ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی لو رفت ازدواج با یک تاجر پولدار +عکس

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی لو رفت ازدواج با یک تاجر پولدار +عکس

ازدواج بهنوش طباطبایی لو رفت؟

ازدواج بهنوش طباطبایی لو رفت ازدواج با یک تاجر پولدار همه را شوکه کرد بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس کشورمان بوده که این روزها خبرهایی درباره ازدواج او در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد.

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی لو رفت ازدواج با یک تاجر پولدار +عکس

همیشه درباره برخی از سلبریتی ها در فضای مجازی منتشر می شود که صحت  سقم آن در دسترس نیست و بیشتر شایع است خبر ازدواج بازیگران از مهمترین حواشی بوده که پیرامون آنها وجود دارد به خصوص بازیگران سرشناس و محبوب سینما و تلویزیون عکس های مختلف آنها با هواداران و سایر می‌تواند برایشان شایعه درست کند حالا خانم بهنوش طباطبایی این روزها برایش شایعاتی وجود آمده است.

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بوده که به دلیل تفاهم نداشتن و درک نکردن یکدیگر تصمیم به جدایی گرفتند خانم طباطبایی سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد.

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی لو رفت ازدواج با یک تاجر پولدار +عکس

او متولد ۱۳۶۰ بوده و در رشته روانشناسی تحصیل کرده است و در حال حاضر دکترای این رشته را دارد.

خانم طباطبایی در سریال ها و فیلم های مختلفی بازی کرده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام
فیلم / ژست بهنوش طباطبایی میلاد کی مرام را با خاک یکسان کرد
بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش و فرزندان

از سال ۱۳۷۷ وارد دنیای بازیگری شده و تا به امروز به عنوان یک بازیگر فعال سینما و تلویزیون مشغول به کار است.

در سال ۱۳۸۵ با فیلم سینمایی مصائب دوشیزه به کارگردانی مسعود اطیابی اولین تجربه خود را در سینما کسب کرد این فیلم باعث شد که با مهدی پاکدل نیز آشنا شود و بعد از گذشت ۴ سال باهم ازدواج کنند.

ازدواج آنها اما ۶ سال بیشتر دوام نداشت و در سال ۱۳۹۵ طلاق گرفتند.

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی لو رفت ازدواج با یک تاجر پولدار +عکس
در بیوگرافی بهنوش طباطبایی آمده است که او زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ می باشد. او مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد .آنها سال ۱۳۹۵ از هم جدا شدند. بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از مهدی پاکدل و ربط آن با این کم‌کاری گفت: در سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتم و همین طور به دلیل جدایی از همسر سابقم تصمیم گرفتم زمان بیشتری را به خود اختصاص دهم؛ بنابراین فقط یک فیلم را قبول کردم اما امسال قصد دارم پیشنهادات سینمایی را جدی تر بگیرم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *