بیوگرافی امیرحسین مرادی و محمد رجبی و سعید تمجیدی سه معترض آبان ماه

بیوگرافی سعید تمجیدی و محمد رجبی و امیرحسین مرادی

بیوگرافی امیرحسین مرادی و محمد رجبی و سعید تمجیدی +دادگاه و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امیرحسین مرادی و محمد رجبی و سعید تمجیدی

گفته میشود که این سه نفر در اغتشاشات ابان ماه 98 از لیدر ها و سردسته های آشبوگران بوده اند و در دادگاه محاکمه شدند

 

این سه نفر به جرم مشارکت در تخریب و تحریق به قصد مقابله با نظام و همچنین مشارکت در سرقت مسلحانه توسط قاضی صلواتی محاکمه گردیده اند.

بیوگرافی امیرحسین مرادی و محمد رجبی و سعید تمجیدی سه معترض آبان ماه

بیوگرافی امیرحسین مرادی و محمد رجبی و سعید تمجیدی

البته درباره هویت و مشخصات این سه نفر اطلاعاتی در رسانه های کشورمان منتشر نشده است اما مقامات قضایی این سه نفر از لیدرهای اعتشاشگران بوده اند که برای براندازی نظام مردم را تحریک و تشویق به آشوب میکردند

آیا اعدام میشوند؟

سخنگوی قوه قضاییه هم در جلسه مطبوعاتی سه‌شنبه ۱۰ تیر ماه خود گفت که پرونده این افراد به دیوان عالی کشور فرستاده شده اما در مورد تأیید احکام خبری به او نرسیده است.

او اما در نشست امروز خود گفت خبر تأیید این احکام صحت دارد منتها اینکه اجرا شوند یا نشود، «ممکن است در فرآیند قانونی دادرسی‌های فوق العاده یا اعمال ماده ۴۷۷ یا هر موجب قانونی دیگر» تغییر کند

ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری می‌گوید:

«در صورتی‌که رئیس قوه قضاییه رأی قطعی صادره از هر یک از مراجع قضایی را خلاف شرع بیّن تشخیص دهد، با تجویز اعاده دادرسی، پرونده را به دیوان ‌عالی کشور ارسال تا در شعبی خاص که توسط رئیس قوه برای این امر تخصیص می‌یابد رسیدگی و رأی قطعی صادر کند. شعب خاص مذکور مبنیّاً بر خلاف شرع بیّن اعلام شده، رأی قطعی قبلی را نقض و رسیدگی مجدد اعم از شکلی و ماهوی به‌ عمل می‌آورند و رأی مقتضی صادر می‌کنند.»

بیوگرافی سعید تمجیدی و محمد رجبی و امیرحسین مرادی سه معترض آبان ماه 98

سخنگوی قوه قضاییه اما در مورد جزییات اتهامات امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی گفت در ارتباط با اصل محکومیت آنان، دو نفرشان در یک صحنه «سرقت مسلحانه» دستگیر شدند:

«آنان به دنبال ربودن اموال یک خانم بودند. بعد از دستگیری در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی که بانک، اماکن عمومی و اتوبوس‌ها را آتش می‌زنند، مشخص شد.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *