فیلم / استفاده از کودکان به عنوان نیروی امنیتی واقعیت دارد؟

فیلم / استفاده از کودکان به عنوان نیروی امنیتی واقعیت دارد؟

کودک نیروی امنیتی! استفاده از کودکان به عنوان نیروی امنیتی واقعیت دارد؟ جزئیات ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

ویدیویی در رسانه های بیگانه منتشر شده است که کودکی را نشان میدهد لباس یگان ویژه را بر تن دارد و در خیابان ایستاده است! این شبکه ها مدعی هستند که نیروی انتظامی کمبود شدید نیرو داشته و از کودکان به عنوان نیرو استفاده کرده اند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل تخریب موتور سیکلت های پارک شده توسط پلیس یگان ویژه

آیا واقعیت دارد؟

بدون شک کودکی که در ویدیو مشاهده میشود توسط نیروی انتظامی به کار گرفته نشده است و این کودک فقط از روی علاقه لباس پلیس را تهیه و بر تن کرده است.

گفتنیست نیروهای یگان ویژه پلیس در ماموریت‌های خود در جریان اغتشاشات اخیر برای دقت و سرعت عمل بیشتر در برقراری نظم و امنیت و برخورد با اغتشاشگران، از پهپاد استفاده می‌کنند .

خبرگزاری فارس نوشت: این روزها بیش از هر موقعیت دیگری با مأموران پلیس به خصوص یگان ویژه مواجه هستیم، ماموران مقتدری که در برابر هر آنچه آشوب و اغتشاش و ناآرامی است سینه ستبر کرده و مردانه ایستاده اند تا نکند شیشه آرامش مردم ترک بردارد؛همان مأمورانی که حضورشان اعتماد و احساس امنیت را برای شهروندان به ارمغان داشته و در مقابل ترس و وحشت را در دل آشوبگران می اندازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *