آموزش نحوه اعتراض جاماندگان یارانه معیشتی جدید در سال 1401

آموزش نحوه اعتراض جاماندگان یارانه معیشتی جدید در سال 1401

آموزش نحوه اعتراض جاماندگان یارانه معیشتی در سال 1401 و برای واریز نشدن یارانه معیشتی چه باید کرد جزئیات را در این صفحه بخوانید.

آموزش نحوه اعتراض جاماندگان یارانه معیشتی جدید در سال 1401

نحوه اعتراض جاماندگان یارانه معیشتی

بعد از واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار بسیاری از شهروندان نسبت به عدم واریز یارانه کمک معیشتی گلایه‌مند بودند خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع با سازمان هدفمندی یارانه ها تماس حاصل کرد و این موضوع را پیگیری نمود چرا که بسیاری از مردم معتقد بودند که ما هنوز یارانه نگرفته ایم.

گفته می‌شود که علت آن می‌تواند مشکلات بانک بوده که برایشان پیامک ارسال نشده است همچنین کسانی که یارانه برایشان واریز نشده تعداد اندکی هستند و یا ممکن است که طبق بررسی‌های پایگاه رفاه ایرانیان آنها از دهک 9 به دهک 10  منتقل شده باشند که از دهک‌های پردرآمد هستند و به آنها یارانه پرداخت نخواهد شد.

اما به هر حال اگر کسانی هستند که به دریافت نشدن یارانه معیشتی معترض هستند می توانند به پایگاه زیر مراجعه کنند و اعتراض خود را به ثبت برسانند.

https://hemayat.mcls.gov.ir/faq/faq.html

این مقام آگاه در مورد کسانی که اصلا یارانه نگرفته‌اند گفت: همچنین سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به نشانی https://www.hadafmandi.ir/ به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد که کسانی که یارانه نگرفته‌اند تقاضای خود برای قرار گرفتن در شمول یارانه‌بگیران ثبت کنند که اگر تقاضای آنها مورد موافقت قرار گرفت و شرایط لازم را داشتند، پس از آن یارانه دو مرحله‌ای برایشان واریز می‌شود.

این مقام آگاه گفت: شب گذشته کل مبالغ یارانه کمک معیشتی برای 72 میلیون ایرانی‌ واریز شد، اما سیستم‌های داخلی بانک‌ها متفاوت است و به مرور پیامک‌ها برای مشتریان ارسال می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *