(عکس) الوین پسر الهام حمیدی بازیگر

(عکس) الوین پسر الهام حمیدی بازیگر را ببینید

(عکس) الوین پسر الهام حمیدی و جزئیات مادر شدن الهام حمیدی را در این صفحه مشاهده نمایید.

الهام حمیدی بازیگر مطرح کشورمان که چندسالیست با یک تاجر ازدواج کرده است بلاخره طعم مادر شدن را چشید و صاحب یک فرزند پسر به نام “الوین” شد.

الوین به معنای گل بهشتی میباشد

(عکس) الوین پسر الهام حمیدی بازیگر

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *