ازدواج ملیکا شریفی نیا با عمو پورنگ لو رفت +فیلم و عکس

ازدواج ملیکا شریفی نیا با مجری معروف لو رفته همراه با فیلم و عکس و جزئیات خبر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ازدواج ملیکا شریفی نیا با عمو پورنگ لو رفت +فیلم و عکس

ماجرای ازدواج ملیکا شریفی نیا با مجری معروف

تصاویری از خانم ملیکا شریفی نیا بازیگر سرشناس کشورمان در کنار داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ در فضای مجازی منتشر شده که برخی از رسانه‌ها مدعی هستند آنها با هم ازدواج کردند در حالی که این خبر صحت ندارد.

این روزها که خبرهای حوادث اخیر کشورمان به تیتر اول بسیاری از رسانه های ایران و دنیا تبدیل شده است اما برخی از رسانه های زرد سعی میکنند با انعکاس اخبار مربوط به بازیگران حتی به دروغ مخاطبانی را برای خود به دست آورند.

خانم ملیکا شریفی نیا با داریوش فرضیایی در برنامه محله گل و بلبل با یکدیگر همکار بوده اند و تصاویری از آنها در فضای مجازی منتشر شده مربوط به پشت صحنه این برنامه می باشد.

فضای مجازی همیشه اخبار عجیب و غریب مربوط به خود را دارد که توسط رسانه‌های زرد منتشر شده و واقعیت ندارد.

داریوش فرضیایی و خانم ملیکا شریفی نیا هر دو مجرد هستند اما ازدواج آنها واقعیت ندارد .

چندی پیش خبر ازدواج داریوش فرضیایی با نعیمه نظام‌دوست جنجال زیادی به راه انداخته بود که در نهایت خانم نعیمه نظام دوست در ویدیوی اعلام کرد که این خبر واقعیت ندارد و داریوش فرضیایی همچون فرزند او می باشد.

بیوگرافی

ملیکا شریفی نیا (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا ، بازیگران سینما و تلویزیون، و خواهر مهراوه شریفی نیا است. ملیکاکوچک ترین عضو خانواده هنرمند و محبوب شریفی نیا است. او از کودکی با ستاره های بزرگ سینما و در محیطی کاملاً هنری بزرگ شد. سینما جزئی بدیهی و کاملاً طبیعی در زندگی اش بوده و به همین شکل هم وارد این حرفه شد. او علاوه بر بازیگری، دانش آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به طور جدی فعالیت می کند. ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 در 19 سالگی با امیر رضا طلاچیان که در صنعت فعالیت دارد ازدواج کرد، این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *