اختلال اسنپ رانندگان و مسافر که خوش به حال تپسی شد

علت اختلال اسنپ رانندگان و مسافران تپسی و اسنپ

امروز دوشنبه سوم مهرماه اختلال در اسنپ رانندگان و مسافر باعث شد که کاربران این شرکت به مشکل بخورند و تپسی را جایگزین کنند امروز دوشنبه تپسی با افزایش بسیار بالای درخواست مواجه شده بود به گونه ای که کرایه ها افزایش یافته بود.

ماجرای اختلال اسنپ رانندگان و مسافران

یکی از راننده های تپسی میگوید امروز ساعت 7 صبح کرایه میدان ونک تا چهارراه طالاقانی کرج که 45 دقیقه فاصله داشت به 350 هزار تومان رسید که برایم بسیار عجیب بود! وقتی مسافر سوار شد گفت که اسنپ مشکل پیدا کرده و پیغام محاسبه نشدن مبدا و مقصد میدهد!

اختلال تپسی با ارور 500

البته تپسی نیز برای دقایقی با مشکل رو به رو شده بود پیغام خطای 500 رت نشان میداد اما در بیشتر مواقع تپسی فعال بود.

اختلال اسنپ رانندگان و مسافران که خوش به حال تپسی شد

درحال‌حاضر اختلال در این دو اپلیکیشن به حداقل رسیده اما کماکان برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از عدم دریافت سرویس خبر می‌دهند.

درحال‌حاضر در برخی موارد در اپلیکیشن اسنپ ارور قیمت‌گذاری به کاربران نشان داده می‌شود و اپلیکیشن تپسی نیز پس از ثبت درخواست، با ارور ۵۰۰ همراه است.

اختلال اسنپ رانندگان و مسافر که خوش به حال تپسی شد

ساعات ابتدایی روز با مشکل پیدا کردن اسنپ کرایه های تپسی به دلیل درخواست زیاد افزایش پیدا کرد و حتی تا 150 درصد بیشتر از کرایه پایه افزایش داشت.

تپسی امروز روز بسیار پرکاری سپری کرد و میزبان کاربران اسنپ بود هرچند که بسیاری از مسافران دقایق زیادی را برای قبول شدن درخواست شان منتظر می ماندند.

هنوز اسنپ درباره این اختلال توضیحی نداده است اما به نظر میرسد اختلال این اپلیکیشن حل شده باشد.

بسیاری از کاربران اسنپ از اینکه این شرکت هیچگونه توضیحی مبنی بر این اختلال نداده گلایه‌مند هستند.

ترافیک سنگین تهران

غروب البته اوضاع بدتر هم شد، خط دو مترو حدفاصل شریف_طرشت با خرابی همراه بود، ترافیک حتی به مراتب از صبح هم سنگین‌تر شده بود، کاربران در شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن متن‌های شاکی و عصبی، حیرت‌زده از وقتی که در ترافیک از دست داده‌اند، ناچاری‌شان را فریاد می‌زدند. یکی از کاربران(حسن) نوشته بود که مسیر نیم ساعته حسینیه ارشاد تا شهرک غرب را در دو ساعت و هجده دقیقه طی کرده است. کاربر دیگری(المیرا) از سید خندان تا شاپور را دو ساعت در مسیر بوده است.

کاربری به نام حامد هم نوشته بود که علی‌رغم داشتن راننده خصوصی، مسیر پانزده دقیقه‌ای هر روزه را در یک ساعت طی کرده است، کاربری به نام سعید هم تهران تا کرج را چیزی حدود سه ساعت در مسیر بوده است.

البته قابل پیش‌بینی است که رسانه شهرداری تهران، فردا در صفحه اولش عکس گل و بلبل می‌گذارد و یا از دیالوگ‌های بیلبوردشده این روزها تمجید می‌کند! به هر حال اما واقعیت تهران، آشفته‌ترین پایتخت پنجاه سال اخیر را نشان می‌دهد، راه نجات شاید این است که البته دوستان قید مسائل کم‌اهمیت تبلیغاتی را بزنند و کمی گوش شنوای مردم باشند، اگر… بعید است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *