اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کنیا کدام بازیکنان در اروپا بازی میکنند؟

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کنیا در مقابل ایران کدام بازیکنان در اروپا بازی میکنند؟

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کنیا به همرا تصویر را در زیر مشاهده میکنید تیمی آفریقایی که بازیکنان چندان سرشناسی ندارد.

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کنیا

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کنیا کدام بازیکنان در اروپا بازی میکنند؟

دیروز بود که اسپورت سه به عنوان اولین رسانه از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران و کنیا خبر داد. دیداری که دومین محک امیر قلعه نویی در پست جدیدش پس از بازی تدارکاتی مقابل روسیه خواهد بود و سرمربی جدید تیم ملی قصد دارد با شاگردانش مقابل این تیم آفریقایی بیشتر آشنا شود.

به همین منظور فیرات سرمربی سرشناس کنیا اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای میزبانی این دیدار را اعلام کرده است که در میان دعوت شدگان، برجسته ترین نام، مایکل اولونگا، ستاره تیم فوتبال الدحیل است. . که برای علاقمندان به فوتبال در ایران کاملاً شناخته شده است.

در لیگ قهرمانان آسیا بود که اولونگا توانست نامی برای خود دست و پا کند. بازیکنی که در کاشیوا ریسول ژاپن عملکرد خوبی داشت و در فصل 2019-2020 توانست در 35 بازی 29 گل به ثمر برساند، آمار بی نظیری از خود به جای گذاشت که باعث شد مدیران الدحیل این ستاره کنیایی را به خدمت بگیرند.

این مهاجم بزرگ در فصل 2021 و در مسابقاتی که به دلیل اپیدمی کرونا در عربستان برگزار شد، در تیم الدحیل خوش درخشید و در 6 بازی مرحله گروهی به طرز باورنکردنی موفق به گلزنی شد.

نظر سرمربی کنیا درباره بازی با ایران

فدراسیون فوتبال کنیا رسما اعلام کرد که تیم ملی این کشور روز 8 فروردین در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران می رود. پیش از این تیم ملی ایران تصمیم گرفته بود روز 12 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف روسیه برود.

بدین ترتیب تیم با هدایت امیر قلعه نویی در فیفادی بعدی دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. مربیگری کنیا بر عهده انجین فیرات ترکیه ای است که در باشگاه های ایرانی سایپا و سپاهان کار می کرد. فیرات زمانی دستیار علی دایی در تیم ملی ایران نیز بود.

فیرات درباره دیدار با ایران گفت: ایران تیمی در سطح جهانی و رتبه اول آسیاست. بازی مقابل حریف سرسخت فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم و تفاوت بین جایی که هستیم و جایی که می خواهیم باشیم را ببینیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. احمدرضامیرزایی

    سلام کنیا تیم ۱۰۱ در جهان است این بازی تدارکاتی فقط به نفع کنیا است وقتی تیمی با تیم بهتر بازی میکند برای همین بایست با پول ،تیم مقابل را راضی کند، تیم روسیه بازی تدارکاتی خوبی برای قلعه نویی و ایران است کاش حداقل اول با کنیا بعد با روسیه بازی میکردیم تا برای روسیه آماده تر باشیم برنامه ریزی ها اصلا درست و منطقی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *