اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج کیست بیوگرافی و ماجرای درگیری

اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج کیست بیوگرافی و فیلم درگیری

اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج کیست بیوگرافی و ماجرای درگیری با نیروهای امنیتی را در این صفحه مشاهده نمایید.

روز گذشته اشکان مروتی در تجمعات سنندج با مامواران امنیتی درگیر شد و سعی داشت که آنها را مورد ضرب و شتم و جراحت قرار دهد که در نهایت توسط پلیس مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید ویدیویی از او در بیمارستان منتشر شد که نشان میداد حال عمومی او خوب بوده و پزشک این شخص اعلام کرد که حالش خوب است و به زودی مرخص میشود.

اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج کیست بیوگرافی و ماجرای درگیری

اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج کیست

نام اشکان مروتی در رسانه های معاند منتشر شده است و مدعی هستند که او ورشکار بوده و با نیروهای امنیتی درگیر شده است و چند نیروی امنیتی را مورد ضرب و شتم قرار داده است البته درباره اینکه این اطلاعات چقدر صحت دارد مشخص نیست.

در روزهای اخیر درگیری بین اغتشاشگران و نیروهای امنیتی باعث مصدومیت برخی از اغتشاشگران و نیروهای امنیتی شده است.

در یک ماه اخیر شبکه های ضدانقلابی از جمله ایران اینترنشنال ، من و تو و بی بی سی به صورت گسترده به حوادث کشورمان پرداخته است و گزارشات 24 ساعته انعکاس میدهند.

خبرگزاری فارس درباره اغتشاشات نوشته است:

کارشناسان می‌گویند آمریکا و کشورهای اروپایی در شرایطی که در برابر دست برتر ایران در مذاکرات رفع تحریم‌های وین چاره‌ای پیش رو نمی‌بینند قصد دارند از طریق تحریک افکار عمومی و دعوت به آشوب در ایران یک اهرم فشار برای خودشان دست و پا کنند.

جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین به ویژه به دلیل آنکه تحریم‌ها در هدف آشکار کشورهای غربی برای ایجاد شکاف‌ عظیم میان ملت و حکومت و ایجاد جریان‌های قدرتمند براندازی شکست خورده‌اند دست برتر را در اختیار دارد.

تحریم‌ها طبق اذعان افرادی نظیر «ریچارد نفیو» که از معماران سیاست‌های تحریمی محسوب می‌شوند برای اینکه بتوانند به شکل برگ‌های چانه‌زنی در مذاکرات مورد استفاده طرف‌های غربی قرار بگیرند بایستی از طریق ایجاد «نارضایتی‌های عمومی» و تهدید به براندازی، محاسبات مسئولان حکومت را عوض کرده و آنها را برای اعطای امتیاز تحت فشار قرار دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

13 نظر

  1. نگین اغتشاشگر خیلیا از روی بدبختی و فقز و ناچاری ریختن بیرون تظاهرات میکنن.چرا امثال شماها تا مردم میریزن بیرون میگین اغتشاشگر فتنه اشوبگر چرا نمیخواین قبول کنین مردم کم اوردن خسته شدن ازتون

    • اغتشاش گرند وقتی یه رو یه بمب‌ دستی یا یه شیشه حاوی بنزین درحال سوختن از تو شیشه ماشینتون تشریف بیاره داخل و هم خودت شدیدا آسیب ببینی هم بچه ات و هم ماشینت اون وقت دیگه نمیگی بیچاره ها از فقر ریختن بیرون. توجیه کردن مساوی است با شریک شدن در خون شهدای امنیت. مدافعین وطن. باغیرت های ایرانی و آریایی اصیل و وطن دوست . فتنه گر و آشوبگر و اغتشاشگر و داعش همه یکی هستند . دشمن ایران وسلام داداچ

    • کوروش سعیدی

      راست میگی مردم از امنیت خسته شدن. سرشون درد میکنه دلشون هرروز بمب دستی و کوکتل مولوتف و رگبار داعشو میخواد. چه مردم ماجراجویی داریم اگه این ۴تا قرطی مردم‌با باشن.

  2. لعنت به اغتشاشگران بی سواد . مرگ براشون بهترین ارمغان هست . اونیکه به اوضاع اقتصادی و گرانی و معیشتی اعتراض داره با نجابت اعتراض میکنه . اینایی که میان تو خیابونها و تخریب می کنند و آدم می کشند نوکر امریکاو اسراییل هستند . ته مانده های کومله و دمکرات جنایتکار هستند . اصلا انسان نیستند . مرگ بر آنها باد .خدا نسلشون رو از روی زمین وایران پاک کنه که دارند ایران رو دوباره آلوده به وجود کثیفشون میکنند

  3. داداچ: تنها دلیل تهمت های بی شرمانه و زننده شما به مردم و در عین حال، تعصب نابجا و دفاع کورکورانه شما از این حاکمیت و این مسئولینِ یک در میان فاسده نظام چیزی نیست جز (حفظ منافع شخصی تون)
    حالا نقطه مقابل شما مردمی هستند نجیب، زحمت کش، قانع و آزاده که هزار جور دلیل دارن واسه اعتراض.
    دادچ: دیدن این همه بدبختی و درکِ حالِ دلِ مردم بدون شک واسه شماها سختِ، شاایدم غیر ممکن باشه، میدونی چرا؟ چون از مردم نیستین…
    داداچ: وقتشه بفهمید تهمت زدن و بی ادبی به زنان و مردان بزرگواره این سرزمین، کار آدمای بُز دل و نون به نرخ روز خوردنِ. قدر این مردم مهربون و نازنین رو بدونین.
    وَ مِن اللّٰهَ توفیق…

  4. یه بنده خدا

    مطمینا فشار اقتصادی از مرز له کردن مردم عبور کرده، صدای شکستن استخوانها زیر گرانی گوش فلک را کر کرده.

  5. من اين ورزشكار را ميشناسم بسيار با شخصيت هست.موتاي كار ميكند .

  6. ما مردم حقمون رو پس میگیریم( ایرانمون رو )..ما مردم اغتشاشگر نیستیم .

  7. درود بر اشکان مروتی عزیز، باغیرت، شجاع، قهرمان شدیدا دوست دارم

  8. این اقا هم واقعا از اراذل هستش و برای خارج رفتن این مسخره بازی رو راه انداخته….
    این ادم یک کتاب در زندگی نخوانده مثل جمهوری اسلامی و مامورهاش … هردو از یک قماش هستن
    مردم اعتراض و اعتصاب به حق دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *