ارزش پالایشی یکم یا دارا دوم چقدر است؟ + قیمت

ارزش پالایشی یکم یا دارا دوم چقدر است؟ + قیمت

ارزش پالایشی یکم یا دارا دوم چقدر است؟ + قیمت و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ارزش پالایشی یکم یا دارا دوم چقدر است؟

آخرین قیمت گذاری پالایش یکم مشخص شده است که 4 نماد موجود در پورتفوی این صندوق به این ترتیب میباشد .

پالایش بندرعباس به نام شبندر با قیمت 19 هزار و 254 میلیارد تومان مشخص گردیده است.

همچنین پالایش نفت اصفهان به نام شپنا 24 هزار و 573 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

ارزش پالایشی یکم یا دارا دوم چقدر است؟ + قیمت

پالایش نفت تهران (شتران) 24 هزار و 245 میلیارد تومان و پالایش نفت تبریز (شبریز) 6 هزار و 970 میلیارد تومان مشخص شده اند.

پذیره‌نویسی این صندوق برای افراد دارای کد معاملاتی از طریق کارگزاری و سامانه‌های آنلاین و برای افراد فاقد کد بورسی به وسیله درگاه‌های غیرحضوری بانکی امکان‌پذیر است. البته فروش واحدهای این صندوق تنها از طریق معاملات بر خط بورس ممکن است و دارنده آن باید برای فروش کد بورسی داشته باشد.

همچنین ببینید: دارا دوم چیست؟ همه چیز درباره صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی

پذیره‌نویسی این صندوق برای افراد دارای کد معاملاتی از طریق کارگزاری و سامانه‌های آنلاین و برای افراد فاقد کد بورسی به وسیله درگاه‌های غیرحضوری بانکی امکان‌پذیر است. البته فروش واحدهای این صندوق تنها از طریق معاملات بر خط بورس ممکن است و دارنده آن باید برای فروش کد بورسی داشته باشد

پالایشی یکم چقدر می‌ارزد؟

تا پایان 4 شهریور، یعنی روز مبنای قیمت‌گذاری پالایشی یکم، ارزش چهار نماد موجود در پورتفوی این صندوق به این شرح است. پالایش نفت بندر عباس (شبندر) 19 هزار و 254 میلیارد تومان، پالایش نفت اصفهان (شپنا) 24 هزار و 573 میلیارد تومان، پالایش نفت تهران (شتران) 24 هزار و 245 میلیارد تومان و پالایش نفت تبریز (شبریز) 6 هزار و 970 میلیارد تومان که مجموع آن 75 هزار میلیارد تومان خواهد بود که با احتساب تخفیف 20 درصدی کل ارزش آن به 60 هزار و 638 میلیارد تومان خواهد رسید.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *