استوری کیان پیرفلک در اینستاگرام را بببینید دل همه را به درد اورد

استوری کیان پیرفلک در اینستاگرام را بببینید استوری که مادر او گذاشته و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

استوری کیان پیرفلک در اینستاگرام را بببینید دل همه را به درد اورد

استوری کیان پیرفلک در اینستاگرام

دو روز پیش در ایذه اتفاق هولناکی رخ داد و در تیراندازی وحشتناک تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

در میان این افراد یک کودک 10 ساله به نام کیان پیرفلک بود که به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت به خصوص زمانی که ویدیوهای او در شبکه های اجتماعی منتشر شد و او از آرزوهایش میگفت که دوست دارد در آینده مخترع شود کیان یک قایق درست کرده بود و آن را درون آب گذاشت و از آرزوهایش میگفت.

استوری کیان پیرفلک در اینستاگرام را بببینید دل همه را به درد اورد

ویدیوی درخت کاری کیان پیرفلک و همچنین کاردستی های او در مدرسه در شبکه های اجتماع وایرال شده و نام او به ترند تبدیل گریده است.

مادر کیان پیرفلک در تشییع پسرش ابتدا گفت که ماموران اقدام به تیراندازی کرده اند اما بعد از 24 ساعت در ویدیویی اعام کرد که اشتباه کرده است و فرزندش را افراد ناشناس به شهادت رساندند او در قبرستان شعر و شعار ضدانقلابی نیز سر داد که در رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی وایرال شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا