امیر تتلو و گنگستر شهر آمل به جان هم افتادند

امیر تتلو و گنگستر شهر آمل به جان هم افتادند

امیر تتلو و گنستر شهر امل در اینستاگرام از خجالت هم درامدند تتلو میگوید من بیشترین جستجو در بین مردم را داشته است از سوی دیگر گنگستر شهر امل در جستجوی گوگل به چشم میخورد.

امیر تتلو و گنگستر شهر آمل به جان هم افتادند

امیر تتلو و گنگستر شهر آمل جستجوهای پرطرفدار

جالب است بدانید بیشترین جستجو در گوگل در بین خواننده های ایرانی امیر تتلو بوده است!!! البته همه میدانیم این جستجوها برای آهنگ های او نبوده بلکه به دلیل حاشیه ها و جنجال هایی که به راه می نداخته نام را مردم سرچ میکردند.

خانم معلم قائمشهری نیز باعث شهرت آهنگ گنگستر شهر امل در بین کاربران فضای مجازی شد.

بهمن بابازاده،خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: لیست پرمخاطب ترین خواننده های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی در آوردم:

۱- امیر تتلو

۲- شادمهر

۳- شروین

۴- ساسی

۵- دنیا

۶- آرش و مسیح

۷- گرشا رضایی

۸- آرمین زارعی

بابازاده در ادامه نوشت:

– تعدد مخاطب با پذیرفتن پیش فرضِ محاسبه مخاطبان تمام قطعات یک خواننده در سال تعیین شده. بدیهی ست خواننده ای که آثار بیشتری داشته، مخاطب و عدد دانلود بالاتری را گرفته است.

– اسپاتیفای و یوتوب از آنجایی که مخاطب چندانی در داخل ایران ندارند، در این محاسبه گنجانده نشده اند.

– پرمخاطب بودن آثار یک خواننده دلیل و منطقی برای تایید کیفیت یک اثر هنری نمی‌تواند باشد.

ماندگاری و تأثیرگذاری فقط در زمان اتفاق می افتد و لازمه آن حفظ و تاکید استانداردهای اولیه است و تفکری که بر اثر مخاطب شناسی بوجود آمده است.

– همه اعداد و «ویو پست» های صفحات شخصی همه خواننده ها در شبکه های اجتماعی یکجا حذف شده اند و هیچ تاثیری در این پالایش آماری ندارند. این موضوع برای هرگونه شائبه در تأثیرگذاری ویو های فیک احتمالی اتخاذ شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *