بیوگرافی بازیگران سریال "جنگل آسفالت" با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال جنگل آسفالت با نقش +داستان و عکس

سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت تولید سال 1402 به کارگردانی پژمان تیمورتاش بود که از شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و بازیگران شاخصی در این سریال به ایفای نقش میپردازند که در راس انها فرشته حسینی و نوید محمدزاده هستند این دو گه تجربه موفقی در سریال قورباغه داشتند حالا با جنگل آسفالت باز هم همبازی شده اند.

اسامی بازیگران سریال جنگل آسفالت (ایرانی)

  • نوید محمدزاده
  • امیر جعفری
  • مریلا زارعی
  • فرشته حسینی
  • ریما رامین‌فر
  • آزاده صمدی
  • علیرضا جعفری
  • نازنین فراهانی
  • مجید آقاکریمی
  • دیبا زاهدی
  • مسعود کرامتی

بیوگرافی بازیگران سریال "جنگل آسفالت" با نقش +داستان و عکس

معرفی سریال جنگل آسفالت

سریال “جنگل آسفالت” توسط پژمان تیمورتاش کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی این سریال را اسماعیل عفیفه بر عهده دارد پژمان تیمورتاش در کارنامه خود فیلم های لارو و شهربانو را دارد و اولین تجربه سریال سازی او با سریال جنگل اسفالت است که بسیاری از ستاره های سینما در آن به ایفای نقش می پردازند.

بیوگرافی بازیگران جنگل آسفالت

در سریال جنگل آسفالت هنرپیشه های ستاره بازی میکنند ستاره حسینی و نوید محمدزاده زوج جوان و محبوب سینما از مهمترین بازیگران این سریال هستند که در این ادامه به بیوگرافی انها خواهیم پرداخت

بیوگرافی بازیگران سریال "جنگل آسفالت" با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در مهران ایلام متولد شد. در سنین نوجوانی به فوتبال علاقه فراوانی داشت، به گونه ای که حتی قرار شد به تیم نوجوانان سایپا برود. اما دوم دبیرستان بود که فیلم سوته دلان را با بازی فوق العاده زیبای بهروز وثوقی تماشا کرد.

فردای آن روز به ویدیو کلوپ محل رفت و فیلم صورت زخمی آل پاچینو را گرفت و با اشتیاق به تماشای آن نشست. خودش می گوید به یکباره انگار دچار جنون شده بودم! شخصیت قیصر آنقدر روی من تاثیر گذاشته بود که تمام سر و شکلم را شبیه قیصر درست کردم و سعی داشتم مثل او زندگی کنم. به خاطر همین یکباره علاقه به بازیگری در من شعله ور شد.

بیوگرافی بازیگران سریال "جنگل آسفالت" با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در دهمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد او بازیگر سینما ، تواتر و تلویزیون و عموی علیرضا جعفری (بازیگر) میباشد.

همسر وی ریما رامین فر بازیگر میباشد آنها یک پسر به نام آیین دارند. امیر جعفری کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

ریما: ما در تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم، فکر می‌کنم سال ۷۳ بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش از آن نیز یک سال در کلاس‌های آقای سمندریان، همکلاس بودیم.در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی می‌کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی‌های او موثر و سازنده بود.

بیوگرافی بازیگران سریال "جنگل آسفالت" با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی مریلا زارعی

زارعی با مجموعه تلویزیونی کارآگاه به دنیای بازیگری روی آورد. وی شایعه اینکه برای اولین بار در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بسته را تکذیب نموده و عنوان کرد تصاویر منتشر شده از این فیلم مربوط به یک بازیگر دیگر است که وی از نام او اطلاعی ندارد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی همکاری داشته‌است.

پس از آن بازی در واکنش پنجم، از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود.

بیوگرافی بازیگران سریال "جنگل آسفالت" با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در سال 1376 در تهران زاده شد. خانواده فرشته حسینی از 30 سال پیش به خاطر جنگ در افغانستان مهاجرت کرده اند. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته دوران کودکی خود را در کارآگاه خیاطی گذراند و در سن 9 سالگی با شرکت در دوره های مختلف بازیگری، وارد این عرصه شد.

عوامل سریال جنگل آسفالت

کارگردان: پژمان تیمورتاش
نویسندگان: پژمان تیمورتاش، مهدی اسدزاده
تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
مدیرفیلمبرداری: آرش رمضانی
طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی
طراح صحنه:مرتضی فرید
طراح لباس:زهرا صمدی
عکاس: نادرفوقانی
تدوین: امیرادیب پرور
صداگذاری: آرش قاسمی
آهنگساز: افشین عزیزی
مدیر برنامه‌ریزی: محمدرضا کشمیری
مدیرتدارکات: علی طهامی طهرانی
مدیرتولید: حسین فلاح

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *