امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد + عکس

امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد + عکس

امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد؟ با عکس و تصاویر بچه دار شدن دارا حیایی پسر امین حیایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد + عکس

امین حیایی نوه دار شد؟

خبری در فضایی مجازی منتشر شده مبنی بر نوه دار شدن امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که صحت ندارد.

ماجرا از این قرار است که دارا حیایی تصویری از یک دختر بچه را در این اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت “عشقم” .

این پست اینستاگرامی این شایعه را به وجود اورد که این کودک فرزند دارا حیایی است که صحت ندارد چرا که دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده است و احتمالا این عکس مربوط به یکی از بچه های اقوام دارا حیایی میباشد.

امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد + عکس

دارا حیایی تنها پسر امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارا حیایی هر دو بازیگر بوده و مادر بزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود. امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد .

همچنین ببینید فیلم / تغییر جنسیت مادر دارا حیایی (مونا بانکی پور)

اما زندگی مشترک آنها دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد. بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود و دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری مدتی در خارج از کشور زندگی می کردند.

امین حیایی نوه دار شد دارا حیایی پدر شد + عکس

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت. مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی نموده است. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *