امیر تتلو آزاد شد (آزاد شدن تتلو از بازداشت ترکیه) جزئیات آزادی تتلو

امیر تتلو آزاد شد (فیلم لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه) جزئیات آزاد شدن تتلو

امیر تتلو آزاد شد (آزاد شدن تتلو از بازداشتگاه ترکیه) جزئیات آزادی تتلو از بازداشت را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاده نمایید.

امیر تتلو خواننده جنجالی که در ترکیه بازداشت شده بود در نهایت با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که پلیس ترکیه او را آزاد کرده است.

امیر تتلو آزاد شد (آزاد شدن تتلو از بازداشت ترکیه) جزئیات آزادی تتلو

امیر تتلو آزاد شد

او همچنین با چند استوری اعلام کرد پلیس ترکیه او را ازاد کرده و از دوستانش تشکر کرد که برای ازادی اش تلاش زیادی کرده اند.

فیلم لحظه آزادی تتلو از زندان

دانلود این فیلم

این خواننده توسط پلیس ترکیه به دلیل نقض ویزا و اقامت دستگیر شده بود و در حالی که گفته میشد ایران توسط پلیس اینترپل به دنبال دستگیری او بوده است اما در نهایت توسط پلیس ترکیه آزاد شد.

نکته جالب اینکه او بعد از آزاد شدن مجددا در اینستاگرامش شروع به کری خواندن کرد.

زادی تتلو از زندان (آزاد شدن تتلو توسط پلیس ترکیه) جزئیات آزادی تتلو از زندان ترکیه

ماجرای آزاد شدن تتلو از بازداشت ترکیه

امیر مقصودلو از زمانی که بازداشت شده بود برخی از هوادارانش در اینستاگرام با هشتگ های مختلف سعی داشتند که سلبریتی های ترکیه را برای حمایت از این خواننده دعوت کنند تا پادرمیانی کنند و پلیس او را آزاد کند که گویا ماجرای رها شدن این خواننده از بازداشتگاه حاصل پرداخت جریمه نقدی بوده که دوستان تتلو به ترکیه پرداخت کرده اند و در نهایت او آزاد شده است.

لازم به ذکر است که امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و در سال ۲۰۱۲ میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو آزاد شد (فیلم لحظه آزادی تتلو از زندان ترکیه) جزئیات آزاد شدن تتلو

امیر تتلو درباره ی علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص وی باشد بوده است

وی در انتخابات سال ۹۶ ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او به نفع سید ابراهیم رییسی، در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ از رئیسی حمایت کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *