اسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم

اسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم

اسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم در عین اینکه درام جذابی در فیلمنامه اش کار شده بسیار خوش ساخت هم هست.مثلث عشقی بین سیامک،نسرین و دیبا بسیار خوب و باورپذیر از آب درآمده.ناصر خلاف که بدمن فیلم است بسیار خوب شخصیت پردازی شده ک جز بدمن های خوب تاریخ سینمای ماست(چیزی مثل داوود رشیدی که او را هم در کندو دوست می داریم).بازی هدیه تهرانی تا سالها در خاطر آدم می ماند از بس که اجرای خوبی دارد.قاب بندی های فیلم چندان چشمگبر نیستند(چون نباید باشند).بازی ها خوب و قابل قبول و ساده.تدوین که کار مرحوم روح الله امامی است یکی از بهترین اجزای فیلم است و موسیقی مرحوم بابک بیات با صدای گیرای نیما مسیحا فیلم خوش ترکیبی را بوجود آورده است.شاید تنها صحنه ای که خوب از آب درنیامده صحنه تصادف ناصر خلاف با ماشین است.

اسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم

فیلم دستهای آلوده یکی از کارهای معروف و پرمخاطب آقای سیروس الوند کارگردان سرشناس کشورمان بوده که توسط تیرداد سخایی نویسندگی شده است.

این فیلم در سال ۱۳۷۸ تولید شده و در آن بازیگران شناخته شده از جمله ابوالفضل پورعرب و هدیه تهرانی و امین حیایی و عسل بدیعی بازی می‌کنند.

اسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم

داستان فیلم

داستان این فیلم درباره کاراکتری به نام سیامک بوده که نقش آن را ابوالفضل پورعرب بر عهده دارد و در کنار او دیبا بازی هدیه تهرانی و نادر با بازی امین حیایی بوده که تصمیم میگیرند دست به سرقت بزرگی در یک مراسم عروسی ایانی بزنند نادر جواهرات سرقت شده را نزد نسرین با بازی عسل بدیعی می‌برد و قصد دارد که با او ازدواج کند اما از آن طرف دیبا هم روزگاری ماجرای عاشقانه با سیامک داشته است و هنوز هم عاشق است و این باعث می شود که بین آنها اتفاقاتی رخ بدهد و به فکر فریب دادن دیگر شوند ناصر خلاف کسی که پدر نسرین مأمور کرده تا دربارهٔ سیامک داماد آینده اش تحقیق کند، به جواهرات علاقمند شده و در پی کسب جواهرات سیامک و دوستانش را تعقیب می‌کند. در این تعقیب و گریز میان ناصر خلاف و دزدها، نادر توسط ناصر خلاف کشته می‌شود و جواهرات به دست پلیس می‌افتد و سیامک هم خود را به پلیس معرفی می‌کند.

اسامی همه بازیگران فیلم دست های آلوده

بازیگر نقشها
ابوالفضل پورعرباسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم سیامک
هدیه تهرانیاسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم دیبا
عسل بدیعیاسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم نسرین
امین حیاییاسامی بازیگران فیلم دست های آلوده +عکس جدید و بیوگرافی و دانلود فیلم نادر
شهاب عسگری ناصر خلاف
الهام ایمانی رؤیا
سعید پیردوست کریم
نیما فلاح داماد
حدیث فولادوند عروس
شاهین جعفری سرگرد
محمد شهبازی مأمور
ژیلا خلیلی مادر داماد
علی سوری پدر داماد
محمد نیکوقدم پدر عروس
پروانه رشیدیان مادر عروس
نیلوفر نامی صابر منشی شرکت
مجید نیامراد عاقد
مرحوم غلامرضا محمدی پور مهتر
محمد تهرانی کبوترباز
اعلاء میرطالبی راننده تاکسی
کاظم درویش باغبان
غلام حسینی سورچی

دانلود فیلم

بازخوردها

نیما فلاح و حدیث فولادوند با این بازی به سینمای ایران معرفی شدند.و همچنین این فیلم یک پله ی ترقی خوب برای عسل بدیعی بود…تا آنجایی که می دانم او هنگام بازی در این فیلم چیزی حدود بیست و دو سال یا در همین حدود داشته است و قبل از آن در فیلمهایی چون با بودن یا نبودن کیانوش عیاری خود را مطرح کرده بود.

یک خاطره از من:

یک روز تو خونه نمی دونم سر چی بود ک شروع به گریه کردم.برادرم تازه یک ویدئو سی دی سامسونگ خریده بود که خیلی زمان خودش با کلاس بود.دستم رو گرفت و برد ویدئوکلوپ و گفت چه فیلمی می خای ببینی و من هنوز نقد و عکس چهارنفره ی ابوالفضل پورعرب،هدیه تهرانی،امین حیایی،الهام ایمانی رو توی ذهنم داشتم و سریع دستهای آلوده رو انتخاب کردم.یازده سالم بود!و به هیچ وجه تو حال و هوای سینما نبودم…

امسال که بعد از اینهمه سال فیلم رو باز دیدم باز به دنیای خاطرات اون روزها سر زدم و حسرت ایران دهه هفتاد رو خوردم . . .جایی که در عروسی یکی از ثروتمندترین خانواده های آن سالها اسکناس پانصد و هزارتومانی را شاباش می دهند…

یادش بخیر…دوس دارم اگه بشه فیلم رو یه اکران خصوصی تو کانون بگذارم . . .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *