اعتراف تتلو به کتک زدن سحر قریشی

کتک زدن سحر قریشی در سریال دلنوازان توسط شاهرخ استخری

کتک زدن سحر قریشی در سریال دلنوازان توسط شاهرخ استخری که مربوط به سال 1388 میباشد و این روزها در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال میشود.

در این سریال سحر قریشی نقش یلدا را بازی میکند و شاهرخ استخری نقش سپهر را بر عهده دارد.

یلدا که قصد بالا کشیدن اموال سپهر را دارد با یکی از دوستانش قرار میگذارد و سپهر در همان لحظه سر میرسد و او را کتک میزند.

عباس کاظمی در کتاب امر روزمره در جامعه پساانقلابی، در مورد «تولد اخلاق مصرفی» در طبقه متوسط صحبت می‌کند و می‌گوید: «مصرف در جوامعی که هنوز برم بنای شباهت‌پذیری سنتی یا ایدئولوژیک استوارند، زمینه تفرد و تفاوت را ایجاد می‌کند…

در جامعه ایران هر قدر مصرف بین مردم گسترش یافت، آن‌ها متفرق و متنوع شدند». معنای این حرف چیست؟ یعنی این که با گسترش «اخلاق مصرفی» در میان ما طبقه متوسط، تنوع و تفاوت بین آن‌ها بیشتر شده است. اما باز هم چرا تتلو این قدر محبوب است؟

اعتراف تتلو به کتک زدن سحر قریشی

کاظمی می‌نویسد: «مصرف نقش دوگانه‌ای بازی می‌کند. ابتدا فرد را متفاوت از وضعیت گذشته می‌کند، سپس گونه‌های جدید زیستن را برای او ممکن می‌نماید، زمینه‌های ارتباطی جدیدی برای او فراهم می‌آورد، سبک زندگی و هویت جدیدی برای فرد ایجاد می‌کند و در نهایت طبقه متوسط جدید تقویت می‌شود». ربط این صحبت‌ها به تتلو چیست؟

تتلو شاید نمادی باشد از امکانِ داشتن سبک زندگی متفاوت در یک جامعه ایدئولوژیک. برای کسی که به دنبال سبک زندگی جدید است و سبک زندگی ایدئولوژیک را نمی‌پذیرد، تتلو جذابیت دارد چون نماد آشکاری از نافرمانی از این سبک زندگی است و شاید یکی از دلایل استقبال اینستاگرامی‌ها از او، در کنار سایر دلایل فرهنگی و اجتماعی همین باشد.

نکته آخر آن که «اخلاق مصرف»، در خیلی از مردم طبقه متوسط وجود دارد فقط نمود متفاوتی دارد. اینستاگرام، آن طور که عباس کاظمی می‌گوید، محیطی هست که «مصرف تظاهری» طبقه متوسط را نشان داده که گاهی در قالب نمایش سرمایه‌های فرهنگی بروز پیدا می‌کند- کاری که نگارنده و خوانندگان این یادداشت نیز ممکن است انجام دهند. لذا تجلی اخلاق مصرف فقط در میان حامیان تتلو نیست بلکه در افراد متفاوت دیگری نیز می‌تواند نمود پیدا کند.

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد .در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجازی دهان به دهان می چرخد رابطه سحر قریشی با امیر تتلو خواننده جنجالی است. سحر قریشی فیلمی در ویلای شخصی امیر تتلو و درکنار او منتشر کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

15 نظر

  1. نمیدونم این تتلو چه خریه که یه عده احمق دنبالشن آخه کی دنبال خر راه می‌ره

    • آره دیگ کی حرف توعه خرو گوش میده ببند بابا چالرو

    • فعلا ک تو جلو صفی🔫

    • ارغوان تتلیتی

      هوسس ببسسس فرزندم🤫

    • من خودم از تتلو خوشم نمیاد البته بدمم نمیاد واسم اهمیتی نداره کلا فقط شاید چندتا از موزیک هاشو دوست داشته باشم ولی احمق امسال تو هستند ک فکر میکنن چون خودشون از امسال تتلو خوششون نمیاد هرکی طرفداراشو احمق میدونن ولی احمق واقعی امسال تو هستند بهتره از این طرز فکر قرون وسطایی و پوچ بیای بیرون خرکس با هر عقیده ای قابل احترام به جز امسال تو ک به هرکس ک طرز فکر تورو نداره توهین میکنی مثل همین احمق خوندن طرفدارای تتلو . یا طرز فکرتو عوض کن و قابل احترام باش یا تو همین نادانی خودت بمون

  2. امیر تتلو اصلان سحر قریشی کتک نزده چرا شما دروغ میگن ،

  3. یمشت احمق بیکار دنبال یه ادم بی تربیت دیوانه معتاد راه افتادند که پول بیستری بخاطر اعمال منفی اون بجیبش بریزند, مشکلات مردم واسه سیرکردن شکمشون ویه زندگی ساده بمراتب فراتر از دنبال کردن ماجراهای یاختگی یه دیوونه هست بیخود, وقت با ارزش خودتونو صرف این ادما وکاراش ن نکنید

  4. تتلو ی انگل اجتماع

  5. چرا این آزادانه هرچی میخاد میکنه، کسی جلو دار این بی تربیت نیس؟

  6. ای کاش تتلو بمیره لیاقت زنده بودن و زندگی کردن نداره ، یه بزغاله ی کوهیه که از کوه افتاده اومده پیش آدما شده تتلو ، تف به شرفش👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎😡😡😡😤😤😤🤬🤬🤬🤬

  7. فکر نون باشید خربزه مایع اش آبه
    پیشنهاد میکنم
    طرف کاسبش رو عوض کنه
    چون روی صحبت کردنش جمله بندی کلمه هاش اثر نامطلوبی گذاشته
    واین خطرناکه

  8. کسی که طرز فکر و عقیده و رفتار یکی دیگه رو مسخره کنه یا بهش توهین کنه مشخصه که یه ادم بی فکره و هیچی توی جمجمه نداره. مثل طوطی هرکی هرچیزی بگه جایه دیگه بازگو میکنه بدون اینکه طرف رو بشناسه یا دیده باشه در موردش اظهارنظر میکنه. شرایط زندگی هرکسی با بقیه فرق میکنه. اگه شما جای اون بودی معلوم نبود
    قاضی میشدی یا قاتل. دزد میشدی یا پلیس . شما نمیتونید بگید کی چکار کنه . اگر میخایی نظر بدی بدون دانش و اگاهی نظر نده. اینجا نوشته (دیدگاهتان را بنویسید ) ننوشته که فهش بدید و بی احترامی کنید.. بعضی افراد به جای مغز توی سرشون ضبط صوت دارن و هرررر چیزی بشنون چه راست وچه دروغ جایه دیگه بازگو میکنن بدون اینکه طرف رو بشناسن.. منظورم شمایی که نظر دادید نیست کلی گفتم.

  9. سیامک وحیدی پور

    روزی به رهی مرا گذر بود،، خوابیده به ره جناب خر بود،، از خر تو نگه که چون گهر بود،، چون صاحب دانش و هنر بود،، گفتم که جناب در چه حالی،، فرمود که وضع باشد عالی،، گفتم که بیا خری رها کن،، آدم شو و بعد از این صفا کن،، گفتم که برو مرا رها کن،، زخم تن خویش را دوا کن،، خر صاحب عقل و هوش باشد،، دور از عمل وحوش باشد،، نه ظلم به دیگری نمودیم،، نه اهل ریا و مکر بودیم،، راضی به رزق خویش بودیم،، از سفره کس نان و بودیم،،،،،، تا آنجا که،،،،،،، گفتم که ز آدمی سری تو،، هرچند به دیدها خری تو،، بنشینم و آرزو نمودم،، بر خالق خویش رو نمودم.

  10. تتلو فقط حامی دختران فراری
    تتلو فردی بی بندبار
    تتلو فردی خدانشناس
    تتلو تشکیل کاباره وحرمسرا دعوت دختران فراری اجرای طرح‌های بی بندباری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *