حواشی کشف حجاب باران کوثری در تشییع حسام محمودی

حواشی کشف حجاب باران کوثری در تشییع حسام محمودی

حواشی کشف حجاب باران کوثری در تشییع و تدفین حسام محمودی که جنجال شد

حواشی کشف حجاب باران کوثری در تشییع حسام محمودی

باران کوثری بازیگر سینما روز گذشته در مراسم تشییع و خاکسپاری حسام محمودی با وضعیت ظاهری ناهنجار حضور پیدا کرد که مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

حواشی کشف حجاب باران کوثری

این روزها برخی از بازیگران زن که به عنوان سلبریتی شناخته می‌شوند با دهن کجی به قوانین کشور سعی می‌کنند که خود را از مخالفان حجاب عنوان کنند.

پانته آ بهرام و افسانه بایگان در روزهای گذشته حسابی خبرساز شده بودند حالا تصاویری از باران کوثری توسط عکاسان خبری شکار شد که حسابی در فضای مجازی واکنش های زیادی را به همراه داشت.

باران کوثری با توجه به اینکه در یک خانواده هنرمند متولد شده از دوران کودکی در عرصه بازیگری حضور فعال داشته است حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع حسام محمودی با اعتراض گسترده کاربران فضای مجازی و رسانه های کشورمان مواجه شده است.

واکنش ها

روزنامه همشهری در ادامه به گلایه نوشته است: تأخیر در برخورد با سلبریتی‌ها از سوی قوه‌قضاییه، یکی از انتقادات جدی به اجرایی نشدن سیاست‌های عفاف و حجاب است. هر‌چند که حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه اوایل امسال از مجازات افراد بی‌حجاب خبر داده و گفته بود «کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند»، اما اینطور به‌نظر می‌رسد که برخورد قضایی با ترویج‌دهندگان بی‌حجابی در کشور روند مناسبی ندارد و برای رعایت حجاب و مقابله با هنجارشکنی‌های مذکور هم همین نقیصه به چشم می‌خورد.لبریتی ها حجاب

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خدا هدایتشون کنه.. بی حیایی تا کجا؟؟ عقده‌ای بودن تو مراسم ختم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *