اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی همه بازیگران سریال یاغی با نقش و اسامی و عکس و داستان و پشت صحنه سریال یاغی با حضور پارسا پیروزفر و بهنوش طباطبایی را در این صفحه ببینید.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی به زودی مجوزهای قانونی پیش‌تولید رسمی خود را اخذ خواهد کرد این سریال قرار است در شبکه های نمایش خانگی پخش شود.
کارگردان این سریال دو نفر از بازیگران مشهور این سریال را معرفی کرد.
سریال خانگی یاغی (Yaghee Series) به انگلیسی Rebel عنوان سریال شبکه نمایش خانگی که محصول سال ۱۴٠٠ کشور ایران است،  ژانر این سریال درامی جنایی با رویکردهای معمایی میباشد.
پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت فیلم ‌نامه سریال نمایش خانگی یاغی را به رشته تحریر درآورده اند. این تیم موفق تجربه ی نگارش فیلمنامه ی فیلم سینمایی (شنای پروانه) را نیز با یکدیگر در کارنامه ی خود دارند.
(یاغی) محصول انحصاری پلتفرم (فیلیمو) میباشد.

  • نام سریال : یاغی
  • تاریخ ساخت : 1400
  • ژانر : درام
  • کارگردان : محمد کارت
  • شبکه پخش : فیلیمو
  • تعداد قسمت ها : 20
  • زمان پخش : پنجشنبه ها
  • بازیگر نقش اصلی : علی شادمان
  • دانلود همه قسمت های سریال یاغی

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

معرفی سریال یاغی

سریال یاغی یکی از جدیدترین کارهای آقای محمد کارت بوده که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است و بازیگران شناخته شده در آن بازی می کنند .

امیر جعفری و پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان و نیکی کریمی از مهم ترین بازیگران این سریال به شمار می آیند.

آقای محمد کارت کارگردان شناخته شده کشورمان سابقه ساخت فیلم سینمایی شنای پروانه را در کارنامه دارد که با فروش بسیار زیادی روبرو بود حالا در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده و توانسته سریال یاغی را استارت زدند

سریال یاغی اولین سریال این کارگردان است فیلمنامه آن را آقای پدرام پورامیری و حسین دوماری نوشته است و تهیه کنندگی آن را سید مازیار هاشمی برعهده داشته است این سریال در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت رسمی پخش شد.

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

داستان سریال یاغی

داستان این سریال اقتباسی از رمان سالتو به نویسندگی مهدی افروز منش بوده که درباره پسر نوجوانی به نام سیاوش بوده که در پایین شهر تهران زندگی میکند و عاشق کشتی است او استعداد زیادی در کشتی دارد و در همه مسابقات محلی پیروز شده است یک روز دو مرد غریبه مسابقات او را میبینند و بر روی او سرمایه گذاری می کنند و از او یک قهرمان جهانی می سازند.

داستان سریال یاغی حول محور شخصیتی به اسم جاوید می‌چرخد؛ پسربچه بدشانسی که بنا‌به‌دلایلی که در داستان توضیح داده می‌شود، شناسنامه نداشته و به همین منظور، مشقت و رنج‌های زیادی را در طول زندگی‌اش تحمل می‌کند. حال جاوید در تلاش است با تهیه شناسنامه، هویت و اصل و نسب پیدا کند. قصه سریال یاغی در قسمت اول تلاش می‌کند تا نقطه آغازی برای همگام شدن مخاطب با ماجراهای جاوید باشد. البته قسمت اول با ۱۰۰ دقیقه زمان خود کمی حوصله بیننده را سر می‌برد؛ چراکه سریال یاغی در قسمت اول بیشتر از این‌که قصه‌سرایی کند، فضاسازی کرده و تماشاگر را با شخصیت‌ها و جهان داستان آشنا می‌کند. با این حال، نه می‌دانیم در چه سالی هستیم و نه در چه نقطه از تهران. سریال یاغی در قسمت اول جغرافیای درستی از سناریو به ما نشان نمی‌دهد.

سریال یاغی از جنبه فضاسازی و بستر روایت داستانی به شدت مشابه به فیلم شنای پروانه به حساب می‌آید. با این وجود، مدت زمان زیادی از قسمت اول را باید تماشا کرد تا بیننده متوجه حرفِ حساب داستان شود. بهانه اصلی برای قصه‌گویی، نداشتنِ شناسنامه است اما به نظر می‌رسد تعداد قسمت‌های سریال یاغی که احتمالا ۲۰ قسمت است، به صورت تمام و کمال در خدمتِ این موضوع و تلاش‌های جاوید برای یافتن یک هویت ساده نباشد.

اسامی بازیگران سریال یاغی

  • پارسا پیروزفر
  • علی شادمان
  • طناز طباطبایی
  • امیر جعفری
  • نیکی کریمی
  • فرهاد اصلانی
  • آبان عسکری
  • مهدی حسینی نیا
  • مه لقا باقری
  • عباس جمشیدی فر
  • جواد خواجوی
  • ناهید مسلمی
  • امیر رضا دلاوری
  • بهرام ابراهیمی
  • نادر شهسواری

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شده و در رشته تا کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است او با حضور در کلاس‌های بازیگری هیوا دوره های هنرپیشگی را پشت سر گذاشته و با سریال میوه ممنوعه توانست به شهرت زیادی دست یابد سریالی که در ماه مبارک رمضان پخش شد و در کنار بازیگرانی همچون حمید جعفری و علی نصیریان ایفای نقش پرداخت

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر سوپراستارهای سینما و تلویزیون کشورمان میباشد متولد ۱۳۵۱ در تهران بوده و در رشته نقاشی تحصیل کرده است این کلاس های بازیگری را زیرنظر حمید سمندریان سپری کرده و سالهاست که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت حرفه‌ای دارد

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان از دیگر بازیگران این سریال می باشد متولد ۱۳۷۵ در ایلام بوده و اصالتا لر است ایشان فیلم سینمایی میم مثل مادر نشان داد که بازیگر بسیار با استعدادی است پدرش دارای دکترای تاریخ و مادرش معلم علوم تجربی است

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا از دیگر هنرپپیشه های این سریال می باشد او متولد ۱۳۶۰ در شیراز بوده و در فیلم سینمایی شنای پروانه و می خواهم زنده بمانم به صورت دست یافت او از سال ۱۳۸۸ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی دیگر بازیگر سریال یاغی را تشکیل میدهد متولد ۱۳۴۵ در بیجار کردستان بوده و سابق زیادی در بازیگری دارد سحر تو برای بازی در سریال پلیس جوان بود و با فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده نشان داد که از بازیگران شناخته شده می باشد

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی اش را در سال 1368 در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بازی کرد. نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.

اسامی بازیگران سریال یاغی با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 10 شهریور سال 1353 در تهران است. او مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه را دارد. او کلاس های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخته است. امیر جعفری تا به حال 5 بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است. شروع بازیگری امیر جعفری بازی در سینما را در سال 1380 با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 شروع کرد.

تیم بازیگری سریال یاغی از افراد مهم صنعت سینما و تلویزیون تشکیل شده و باید به انتخاب محمد کارت برای گردآوری این تیم تبریک گفت؛ چراکه هر بازیگر مطرح، به شدت مناسب نقشش بوده و می‌توان یک دنیای واقعی با شخصیت‌های باورپذیر را در سریال یاغی متصور شد. ضمن تماشای رویدادهای قسمت اول سریال یاغی، خودِ دوربین نیز به خوبی خط می‌دهد که هر شخصیت، چه ویژگی‌های رفتاری دارد. برای مثال علی شادمان، به عنوان یک جوان ساده و سختکوش در همان سکانس‌های اولیه، توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. حتی پارسا پیروزفر که حضور کوتاهی در قسمت اول داشته، تاثیر زیادی روی مخاطب می‌گذارد. نگاه نافذِ پارسا پیروزفر، همچنان برگ برنده این بازیگر در دزدیدن توجه مخاطبین است. با تمامی این موارد، امیر جعفری و در درجه بعدی مه‌لقا باقری دو بازیگر حائز اهمیت در قسمت اول هستند که پیشروی قصه و به جریان افتادن داستان کاملا روی دوش شخصیت‌هایشان سنگینی می‌کند.

دانلود کامل سریال یاغی قسمت ۳ سوم سریال یاغی

از لحاظ فنی، با اثری شسته و رفته طرف حساب هستیم. بامداد افشار در مقام آهنگساز سریال یاغی به شدت عملکرد درستی دارد. تدوینگر این پروژه یعنی اسماعیل علیزاده به خوبی به سکانس‌ها اشراف داشته و با ترانزیشن‌های جذاب و مطلوبی، سکانس‌ها را به هم مرتبط می‌سازد. از همه مهمتر، دوربینِ محمد کارت است که نه مستندگونه است و نه قاضی. دوربین در سریال یاغی، اغلب اوقات چیزی نزدیک به واقعیت را تعریف می‌کند؛ همان چیزی که ما در اصطلاح عامیانه از آن به عنوان «واقعیت جامعه» یاد می‌کنیم. برای مثال در قسمت نخست، دو شخصیت به شدت مذهبی معرفی می‌شود که در کمک کردن به جاوید، چندان روی خوش نشان نمی‌دهند. دوربین بلافاصله پس از درگیری‌ و سماجت جاوید و خواهر ناتنی‌اش با آنها، شخصیت‌های لجوج داستان را از یک نمای کلی‌تر در همان محیط نشان می‌دهد که از خدا و کائنات می‌خواهند گره از کار مردم باز کنند. محمد کارت چنین شخصیت‌هایی را تنها با چند تکنیک ساده به باد تمسخر می‌گیرد؛ شخصیت‌هایی که در ظاهر، یک تیپ شخصیتی دارند و در باطن یک تیپ شخصیتی دیگر.

فرهنگ کلاه مخملی حالا و پس از پنجاه سال در سینمای ایران جای خود را به مدل قورباغه ای (سریال) داده است. در نقد قسمت 1 سریال شورشی کنجکاو هستیم در مورد دنیایی که هیچ چیز واجب تر از شام نیست.

در قسمت اول سریال یاغی با اتفاقاتی مواجه بودیم که در پایین شهر تهران و در عمیق ترین لایه جامعه رخ می دهد. بازی نسبتا خوب، کارگردانی نسبتاً ریتمیک و موسیقی همیشگی بامداد افشار از ویژگی های این سریال است که در وهله اول مرا به یاد سریال های مد روز ترکی مانند Çukur انداخت.

جاوید جوانی است که با خواهر ناتنی خود در محله ای در جنوب شهر زندگی می کند. او برای امرار معاش دست به کارهای مختلفی می زند. آهن دزدی یکی از آنهاست و اصلی ترین و مهم ترین آن کشتی است. او و بسیاری از جوانان محله، در یک زمین خاکی کوچک در دل محله با یکدیگر کشتی می گیرند و بر اساس همان مسابقه ها و شرط بندی هایی که روی نتیجه گذاشته اند، پول به جیب می زنند. در این میان جاوید نیز به دنبال دریافت کارت شناسایی خود است (مضمونی که کارت در مستند بختک نیز به آن پرداخته است).

هنر کارگردان در روایت و تکنیک است که یک سریالِ قابل پیش‌بینی (از جهتِ قصه) را زیبا می‌کند. بیایید و از نور پردازی خوب و سیستماتیکِ خانه بهمن‌خان شروع کنیم. یکی از تاثیرگذارترین عملیات در تصویربرداری سینما، نورپردازی صحنه است. نور در سینما فراتر از تاباندن نور به اشیا فقط برای نمایاندن آنهاست. نورپردازی بافت را جلوه‌گر می‌کند، یعنی به ما امکان دیدن خطوط نرم یک صورت، بافت زیر یک تکه چوب، نقوش ظریف تار عنکبوت، درخشندگی شیشه و تلألو یک جواهر تراش‌خورده را می‎دهد که همه اینها در سکانس صبحانه خوردن درآمده بود.

نور در واقع نگاه ‌ما را به اشیا و کنش‌های خاص معطوف می‌کند. یک لکه که نور بیشتری دریافت کرده می‌تواند چشم ما را به یک ژست مهم جلب کند و در مقابل سایه جزئیات را نیز پنهان می‌کند. نور با ایجاد نقاط روشن و تاریک به اشیا شکل می‌‎دهد. نقاط روشن نشانه‌های مهمی به بافت سطح ارائه می‌دهند. آقای کارت خوب از پس این مسئله برآمده است.

یاغی مـاجـرای جــوان کشتی‌گیری به نام «جاوید» را روایـت می‌کند که در جنوب شهر تهران با خواهر ناتنی خود، زندگی و کار می‌کند. او که در خانواده‌ای از هم پاشیده و درگیر اعتیاد متولد شده، سال‌هاست پدر و مادر خود را از دست داده و دغدغه اصلی‌اش این است که بتواند نسب خود را ثابت کند و شناسنامه بگیرد. او برای امرار معاش دست به کارهای مختلفی می‌زند که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آنها کشتی است. او و بسیاری از جوانان محله، در یک زمین خاکی کوچک در دل محله با یکدیگر کشتی می‌گیرند و بر اساس همان مسابقه‌ها و شرط‌بندی‌هایی که روی نتیجه گذاشته‌اند، پول به جیب می‌زنند.

داستان این سریال اقتباسی از رمان سالتو به نویسندگی مهدی افروزمنش بوده که درباره پسر نوجوانی به نام سیاوش بوده که در پایین شهر تهران زندگی می‌کند و عاشق کشتی است. او استعداد زیادی در کشتی دارد و در همه مسابقات محلی پیروز شده است. یک روز دو مرد غریبه مسابقات او را می‌بینند و بر روی او سرمایه‌گذاری می‌کنند و از او یک قهرمان جهانی می‌سازند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *