افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد غیراخلاقی یک کارگردان (مصاحبه کامل)

افشاگری ساناز طاری درباره تجاوز و فیلم تجاوز کارگردان به ساناز طاری

افشاگری ساناز طاری درباره تجاوز و فیلم تجاوز کارگردان به ساناز طاری در مصاحبه با تیوی پلاس را در ادامه این بخخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد سکس یک کارگردان

ساناز طاری بازیگر معروف کشورمان که در سریال پدر موفق شد به شهرت برسد چندی پیش عکسهای بدون حجابی از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که با انتقادات زیادی رو به رو شد.

بعد از این حواشی خبرنگار شبکه اینترنتی تیوی پلاس به سراغ او رفت و مصاحبه ای را با او ترتیب داد.

خانم طاری که حسابی دل پری از وضعیت برخورد برخی از فیلمسازان داشت سفره دل خود را باز کرده و از ماجراهای پشت پرده افشاگری کرد.

او میگوید برخی از کارگردانهای برای دادن نقش خوب پیشنهادات بی شرمانه ای میدهند که اگر قبول نکنی از سینما و تلویزیون کنار گذاشته خواهی شد.

افشاگری ساناز طاری درباره تجاوز و فیلم تجاوز کارگردان به ساناز طاری

ماجرای پیشنهاد جنسی یک کارگردان

این بازیگر در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

حتی از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

او در پاسخ به این سوال که چرا زودتر موضوع را رسانه ای نکرد؟ گفت : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی ساناز طاری بازیگر سریال پدر و فوق لیسانسه ها +همسرشبیوگرافی ساناز طاری بازیگر

ساناز طاری با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.

فیلم مصاحبه کامل را در زیر ببینید.

بازداشت کارگردان متجاوز تسط پلیس امنیت

خبر رسیده که کارگردان متجاوز توسط پلیس امنیت تهران دستگیر شده است و  در حال بازجویی و تحقیقات درباره صحبت این ماجرا میباشد.

هنوز مشخص نشده که نام این کارگردان چیست و هویت وی رسانه ای نشده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مهدی لبافی

    درود به شرف همچین دختری فکر نمیکردم همچین دختر پاکی وجود داشته باشه امیدوارم همه ی دخترا ازش یاد بگیرن درود به شرف پدر مادرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *