استوری توهین سام درخشانی به جانباز مدافع حرم جنجال شد +عکس و واکنشها

استوری توهین سام درخشانی به جانباز مدافع حرم جنجال شد با عکس و جزئیات کامل توهین سام درخشانی به امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم که با واکنش تند وحید یامین‌پور، معاون وزیر ورزش رو به رو شد.

استوری توهین سام درخشانی به جانباز مدافع حرم جنجال شد +عکس و واکنشها

استوری توهین سام درخشانی به جانباز مدافع حرم

در پی انتقادات گسترده سلبریتی ها از جانباز مدافع حرم که به صحبت های تهین آمیزی درباره علی دایی کرد حالا سام درخشان در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت و به این جانباز مدافع حرم توهین کرد.

استوری سام درخشانی با واکنش تند وحید یامین پور معاون وزیر ورزش روبه رو شد و به این بازیگر حمله کرد.

علی دایی این روزها مورد حمایت بسیاری از سلبریتی ها قرار گرفته است و از سوی دیگر برخی از رسانه های اصولگرا علی را مورد انتقاد قرار دادند.

استوری توهین سام درخشانی به جانباز مدافع حرم جنجال شد +عکس و واکنشها

علی دایی به دلیل همسو شدن با فراخوان اعتصابات حواشی را به وجود اورده بود او رستوران و طلافروشی خود را در زمان فرخوان اعتصابات تعطیل کرده بود که همین کارش منجر به پلمپ مغازه هایش شد.

همچنین همسرش که در پرواز تهران به دبی بود در مسیر راه به کیش بازگردانده شد که این اتفاق نیز حسابی خبرساز شد.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی سام درخشانی بازیگر و همسرش و دختر و پسرش

⚡️بیوگرافی علی دایی و همسر اول و دوم و فرزندان

⚡️بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی

واکنش ها

دنیای اقتصاد نوشت:

حالا قدش بلند شده، جلو می ایستد، یکی پاس می دهد، توپ به سرش می خورد و می رود داخل دروازه. آیا قهرمان خواهد شد؟ گاهی با خود می گوییم خوب است مسئولان این افراد را رها کنند تا کشور پاک شود. صدها هزار بیننده فردی که این جملات را درباره علی دایی به زبان می آورد، کارشناس یک برنامه هنوز جنجالی از شبکه افق است، شبکه ای که به نظر می رسد سیاست خود را بر اساس انتشار مطالب عجیب و غریب و تولید خشم و قطبی سازی قرار داده است. ، به دنبال نویز در فضای مجازی و رسانه ای است. ناگفته نماند که با انتشار گسترده این فیلم در شبکه های اجتماعی، چه موج جدیدی از واکنش های گسترده به نفع علی دایی و انتقاد از رویکرد صداوسیما ایجاد شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. در برنامه هاب مختلف صدا و سیما گاهی توسط مجریان و گاهی توسط میهمانان به افراد مختلف و حتی رده بالای مملکت توهین شده که جای تاسف داره اما یک عده نونشون تو بزرگ کردن بعضی چیزهاست…ما مدیون همه جانبازانی هستیم که زیباترین روزهای عمرشون رو برای امنیت مملکت گذاشتند اما هیچوقت مدیون فوتبالیستها و سلبریتیهایی نیستیم که برای پول و شهرت خودشون هر کاری کردند اگه زحمتی کشیدند هم پولشو گرفتند خیلی بیشتر از حقشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *