اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال مترجم عبارتند از: صابر ابر در نقش مهندس ، مهتاب ثروتی در نقش غزاله (مترجم) ، پانته‌آ پناهی‌ها در نقش همسر برادر غزاله ، مهرانه مهین‌ترابی در نقش مادر غزاله ، مجتبی پیرزاده در نقش شوهر پریسا ، مارال بنی‌آدم در نقش پریسا (خواهر غزاله) ، سولماز غنی در نقش خواهر مهرداد ، سینا شفیعی در نقش مهرداد ، محمدرضا مالکی ،شیدا خلیق در نقش مژگان، پادینا کیانی، شیرین اسماعیلی، میلاد یزدانی ،پردیس منوچهری

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم با نقش با اسامی و خلاصه داستان و عکس های بازیگران سریال مترجم صابر ابر درخشش خیره کننده ای داشته است و پانته ا پناهی ها نشان داده بازیگری بسیار با تجربه است از سوی دیگر مهتاب ثروتی و مجتبی پیرزاده با ارائه بازی بسیار خلاقانه توجه مخاطبان این سریال را به خود جلب کرده اند مارال بنی آدم و سولماز غنی نیز از بازیگران با تجربه این سریال شبکه نمایش خانگی هستند.

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال مترجم

  • صابر ابر
  • پانته آ پناهی ها
  • مهتاب ثروتی
  • مهرانه مهین ترابی
  • مجتبی پیرزاده
  • مارال بنی آدم
  • سولماز غنی
  • محمدرضا مالکی
  • شیدا خلیق
  • پادینا کیانی
  • شیرین اسماعیلی
  • سینا شفیعی
  • میلاد یزدانی
  • پردیس منوچهری

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

معرفی سریال

  • نام سریال : مترجم
  • ژانر : درام، رازآلود
  • سال انتشار : 1401
  • زبان سریال : فارسی
  • کشور سازنده : ایران
  • نویسنده و کارگردان : بهرام توکلی
  • تهیه کننده : سعید ملکان
  • رده سنی : مناسب برای سنین بالای 12 سال

خلاصه داستان

داستان اولین کار بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدید و پرپیچ و خمی را در کار خود کشف می کند که به کشف رازی خانوادگی می انجامد، رازی که نه تنها زندگی خانوادگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.  اما می تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

بیوگرافی صابر ابر

صابر ابردر ۷ خرداد ۱۳۶۳ در تهران دیده به جهان گشوده است او بازیگر و کارگردان ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.
بازیگری را از کودکی شروع کرد اما نه روی صحنه تئاتر و جلوی دوربین. او می گوید: «در دبیرستان، دانشگاه و حتی دبستان، زمان هایی بود که نقش بازی می کردم و حواسم به آن بود، اما اطرافیانم نبودند. مثل مردن صبح زود، خروج از خانه و مشاهده رفتار دیگران از دور. این نوع شیطنت ها سرآغاز بازیگری اوست. او کار تئاتر را از مدرسه آغاز کرد، پس از اجرای یکی از اجراهای مدرسه در دانشگاه، توسط خواهرش مرضیه برومند که با خانم مرضیه برومند مخاطب درس ریاضی بود، به او معرفی شد.

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها در سال 1356 در تهران متولد شد و مدرک لیسانس فیلمسازی را از موسسه آموزش عالی سوره گرفت. او به طور اتفاقی وارد تئاتر شد و سپس به دلیل صدای فریبنده اش منشی صحنه شد.

پانته آ پناهی ها برای اولین بار در سریالی برای نمایش خانگی جلوی دوربین رفت و در نقش شربت درخشید. بازی در سریال حسن فتحی در کنار بازیگران سرشناس یکی از نقاط قوت کارنامه هنری پانته آ پناهی است.

یک روز به یکی از دانشگاه تهران زنگ می زدم که آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست از من بپرسد که آیا تئاتر کار می کنم یا نه؟ گفتم نه، تئاتر بلد نیستم! از من پرسیدند بازیگری را دوست داری؟ من هم گفتم که بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز تئاتر بلد نیستم

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در 11 بهمن 1370 در تهران به دنیا آمد. او یک خواهر به نام «نگین» و یک برادر به نام «امیر» دارد. او به عنوان عکاس هنری شروع به کار کرد و در سال 1391 در فیلم «آخرین هوم» به عنوان عکاس ظاهر شد.
مهتاب ثروتی بازیگری را از سال ۱۳۹۲ با تئاتر ایران استرالیا به کارگردانی سجاد افشاریان آغاز کرد. او همچنین در فیلم هایی چون هدیه و فیلم آخرین زممه و سریال روح الله عکاس بوده است.

در سال 1394 در سن 24 سالگی سینما را تجربه کرد. اولین تجربه سینمایی او در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی بود. بازی در تلویزیون را با بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در نقش سلما دوست کیمیا در سال 1393 آغاز کرد.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی متولد سال 1336 در کرج، بازیگر ایرانی است.

او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال 1356 بود.

وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال 1365 به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی خیرالله صندوقچه اسرار در سال 1371 عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

بیوگرافی مجتبی پیرزاده

مجبتی پیرزاده فارغ التحصیل دانشگاه سوره می باشد او در مدرسه البریز تحصیل کرده است. آغاز فعالیت او با تئاتر داشگاه بود و به مرور در این عرصه درخشید و سپس با فیلم درخشنده اصغر فرهادی تجربه اولین کار خود جلوی دوربین در سال ۱۳۹۳ به دست آورد. مجتبی در این فیلم نقش مجید را داشت. نخستین سریال مجتبی پیرزاده او در سریال سایه بان در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد که این سریال از شبکه دو پخش شد ، او نقش سهراب را داشت و با بازیگرانی چون امین تارخ، علی اوسیوند، هستی مهدوی، پریوش نظریه و افسانه کمالی هم بازی بود ، آقای پیرزاده با سریال سایه بان اولین تجربه تصویری خود به شهرت رسید!

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

بیوگرافی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم دو خواهر به نام های نهال و غزال دارد. مارال از سنین خیلی کم به بازیگری علاقه داشته است. وی کلاس های بازیگری را زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذرانده است ، آن هم در کشور کانادا ، تحصیلات او نیز در رشته بازیگری است. در نمایش و تئاتر های زیادی بازی کرده است و همچنین در فیلم فروشنده اصغر فرهادی و سال 1395 در فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده در جدیدترین کارهای بازیگری خود در سینما ایفای نقش کرده است ، مارال بنی آدم بازیگر سریال همگناه در خشکسالی و دروغ در کنار محمدرضا گلزار ، پگاه آهنگرانی ، علی سرابی و آیدا کیخایی ظاهر شد.

اسامی بازیگران سریال مترجم با نقش +بیوگرافی داستان و عکس

عوامل سریال مترجم

  • کارگردان: بهرام توکلی
  • تهیه کننده:سعید ملکان
  • نویسنده:بهرام توکلی
  • فیلم‌ برداری: میثم مولایی
  • تدوین ‌گر: میثم مولایی

داستان سریال مترجم، همانطور که از نام اثر برمی‌ آید یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه و پرپیچ و خمی کشف میکند. دنبال کردن این مسیرها سبب می شود وی به رازی خانوادگی پی برد، که بر زندگی این مترجم و خانواده اش سایه می اندازد و می تواند آرامش یک شهر را برهم بریزد. صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مارال بنی‌آدم، مجتبی پیرزاده و… از بازیگران این سریال درام و معمایی هستند.

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی محمدرضا مالکی

محمدرضا مالکی زاده 13 دی 1359 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون است.  او دستیارکارگردان در مجموعه های تلویزیونی “مدار صفر درجه” و “میوه ممنوعه” نیز بوده است. او یک بازیگر درجه یک تئاتر است که سوابق طولانی در حوزه نمایش و کارگردانی نیز دارد.

محمدرضا مالکی در آثاری همچون سریال تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» ، سریال تلویزیونی «هیئت مدیره» و سریال تلویزیونی «گمشدگان» فعالیت داشته است.

بیوگرافی شیدا خلیق

شیدا خلیق متولد 5 خرداد 1372 در تهران است. شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تئاتر و دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه هنر می باشد.

بیوگرافی شیدا خلیق و همسرش

او تاکنون در فیلم سینمایی یه حبه قند به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1389، فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان در سال 1390، تله فیلم چند روز بیشتر به کارگردانی پریسا گرگین، نمایش زائر به کارگردانی حمید امجد، نمایش تبار شناسی دروغ و تنهایی به کارگردانی سجاد افشاریان، نمایش ماضی استمراری به کارگردانی ندا هنگامی، نمایش خانه ایران به کارگردانی آشا محرابی، نمایش بهار و آدم برفی به کارگردانی ناصر کامکاری، نمایش پاییز به کارگردانی نادر برهانی مرند به ایفای نقش پرداخته است.

 نکات منفی سریال

کارگردان سریال تاکید بسیار زیادی به استفاده از المان های گل درشت در سکانس ها دارد که همین امر موجب شده تا روند منطقی سریال دچار نقصان شود.

از جمله ایرادات بزرگ توکلی در کارگردانی این سریال، تلاش برای ایجاد روندی متفاوت نسبت به سایر سریال ها بوده که این تلاش چه در دیالوگ نویسی و چه در طراحی صحنه به چشم می خورد. اما متاسفانه او در این مسیر چنان زیاده روی کرده که تمرکز تماشاگر از بین می رود و به اصطلاح، رشته افکارش در طول سریال پاره می شود.

شاید در این خصوص اشاره به سریال های برتر دنیا مانند «دارک» بد نباشد. در سریال «دارک»، فضاسازی و اتفاقات پیچیده در خدمت کلیت داستان بود اما در «مترجم» تمام ریزه کاری های کارگردانی تنها در جهت ایجاد زرق و برق و به نمایش کشیدن تفاوت بوده است و کلیت داستان به شدت لنگ می زند.

برخلاف ریزه کاری های سریال در طراحی صحنه و المان های تصویری، قصه ضعیف است و فاقد فراز و نشیب. متاسفانه آن قدر که توکلی درگیر جزئیات تصویر بوده، به روایت اهمیتی نداده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *