امین حیایی عزادار شد + فیلم گریه سوزناک امین حیایی را ببینید

امین حیایی عزادار شد + فیلم گریه سوزناک امین حیایی را ببینید

امین حیایی عزادار شد + فیلم گریه سوزناک امین حیایی را ببینید اشک های امین حیایی دل هوادارانش را به درد اورد.

امین حیایی عزادار شد + فیلم گریه سوزناک امین حیایی را ببینید

امین حیایی عزادار شد

امین حیایی در غم از دست دادن یکی از دوستان قدیمی و صمیمی اش منوچهر اسماعیلی (از دوبلور ها و بازیگران سرشناس) نشست.

منوچهر اساعیلی دارفانی را وداع گفت امین حیایی برای نخستین بار بود که در یک مراسم تشییع گریه میکرد که این نشان دهنده عمق دوستی و رفاقت بین این دو نفر بود.

فیلم گریه سوزناک امین حیایی

امین حیایی این روها در یک پروژه شبکه نمایش خانگی فعالیت می کند که به زودی منتشر خواهد شد همچنین به عنوان داور مسابقه عصر جدید در حال ضبط فصل جدید این برنامه می باشد.

رابطه بسیار خوب امین حیایی با احسان علیخانی باعث شد که به عنوان داور پای ثابت عصر جدید انتخاب شود همچنین در برنامه جوکر به عنوان یکی از مهمانان ثابت در چند قسمت حضور پیدا کند.

همچنین ببینید

امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد
فیلم / لباس زنانه امین حیایی در خیابان
فیلم / گریم گرگی امین حیایی در موسیقی نمایش هفت خان اسفندیار

امین حیایی تا بحال دو ازدواج ناموفق داشته است که از ازدواج اولش یک فرزند پسر به نام دارا حیایی دارد که در سریال از سرنوشت به عنوان بازیگر نقش اول حضور پیدا کرد و در فیلم سینمایی شعله ور با او هم بازی شد.

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. این هنرپیشه محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما بنا بـه دلایلی از تحصیل دراین رشته انصراف داده اسـت. او در دوره دبیرستان نیز، در رشته ریاضی و فیزیک کـه بیشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست، تحصیل کرده کـه نشان میدهد او ذهن باز و خلاقی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *