فوت عسل بدیعی بر اثر اشتباه و قصور پزشکی بود + جزئیات

فوت عسل بدیعی بر اثر اشتباه و قصور پزشکی بود + جزئیات

فوت عسل بدیعی بر اثر اشتباه و قصور پزشکی بود + جزئیات اعتراف رضا داوودنژاد شوهر خواهر عسل بدیعی درباره مرگ خواهر همسرش را در این صفحه ببینید.

فوت عسل بدیعی بر اثر اشتباه و قصور پزشکی بود

بعد از گذشت سالها از مرگ عسل بدیعی بازیگر معروف و محبوب کشورمان (همسر سابق فریبرز عرب نیا) و اهدای اعضای بدنش به نیازمندان حالا جزئیات جدیدی از مرگ او در رسانه ها منتشر شده است و آقای رضا داوود نژاد ماجرای ماکل مرگ او را در تلویزیون اعتراف کرد.

فوت عسل بدیعی بر اثر اشتباه و قصور پزشکی بود + جزئیات

آقای رضا داوود نژاد رسما اعلام کرد که علت مرگ عسل بدیعی قصور پزشکی بوده است که همین بلا هم بر خودش امده و پزشکان به دلیل اشتباه در جراحی باعث شده که کبدش را از دست بدهد

در برنامه تلویزیونی «محاکات» در این‌باره گفت: عسل بدیعی، به‌خاطر قصور پزشکی فوت کرد ولی کلی شایعه ساختند درباره دلایل مرگش. همه شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند، دروغ بود. عسل بدیعی به خاطر قصور پزشکی فوت شد و این مساله از نظر حقوقی هم اثبات شد.

این بازیگر ادامه داد: عسل بدیعی به دلیل اشتباهات پزشکی جان خود را از دست داد اما شایعاتی در مورد علت مرگ وی مطرح شد که همگی دروغ بودند.  “عسل بدیعی در اثر قصور پزشکی درگذشت و این از نظر قانونی ثابت شد ”

داوودنژاد درباره اهدای اعضای بادیه عسل و تحت تأثیر قرار گرفتن فیلم “بودن یا نبودن” گفت: دوست دارم بعد از اهدای اعضای خانواده عسل خداحافظی کنم که باعث آرامش روحی بسیار آنها شد.

او درباره احتمال ساخت فیلم زندگی عسل بدیعی توسط پدرش علیرضا داودنژاد توضیح داد: «زندگی عسل بدیعی بسیار دراماتیک است ولی به نظرم باید صبر کرد تا مدت زمانی بیشتر از فوت او و تاثیرات اهدای اعضایش بگذرد تا بشود بهتر درباره ساخت فیلمی مرتبط با ایشان به نتیجه رسید.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. همه سایتها یه خبر را کپی کردند که بعلت قصور پزشکی.چه قصوری؟چرا دکتر رفته بود که قصور ایجاد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *