بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان
سریال ترور با موضوع ترور نافرجام سردار سلیمانی در تهران توسط خیرالله تقیانی‌پور کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را مجتبی امینی برعهده دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی

سریال ترور یکی از سریالهای جنایی و سیاسی ایرانی است که به موضوع ترور سردار حاج قاسم سلیمانی در تهران به دست جاسوس های اسرائیل میپردازد تروری که در تهران نافرجام ماند این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده است و بدون شک یکی از سریالهای جذابی بوده که توسط خیرالله تقیانی‌پور کارگردانی شده است.

اسامی بازیگران سریال ترور سردار حاج قاسم سلیمانی با نقش عبارتند از:

  • فرهاد قائمیان
  • انوش معظمی
  • رامین راستاد
  • مهدی سلوکی
  • افشین سنگ چاپ
  • یدالله شادمانی
  • محمدحسین لطیفی
  • هدایت هاشمی
  • جعفر دهقان
  • حسین شفیعی
  • داریوش مهربان
  • شهرام ابراهیمی در نقش سبحان مامور امنیتی
  • نانت تومه (بازیگر نقش هانا بازیگر مسیحی)

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

درباره سریال ترور سردار حاج قاسم سلیمانی

مجله شبونه – سریال ترور با موضوع ترور نافرجام سردار سلیمانی در تهران توسط خیرالله تقیانی‌پور کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را مجتبی امینی برعهده دارد و در ژانر اکشن تولید شده است این سریال در 14 آذر 1402 از شبکه یک پخش شد و احتمالا هر سال در سالروز شهادت سردار سلیمانی بر روی انتن صداوسیما خواهد رفت.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

خلاصه داستان

داستان سریال درباره گروهی از عوامل و مزدوران موساد اسرائیل بوده که طرح ترور سردار سلیمانی را در تهران میکشند و برای ترور اقدام میکنند اما نیروهای وزارت اطلاعات سر بزنگاه سر میرسند و نقشه انها را بر آب میکند این تیم تروریستی با عنوان کار و گردشگر وارد ایران میشوند و از همان بدو ورود زیر نظر سربازان وزارت اطلاعات قرار گرفته و رصد میشوند.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در سال ۱۳۴۴ در اردبیل محله عالی قاپو متولد شد با تشویق خانواده و حمایت برادرانش تئاتر را آموخت و سپس وارد سینما شد.

فرهاد قائمیان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه ای راه یافت. پس از آن در سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در حرفه‌های مختلفی همچون بازیگر، تهیه‌کننده، مدیر تولید و طراح صحنه و لباس ایفای نقش کرد. فرهاد قائمیان علاوه بر فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی، بازیگری و کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی انوش معظمی

انوش معظمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مختارنامه»، سریال تلویزیونی «دندون طلا» و سریال تلویزیونی «آسمان من» فعالیت داشته است.

انوش معظمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1379 در فیلم مسافر ری به کارگردانی سید داود میر‌باقری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مختارنامه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای انوش معظمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داریوش ارجمند، جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا و ویشکا آسایش را تجربه کرد.

انوش معظمی در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم انوش معظمی در این سال، بازیگری در سریال مختارنامه به کارگردانی سید داود میر‌باقری محسوب می‌شود.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی جعفر دهقان

جعفر دهقان ۲۱ فروردین ۱۳۳۹ در تهران متولد شده است. فعالیت هنری خود را قبل از انقلاب شروع کرده استو در سال ۱۳۷۲ جایزه سیمرغ برای بهترین بازیگر مرد در نقش اول فیلم بلورین را دریافت کرده است.

جعفر دهقان از ۱۲ سالگی با تئاتر زیر نظر سعید کشن فلاح (استاد بازیگری) کار خود را آغاز کرده و تا قبل از انقلاب به صورت پاره وقت در تئاتر بازی می‌کرده است. پس از انقلاب، آقای کشن فلاح او را به حوزه هنری فعلی، به عنوان حوزه اندیشه و هنر اسلامی، برد و دو سال کلاس‌های فشرده زیر نظر فلاح، سلحشور، و تاج بخش را گذراند. سپس به صورت حرفه‌ای با بازی در تئاتر شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی 14 خرداد ماه 1361 در اصفهان متولد شد. او با برنامه ی تلویزیونی نیم رخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس به شهرت رسید.مهدی سلوکی بازیگری را با بازی در سریال غریبانه آغاز کرد و با اجرای برنامه نیمرخ به شهرت رسید. او با بازی در فیلم چشماتو نبند در کنار ملیکا شریفی نیا و امیرحسین رستمی ایفای نقش کرد. فیلم سینمایی چشماتو نبند به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید شد.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی شهرام ابراهیمی

شهرام ابراهیمی، بازیگر، دستیار کارگردان و تدوینگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «اعتراف»، فیلم سینمایی «طول موج» و فیلم سینمایی «فریادهای روهینگیا» فعالیت داشته است.

شهرام ابراهیمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1391 در فیلم فریادهای روهینگیا به کارگردانی جواد مزدآبادی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم اعتراف، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شهرام ابراهیمی محسوب می‌شود.

شهرام ابراهیمی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شهرام ابراهیمی در این سال، بازیگری در فیلم اعتراف به کارگردانی سید شهاب حسینی محسوب می‌شود.

بیوگرافی بازیگران ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۵۳ در سبزوار مشهد، بازیگر است فارغ التحصیل رشته کارگردانی ر مقطع فوق لیسانس است، پدرش در زمینه های هنری از جمله خوشنویسی و تئاتر و موسیقی فعالیت حرفه ای داشت و نقش ویژه ای در شروع این حرفه را برای او ایفا کرد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ‌چاپ، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر سال 1347 در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری است. افشین سنگ‌چاپ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1347 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار افشین سنگ‌چاپ می‌توان به بازیگری در سریال نابرده رنج، سریال متهم گریخت و سریال لیسانسه‌ها اشاره کرد.

افشین سنگ چاپ در رشته‌های مختلف فعالیت می‌كند؛ از دستیاری كارگردانی گرفته تا بازیگری و بازیگردانی. افشین سنگ‌چاپ سال ها به عنوان دستیار با سیروس مقدم همكاری كرد و در برخی از آثار او نیز بازی كرد كه از میان آنها می‌توان به سریال پرواز در حباب اشاره كرد.

بیوگرافی یدالله شادمانی بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی یدالله شادمانی

یدالله شادمانی متولد 1327 در شهر شهداد کرمان بازیگر تلویزیون ، تئاتر و سینما متولد شد. وی بازنشسته آموزش و پرورش است و فعالیت خود را از دبیرستان ، در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر آغاز نموده است. یدالله شادمانی در این سریال در نقش ناصر استاد تراشکاری که با لهجه شیرین کرمانی بازی قابل قبولی را از خود نشان داد و نقش جواد جوادی در نزد او کار میکرد.

بیوگرافی نانت تومه بازیگر نقش هانا در سریال ترور حاج قاسم سلیمانی + عکس و داستان

بیوگرافی نانت تومه بازیگر نقش هانا

نانت تومه متولد تهران بازیگر مسیحی آشوری سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. نانت تومه ، بازیگر سینما و تلویزیون ، در آثاری همچون سریال مانکن ، مینی سریال ترور و نمایش جای خالی فعالیت داشته است.

این بازیگر در سال 1398 وارد دنیای بازیگری حرفه ای شده است اما با سریال ترور در تلویزیون بازی کرد.

بیوگرافی شهرام ابراهیمی بازیگر نقش سبحان مامور امنیتی سریال ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش + عکس و داستان

بیوگرافی شهرام ابراهیمی بازیگر نقش سبحان

شهرام ابراهیمی خاک خورده سینما و دوربین است اما در سمت بازیگری اولین بار با نقش سبحان در سریال ترور مقابل دوربین تلویزیون رفت.

شهرام ابراهیمی متولد سال 62 در شهرکرد است. او در رشته کارگردانی درس خوانده و چندین فیلم و تئاتر هم کارگردانی کرده است. از زندگی شخصی شهرام ابراهیمی و ازدواج و فرزندان او خبری در دست نیست و فقط می‌دانیم او دوستی نزدیکی با شهاب حسینی دارد.

شهرام ابراهیمی در سال 91 با فیلم فریادهای روهینگیا بازیگری را تجربه کرد. او سپس در آثاری چون اعتراف ساخته شهاب حسینی بازی کرد . او سپس در سریال پوست شیر یکبار دیگر با شهاب حسینی هم بازی شد و نقش یک مامور پلیس را بازی کرد.

ماجرای ترور سردار سلیمانی در تهران

پرینس سال‌ها قبل از عملیات تروریستی فرودگاه بغداد، دولت آمریکا را به ترور شهید سلیمانی تشویق کرده و گفته بود: «این که افرادی مانند سلیمانی پیشاپیش کشته نشده‌اند، یک ننگ ملی برای آمریکاست.»

«اریک پرینس» نظامی سابق آمریکایی و بنیانگذار شرکت نظامی خصوصی «بلک‌واتر» (که امروزه «آکادمی» نامیده می‌شود)، یکی از بازیگران برجسته در شکل‌گیری سیاست‌های خصمانه‌ی دولت آمریکا در قبال ایران و به طور خاص، ترور شهید سلیمانی است. در گزارش پیش رو بیش‌تر با پرینس آشنا خواهید شد.

اغلب شهرت «اریک پرینس» به خاطر تأسیس شرکت نظامی خصوصی «بلک‌واتر» است که اکنون با تغییر نام به «آکادمی»، بزرگ‌ترین ارتش خصوصی جهان است. این شرکت مخوف جنایت‌های کلانی در سرتاسر دنیا انجام داده و مسئولیت مستقیم آن‌ها به عهده‌ی اریک پرینس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق آن، است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *