اسامی بازیگران سریال مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر عبارتند از:

  • مهدی فخیم‌زاده
  • گوهر خیراندیش
  • احمد نجفی
  • رامین راستاد
  • حمیدرضا قلی‌خانی
  • گلناز خالصی
  • سیاوش معمارزاده
  • آرش نوذری
  • مهرداد فلاحتگر
  • نبی الله پیرهادی

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

فیلم سینمایی مشت آخر یکی از کارهای جذاب آقای مهدی فخیم زاده بوده که در سال ۱۳۹۸ در سینماهای کشور اکران شد تهیه کنندگی این فیلم را آقای سید حامد حسینی بر عهده داشته و ارسال ۱۳۹۷ تولید شد.

گفتیست آقای مهدی فخیم زاده از کارگردان‌های سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال بازی کرده است اولین فیلمی که کارگردانی کرده است

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

سال ۱۳۵۲ فیلم سینمایی زن باکره بوده است فیلمی که در آن مرتضی عقیلی و خودش نیز حضور داشتند تا قبل از انقلاب فیلم های مجازات ، پشمالو ، در شهر خبری نیست ،فری دست قشنگ و به دادم برس رفیق را تولید کرد و بعد از انقلاب از معدود کارگردان ها و بازیگرانی بود که به فعالیت خود ادامه داد فیلم هایی همچون میراث من جنون و توحید و شتابزده و همسفر و هم نفس را کارگردانی کرد که فیلم سینمایی مشت آخر آخرین تجربه حرف های او در عرصه کارگردانی می باشد

داستان فیلم مشت آخر

داستان فیلم درباره پیرمردی به نام رحمت با بازی مهدی فخیم‌زاده بوده که سالهای بسیار دور از رزمی کاران حرفه‌ای و سرشناس بوده است او برای اینکه بتواند به کسب درآمد بپردازد

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

او تلاش زیادی می‌کند اما به جایی نمی‌رسد در نهایت با یکی از دوستانش که شاگردش می باشد تصمیم می گیرد در خیابان ها با یکدیگر گلاویز شوند و مردم بعد از جمع شدن و جدا کردن آنها اقدام به دزدی از جیب مردم کنند و از این شلوغی ها نهایت استفاده را ببرند آنها هر روز دست به این کار می‌زنند اما یک بار اتفاقی برایشان رخ می‌دهد که داستان را هیجان انگیز تر می کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم مشت آخر

مهدی فخیم‌زاده در نقش رحمت ستوده

مهدی فخیم زاده متولد بیستم تیرماه سال ۱۳۲۱ در شهر تهران، بازیگر، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم اهل ایران است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۸ و تئاتر دانشجویی آغاز کرد و یک سال بعد توسط رضا میرلوحی به عرصه بازیگری در سینما معرفی شد، سپس در پس از انقلاب با بازی در نقش «نمکی» در فیلم «مسافران مهتاب» در سال ۱۳۶۶ به شهرت فراوانی رسید.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

بیوگرافی گوهر خیراندیش در نقش سحر پناه پور

گوهر خیراندیش بازیگر متولد 1 شهریور سال 1333 در شهر شیراز است او مدرس قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون است و گوینده رادیو هم می باشد. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکدده هنرهای زیبا را دارد.

او فعالیت بازیگری را از دوران دبیرستان و با فعالیت در گروه تئاتر شیراز شروع کرد. او در سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش به شهر تهران آمد. در تهران در کنار درس خواندن فعالیت تئاتر را هم انجام می داد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می شود.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

بیوگرافی احمد نجفی در نقش اکبر پور عبدالله

سید احمد نجفی شوشتری در سال ۱۳۲۷ در شهر خرمشهر به دنیا آمد. خاندان وی از شوشتر به خرمشهر کوچ کردند و او در این شهر به دنیا آمد. وی پس از کسب مدرک دیپلم خود در سال ۱۳۵۲ به امریکا رفت و در رشته ی طراحی صحنه تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رساند. پدرش یکی از تجار مهم و بزرگ خوزستان بود و وضعیت مالیش خوب بود و اصرار زیادی داشت که وی ادامه تحصیل دهد.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

بیوگرافی رامین راستاد در نقش هرمز

رامین راستاد (زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.دانشجوی انصرافی رشته, ادبیات در ترم سه دانشگاه است، اصالتا تهران است بواسطه نظامی بودن پدرش در مشهد بدنیا آمد, و دوران کودکی اش در بندرعباس سپری شد سه برادر دارد.

او که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۷۵ شروع کرد، حضور فعالی در مجموعه های تلویزیونی دارد، با سریال , زیر تیغ سال ۸۹ و جراحت سال ۸۴ شهرت خوبی بدست آورد. رامین راستاد متاهل است و صاحب یک پسر و یک دختر است شاید جالب باشد بدانید دختر او صدف, ۲۵ ساله و پسرش آرشک ۱۳ ساله است.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

بیوگرافی گلناز خالصی در نقش مونا

گلناز خالصی بازیگر زیباروی تلویزیون ایران است که به تازگی برای مهدی فخیم زاده جشن تولد گرفته است بیوگرافی گلناز خالصی را در سایت تفریحی سماتک می خوانید عکس های خفن گلناز خالصی و همسرش را در ادامه مشاهده می کنید وی اکنون در سن 32 سالگی به سر می برد و متولد سال 1365 و زاده تهران است. شروع بازیگری وی به درخواست استاد بازیگری اش مهدی فخیم زاده برای سریال فوق سری در سال 1393 بود که در نوروز سال 94 در 13 قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

اسامی بازیگران فیلم مشت آخر با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

حمیدرضا قلی‌خانی در نقش عنایت پور عبدالله
سیاوش معمارزاده در نقش سهیل
آرش نوذری در نقش صاحب دکه روزنامه فروشی
مهرداد فلاحتگر در نقش مرادی
نبی الله پیرهادی در نقش دکتر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *