امیر تتلو سحر قریشی همه پول هایی که برات خرج کردم را باید بدی

امیر تتلو سحر قریشی همه پول هایی که برات خرج کردم را باید بدی ! امیر تتلو , سحر قریشی که مدتی است رابطه شان شکراب شده حالا حسابی دV فضای مجازی به جان هم افتاده و آبروی یکدیگر را میبرند.

دعوای عجیب امیر تتلو سحر قریشی

امیر تتلو به سحر قریشی گفته است پول هایی که برایت خرج کردم را باید پس بدهی و سحر قریشی در پاسخ گفته تو از آن آدم هایی هستی که با احترام کسی را سر سفرت مینشینی و سپس لقمه هایش را می‌شماری.

امیر تتلو سحر قریشی همه پول هایی که برات خرج کردم را باید بدی

صحبت های آنها با واکنش های زیادی همراه شده است سحر قریشی از بازیگران پرحاشیه همیشه به دنبال جلب توجه بود و سعی داشت تیتر اول رسانه ها شود تتلو نیز شخصیت مشابه این بازیگر را دارد و بعد از انتشار خبر ازدواج‌شان حالا با دعوا های عجیب و غریب مخاطبان خود را سرگرم کرده اند.

همچنین ببینید عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی و حجاب متفاوت

امیر تتلو که بعد از جنجال هایش با گرفتن مجوز ایران را ترک کرد برای فروش بلیط های کنسرت خود از هر ترفندی استفاده کرد و با استفاده از نام سحر قریشی و ازدواج با او توانست بلیط های بسیار زیادی را برای کنسرت استانبول خود به فروش برساند و آن هم با قیمت های نجومی که سود بسیار زیادی از این اتفاق به دست آورد.

تنها کسی که در این وسط بازنده بود سحر قریشی است که از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا