عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی و خاب متفاوت +ماجرا

عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی و حجاب متفاوت +ماجرا

عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی و ماجرای چفه سر کردن سحر قریشی را در این صفحه بخوانید.

سحر قریشی بعد از جنجال هایش با امیر تتلو این روزها با حجاب متفاوتی دیده می شود که گویا سعی می کند شرایط را برای حضور مجدد در سینما و تلویزیون محیا کند.

عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی

عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی و خاب متفاوت +ماجرا

او چفیه را به عنوان روسری خود انتخاب کرد و تصاویری از خود را به اشتراک گذاشته است .

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ در تهران است با فیلم سینمایی لج و لجبازی وارد دنیای بازیگری حرفه ای شد و با سریال دلنوازان از شبکه سوم سیما پخش شد به شهرت فراوانی دست یافت.

تا به حال یکبار ازدواج رسمی داشته است که در دوران ابتدایی بازیگری اش به طلاق ختم شده است .

بعد از آن با امید علومی خواننده پاپ و مهدی طارمی و امیر تتلو حواشی به همراه داشت.

همچنین ببینید

ماجرای اعتیاد سحر قریشی
علت جدایی و طلاق سحر قریشی از همسر اولش
فیلم / کتک خوردن سحر قریشی از شاهرخ استخری

سحر قریشی را می توان به عنوان یکی از بازیگران پاشی عنوان کرد همیشه سعی می‌کند با رفتارهای خود مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد اظهار نظر درباره ممنوعیت ورود زنان به استادیوم تا توهین به پاکبان و ارتباطات اش با چهره های سرشناس از جمله حواشی پیرامون زندگی او به شمار می آید.

سحر قریشی بازیگری را در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است و اولین بار در فیلم سینمایی لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی حاضر شد جالب است بدانید که این بازیگر توسط سیاوش خیرابی ورود به بازیگری شد و به گونه‌ای معرفی او بوده است

عکس جدید سحر قریشی با چفیه عربی و خاب متفاوت +ماجرا

در سال ۱۳۸۸ دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت زیادی دست یافت و نقش اصلی این سریال را برعهده داشت نقشه یلدا که دختری سر به هوا و بی بندوبار بوده و سعی داشت بهزاد را جذب خود کرده و زندگی اش را با چالش های مواجه کند او در سریال نیسان آبی آخرین کار هنری خود را ایفا کرد و دیگر تا به حال در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده است چرا که به ترکیه رفته و با امیر تتلو وارد رابطه شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *