اسم مداحی که به وریا غفوری توهین کرد چیست و کیست

اسم مداحی که به وریا غفوری توهین کرد چیست و کیست

تاریخ انتشار 17 آبان 1400 – Study time 2 minutes

اسم مداحی که به وریا غفوری توهین کرد چیست و او کیست جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسم مداحی که به وریا غفوری توهین کرد چیست و کیست

اسم مداحی که به وریا غفوری توهین کرد چیست

روز گذشته یک ویدیو از سخنرانی مداح اهل بیت در فضای مجازی منتشر شد که علیه مقدسات اهل سنت صحبت کرد این مداح در بخشی از سخنرانی های خود به بازیکنان ایتالیا اشاره کرد که خداوند آنها را خیلی دوست داشته که مسیحی بودند و فوت کردند و سپس گفت که بازیکنان اروپایی شانس آورده‌اند که “عمر” به اروپا ورود نکرد وگرنه آنها هم همچون وریا غفوری “عمری” می مردند !!

فیلم را در زیر ببینید

همونطور که می دانید غفوری کاپیتان تیم استقلال تهران اهل کردستان بوده و اهل سنت است و اقدام این مداح باعث شد که جنجال زیادی به وجود بیاید و بسیاری از هواداران استقلال و همچنین اهل سنت به این مداح حمله کنند.

از طرف دیگه باشگاه استقلال اعلام کرد که از این مداح شکایت خواهد کرد و سپس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره برابر و برادر بودن شیعه و سنی تاکید کرد که نباید چنین سخنرانی‌ها و اتفاقاتی در کشورمان باعث کدورت اقلیت‌های مذهبی شود.

فیلم پخش شده از مداح دستکاری شده است؟

بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی عده ای اعلام کرده اند که فیلم دستکاری و قطع شده است، یعنی درست در جایی که این مداح از وریا غفوری نام میبرد فیلم دستکاری می شود. البته باید گفت این مداح به اهل سنت نیز توهین کرده است که در آن بحثی وجود ندارد!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. غلط کرد که به بزرگ مرد تاریخ کسی که خداوند به سبب او اسلام را به ایران آورد توهین میکنه این سگ ها جز پارس کردن به مسلمانان چیز دیگری نمیتونند که بگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *