بازیگران سریال راه و بیراه + بیوگرافی و زمان پخش از شبکه آی فیلم

اسامی بازیگران “سریال راه و بیراه” + بیوگرافی و زمان پخش از آی فیلم

بازیگران سریال راه و بیراه و بیوگرافی و خلاصه داستان این سریال را در مجله شبونه بخوانید.

بازیگران سریال راه و بیراه و بیوگرافی

بعد از اتمام سریال پایتخت که پر مخاطب ترین و محبوب ترین سریال دهه اخیر است مجموعه «راه و بیراه» جایگزین آن در شبکه یک خواهد شد.

بازیگران سریال راه و بیراه + بیوگرافی و زمان پخش از شبکه آی فیلم
این مجموعه ایپزودیک است که ۲۴ قسمت و از ۴ اپیزود ۶ قسمتی تشکیل شده است.

این مجموعه ساخته مشترک چند کارگردان است که هر کدام چند ایپزود و بخش را تولید و تهیه کردند.
سه قسمت از این سریال اپیزودیک را داود بیدل و یک اپیزود ۶ قسمتی آن را کارگردانان دیگر تولید کرده اند.

خلاصه داستان

موضوع و داستان هر اپیزود مربوط به استان های کشور با نقاط جغرافیایی و فرهنگ مختلف ساخته شده و در واقع هر کدام در یک استان اتفاق می‌افتد که این بخش ها شامل کردستان، شمال و استان های کویری است.

بازیگران سریال راه و بیراه + بیوگرافی و زمان پخش از شبکه آی فیلم

لوکیشن و محل فیلمبرداری

آقای «بیدل» کارگردان چند بخش درباره بازیگران و نحوه انتخابشان گفت: ما فقط در کردستان از بازیگران بومی استفاده کردیم آن هم به این جهت که من قبلا در کردستان فیلم ساخته‌ام اما اکثرا بازیگران ما از تهران دعوت به کار شدند.

فریبا طالبی

بازیگران سریال راه و بیراه

اسامی بازیگران سریال راه و بیراه

از جمله بازیگران و هنرمندانی که در این مجموعه حضور دارند می توان به :حمید ابراهیمی، فرهاد بشارتی، مهتاج نجومی، حسین توشه، شایسته ایرانی ،سینا شفیعی، جعفر دهقان، خسرو احمدی، هادی دیباجی و ریحانه رضی و ندا دیبا اشاره کرد.

بازیگران سریال راه و بیراه
ریحانه رضی بازیگری است که کردی و اصالت کرد دارد.

بازیگران سریال راه و بیراه

ریحانه رضی

محمدرضا رهبری تنها بازیگری است که تقریبا در همه اپیزودها و بخش ها حضور دارد یعنی به عنوان نخ تسبیح وصل کننده همه اتفاقات در هر اپیزود است.

 

مهناج نجومی

همچنین ریحانه رضی و سینا شفیعی هم بین دو اپیزود در رفت و آمد هستند  و در واقع نقطه اتصال این دو اپیزود محسوب می‌شوند.

ه گفته داوود بیدل:  موضوعات مطرح شده در این سریال اجتماعی است اما میتوان گفت «راه و بیراه» مولتی ژانر است و در آن ژانرهای گوناگونی را تجربه کردیم تا جایی که قسمتهایی از سریال زبان و فضای شیرینی دارد.

سریالی اجتماعی است که بیشتر به موضوع کارآفرینی اشاره دارد و در خلاصه داستان آن آمده: «راه و بیراه» داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده‌اند. مهدی از شخصیت‌های اصلی سریال که چند سال قبل برادرش را به علت بیماری از دست داده است، همه زندگی‌اش را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌کند. این سریال اپیزودیک است ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند.

بازیگران سریال راه و بیراه + بیوگرافی و زمان پخش از شبکه آی فیلم

محمد رضا رهبری بازیگر نقش اصلی این سریال می باشد و داوود بیدل، دلیل انتخاب این بازیگر را این گونه بیان کرده: قبلا کارهای آقای رهبری را دیده بودم، از او شناخت داشتم و به نظرم آمد کاراکترش به شخصیت مهدی نزدیک است.

بازپخش سریال راه و بیراه از شبکه آی فیلم

این مجموعه از روز شنبه (30 آذر) هر شب ساعت 18:00 در شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار این مجموعه تلویزیونی نیز در دو نوبت ساعات  2 بامداد و 10:۰۰  صبح روز بعد خواهد بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *