بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

بازیگران سریال روزهای آبی با نقش انها عبارتند از:

  • ویدا جوان در نقش ساره
  • سامان صفاری در نقش بردیا
  • نادر سلیمانی در نقش آقا نعمت
  • امیر غفارمنش در نقش نیمچه
  • کیوان ساکت اف در نقش اقبال
  • علی سلیمانی در نقش سروان ترابی پور
  • علیرضا جلالی تبار در نقش امیرعلی دانش
  • رامین ناصر نصیر در نقش جلال طالبی
  • افشین سنگ چاپ در نقش هاشم سلمونی
  • مرتضی زارع در نقش آقای همتی
  • مجید پتکی در نقش جواد
  • مهسا غفوری در نقش ماسو
  • عاطفه چوپانی در نقش محبوبه
  • مجید شهریاری در نقش آقا ضیاء
  • آرزو کریمی زند در نقش مونس
  • مسعود بدرطالعی در نقش شیرزاد
  • نرجس خاتون بدرطالعی در نقش نرجس
  • فریبرز زیده سرایی در نقش اکبر وانتی
  • امیسر اخلاقی در نقش مراد چوپان
  • مینا خداخواهان در نقش ننه شکور
  • منیره حسین زاده در نقش بی بی رباب
  • منوچهر امیری در نقش مداح
  • بهنام اسماعیلی در نقش قاسمی
  • امیرحسین نجات ثابت در نقش بیدمشکی
  • سیداسماعیل حقیقی پور در نقش رجب
  • آیدا مرادی در نقش فخری خانم
  • آرزو طاهری در نقش زن هاشم سلمونی
  • ابوذر آستانی در نقش فیلمبردار
  • اکبر عبدی در نقش آقا ماشاالله
  • فریبا متخصص در نقش خاله گلاب
  • ایرج نوذری در نقش حمید افشار

درباره سریال روزهای آبی

سریال روزهای آبی یکی از سریال های ایرانی به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی بوده که در سال ۱۴۰۰ از شبکه ۵ پخش شد و چندین بار از شبکه آی فیلم بازپخش شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

سریال روزهای آبی قسمت ۴۰ دقیقه میباشد بازیگران شناخته شده در سریال روزهای آبی بازی می کنند که در این صفحه می توانید بیوگرافی آنها را ببینید.

تصویربرداری سریال در تهران و استان گیلان صورت گرفته است و بیشتر لوکیشن های سریال مربوط به روستاهای گیلان می باشد آقای پرویز امیری تهیه‌کننده این سریال می گوید که زحمات زیادی برای تولید این سریال کشیده ایم.

خلاصه داستان

داستان سریال درباره خانواده بوده که دختر بزرگ آن در آستانه ازدواج می باشد و می خواهد که به خارج از کشور مهاجرت کند اما به دلیل بدهکاری هایی که پدر اش به وجود آورده است مجبور می‌شود که به همراه خواهر و برادرش به یکی از روستاهای شمالی فرار کند تا طلبکاران پدرش کاری با آنها نداشته باشد این خانواده که دارای ثروت بسیار زیادی بودند حالا مجبور هستند که به یک روستای کوچک و با نکات کن زندگی کنم آنها در این روستا با افرادی آشنا می‌شوند که زندگی آنها را تغییر میدهد.

 

سریال جدید اقای محمدرضا حاجی غلامی کارگردان سرشناس کشورمان بوده که با همکاری پرویز امیر تهیه کنندگی شده است سریالی که با ژانر کمدی این شب ها از تلویزیون پخش شده و مورد استقبال مرد قرار گرفته است

این سریال 26 قسمت بوده که در سه فصل تولید خواهد شد فعلا فصل اول ان تولید شده است هر قسمت آن 40 دقیقه میباشد

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

این سریال به صورت اپیزویک میباشد که هر قسمت آن داری داستان و بازیگران جدید و متفاوتی است و بازیگران مهمان زیادی در ان داردالبته این سریال یک قصه عاشقانه و شخصیت های ثابت نیز دارد.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال روزهای آبی

ازجمله بازیگران این سریال میتوان به:
نادر سلیمانی
مهران رجبی
رامین ناصرنصیر
امیر غفارمنش
ویدا جوان
فریبا متخصص
ایرج نوذری
کیوان ساکت‌اف
اکبر عبدی و … اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

از دیگر بازیگران این سریال اکبر عبدی، ویدا جوان ،فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی ،کیوان ساکت اف، مهسا غفوری ،مرتضی زارع ،مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری ،پرهام موحدی، پریا مهدوی، امین علی شهسواری ،نادر سلیمانی ،مهران رجبی ،رامین ناصرنصیر، امیر غفارمنش، ساناز سماواتی و سامان صفاری را ببینید

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

خلاصه داستان سریال (روزهای آبی)

سریال (روزهای آبی) در مورد خانواده‌ای است که در شرایط مالی بسیار سختی قرار می‌گیرند و آنها مجبور می‌شوند تا به روستایی رفته و در آنجا ساکن شوند و ارتباط آنها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و جذاب را پدید می‌آورد که داستان اصلی روز‌های آبی را تشکیل می‌دهد. قصه‌ای که از مصرف‌زدگی شهر به مولد بودن روستا و بحث تولید و خودکفایی خواهد رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

عوامل سریال روزهای آبی

مجری طرح : علی عبدی ده سرخ ، مدیر تولید : هاشم علی اکبری ، مدیر تصویربرداری : رامین راستجو ، مدیر صدابرداری : بهروز عابدینی ، مدیربرنامه ریزی : وحید کاشی ، دستیار اول کارگردان : افشین سنگ چاپ ، طراح صحنه : حمید شهیری ، طراح گریم : محسن ملکی ، طراح لباس : عاطفه غلامپور ، مدیر تدارکات : محسن گوهرشناس ، روابط عمومی : بهنام توفیقی و مشار رسانه ای : احسان هوشیارگر

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی

بیوگرافی ویدا جوان 

ویدا جوان لیسانس حسابداری دارد. او طراح و ایده پرداز و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزشهای استاد حمید سمندریان می باشد. شاید جالب باشد بدانید ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش به خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی اش همان لحظه جواب مثبت داده است. ایلا تهرانی: راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی سامان صفاری

سامان صفاری هنرپیشه جوان و موفق کشورمان را بیشتر بشناسید. سامان صفاری متولد 6 شهریورماه 1366 از شهر کرمان میباشد. سامان صفاری از بازیگران مرد و مدل ایرانی در تهران بدنیا آمده است او از هنرمندان جوان و جویای نام هنر ایران است که در سال های اخیر حضوری مداوم داشته است. تحصیلات سامان صفاری : فارغ التحصیل لیسانس در رشته جهان گردی میباشد و به صورت کاملا اتفاقی هنرپیشه شده است و حالا در فکر درخشندگی هنری بیشتر است و میگوید دنبال معروف شدن نیست

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی نادر سلیمانی

او تا 14 سالگی در منطقه ارتشی های کارون آبادان بود، بعد از شروع جنگ به شهرستان ارسنجان فارس آمد و پس از چندین سال حضور در ارسنجان به جهت کار و تحصیل در رشته بازیگری و زندگی به تهران مهاجرت نمود.

نادر سلیمانی فعالیت خود را در تلویزیون از سال 1372 با بازی در مجموعه پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. نادر سلیمانی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1375 با فیلم لاک پشت به کارگردانی علی شاه حاتمی ادامه داد. خلاصه : محموله های قاچاق در ایران طی چند مرحله لو می رود و شخصی به نام اسکندری در این رابطه به ایران می آید تا قضیه ی چگونگی لو رفتن محموله ها را پیگیری کند. بیوگرافی و زندگی خصوصی نادر سلیمانی از ساعت خوش تا کسب سیمرغ بلورین

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی با نقش +اسامی و عکس و داستان

بیوگرافی امیر غفارمنش

آقای غفارمنش در یک خانواده نسبت اثر هنری بزرگ شده است و هم دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری و عبدالله باکیده است. برخلاف میل شدید پدر آقای غفارمنش وی به بازیگری علاقه زیادی پیدا کرد و دبیرستان را در رشته گرافیک گذراند اما از سال دوم دبیرستان با فرار از مدرسه به دانشکده هنرهای زیبا برای خود شروع به بازی در کارهای کلاسی و پایان نامه دانشجویان نمود . آقای غفارمنش در تئاترصبح طلوع میکند به کارگردانی داریوش موفق، موفق شد تا در تئاتر به طور رسمی وارد شود. در سال ۱۳۶۷ در تئاتر داوری که پایان نامه دانشجویی فرهاد مهندس پور بود بر روی صحنه رفت و در سال ۱۳۶۸ تئاتر مسلم را با دوستان دبیرستان و تعدادی از هنرجویان رشته هنر اجرا کرد .

بیوگرافی علی سلیمانی

علی سلیمانی متولد 10 آبان 1350 در تهران مجری و طراح دکور و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی بود. علی که برادرش از جانبازان دفاع مقدس می باشد کار خود را از سال 1371 وقتی 22 ساله بود بعنوان تدارکاتچی از فیلم «چهارشنبه عزیز» در پشت صحنه آغاز کرد. فعالیت او از نمایش دانشجویی و تئاتر شروع شد و در سال 1373 وقتی 23 ساله بود با حضور در فیلم سفر بخیر به کارگردانی داریوش مودبیان وارد مرحله حرفه ای شد.

بـه گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه اي بـه سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده و «اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری»، از سرشناس‌ترین هنرمندان این پروژه تلویزیونی هستند.

پیج اینستاگرام سریال روزهای آبی

roozhaye_abi_series@

عکس و اسامی بازیگران سریال روزهای آبی

از دیگر بازیگران این سریال هم می توان بـه «ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری» اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *