقاداتی کرده بود که با واکنش تند احمد ایراندوست مواجه شده بود که حسابی از خجالت رائفی پور درامده بود اما حالا با هم دوست شده اند و در ملاقاتی که با هم داشته اند از یکدیگر دلجویی کرده اند.

سال گذشته پس از اظهارنظر جنجالی علی اکبر رفیع پور درباره سلبریتی های صنعت سینما، احمد ایراندوست که بیشتر با نقش قل برره شناخته می شود، با انتشار فیلم و پست هایی نسبت به اظهاراتش واکنش های شدیدی نشان داد که شکایت رائفی پور از او بود. به پایان رسید.

همچنین ببینید:

توهین احمد ایراندوست به نماز خواندن علیرضا دبیر

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره (احمد ایراندوست)

احمد ایراندوست به جز بازیگری سابقه بادیگاردی و بوکسوری را نیز دارد. وی در سن ۱۹ سالگی و به علت شکستن فک نتوانست ورزش بوکس را ادامه دهد و به همین خاطر برای همیشه آن را کنار گذاشت. شهاب ایراندوست، پدر احمد ایراندوست نیز از کشتی‌گیران مطرح ایران و هم دوره با جهان پهلوان غلامرضا تختی بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *